Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1

140 posts, 7 pages, 96,127 views

tommib

Posts: 3,204

#61 • • tommib
Tää menee eeppiseksi *nauru*

Senkun menet sinne poliisille ilmoituksen tekemään, ei mene syyteharkintaa pitemmälle, koska herjauksen rikosmerkistö ei edes täyty, paitsi mahdollisesti aloittajan osalta.
Yanda

Posts: 125

#62 • • Edited Yanda Windwalker

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---
Onhan tää ammattimaista levy-mogulin toimintaa. Arvata saattoi edellisten perusteella että sama jatkuu vaikka jo jossain vaiheessa meinas tuntua että viesti olis mennyt perille.
Pitäiskö nyt alkaa hankkimaan uusia artiseja lafkalle?
---


Kyllä.

Kitaristi bändeistä Pelle Miljona, Froikkarit ja Leningrad Cowboys hommattu ja Marianne Saari tekee laulut:



StudioPOP MTV3 masteroi sitten biisit niin ei sitten tartte väitää enää että levyt ei ole masteroitu.

PS: Isoveli valvoo!
gif.gif



Aah, okei, mä en tiennyt että nää samat kaverit tykkäis teknosta. Noh odotan innolla valmista kamaa.
Pistä muuten sit kanssa se miksaus kuntoon ennen masteria. Ja isot valot taustalle kun teet sen seuraavan musavideon.

PS : pikkuveli nukkuu.

--
MindDrive

RiD

Posts: 2,817

#63 • • Edited RiD Nukemi
Meitsilläki soittaa Kirka urkuja, Pave Maijanen kellopeliä, Pepe Willberg huuliharppua ja Hector tiputtelee kiviä lattialle rytmikkäästi mun uutta pitkäsoittoa varten. Marco Bjurström hoitaa taustatanssijan hommat alasti katossa magneettikengillä. Tästä tulee ehkä kovinta Melbourne house / Moombahtron/gabber settii ikinä.

Kantsii ruveta jo pitää hengitystä, tää proggis tapahtuu niinku ihan just ja on 100% legit.

--
*super* *possu*

Juhgu

Posts: 7,921

#64 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---
Kyllä.

Kitaristi bändeistä Pelle Miljona, Froikkarit ja Leningrad Cowboys hommattu ja Marianne Saari tekee laulut:



StudioPOP MTV3 masteroi sitten biisit niin ei sitten tartte väitää enää että levyt ei ole masteroitu.

PS: Isoveli valvoo!



Tää ois kyl aika tiukka proggis jos hommais oikeesti jonku semipätevän bändin ja sit laittais Mafer/Hamiltonin tuottamaan sitä. Kerätään jengi kasaan ympäri suomee/maailmaa, suunnitellaan biisi ja sit soitetaan sitä nauhalle jonkun käsivaralla heiluvan halpismikrofonin kautta koska aaaaaaaaa hd zoom joomla timesheet for jira tampereen korkeakoulu i4ware sorin poliisiasema aaaaaaaaaaaaaa. Sit laitetaan se nettiin saatesanoilla "heitä homo voltti, tuun magneettikengillä kattoa pitkin lyömään sua turpaan t. Moguli". Bändi arvostais. :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

k-0ne

Posts: 228

#65 • • k-0ne SESSIONS2

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


Tällaisia pilkka kuvia minusta ei saa Internetissä esittää kuten kuvia joissa Start Treck -miehet häpeää minua.




Ei vittu miten nerokasta! Mä tahdon nähdä tän kuvan! The truth!
k-0ne

Posts: 228

#66 • • k-0ne SESSIONS2

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:

Tähän topikkiin ei ENÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111111111111111111q32456768790

KAIVATA VASTAUKSIA!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111111111111111111111


'¨Laitan kaikki ignoreen tästä lähtien jotka tähän vastaa!!

Niin kauan kun moderaatorit sulkee tämän.

VETÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!111111111111111111 KäTEEEEN!

Perättömien ja loukkaavien väitösten esittäminen Interneissä muista ihmisistä on rikollista ja siitä voi pahimmillaan saadaa 2-vuotta linna + isot sakot.. joten koittakaas uskoa jo hyväällä, koska tämä on juttu on jo Tampereen Poliisilla syyte harkinnassa ja käräjille lähetään heti kun menen Sorin asemalle antamaan Poliisille luvan nostaa syyte!!!!!!!1 Mutta asiasta tulee meille kailille liian kova helvetti joten en halua tätä!!

gif.gif




:D SÄ oot mafe HAUSKA mies, mikää ei paranna mun työpäivänjälkeistä elämää ku tää sun sekoilus. <3
k-0ne

Posts: 228

#68 • • Edited k-0ne SESSIONS2
Nyt hei kaikki. Mä aion tehdä rikoksen ja pilkata vähän! Menikö se nyt oikein?
Camfer

Posts: 259

#69 • • Camfer
Ei helkkari.. mitä ihmettä mä juuri luin neljän sivun verran??
Juhgu

Posts: 7,921

#70 • • Edited Juhgu Virnistelijä
mattirekisteri.png

Oolrait. Elikkäs Mafer/Hamilton/Kiviharju linkittää forumille kuvan, jonka kautta pitää rekisteriä kuvan katsojien IP-osotteista, ja (kirjoitusvirheistä päätellen) käsin sitten yhdistelee näihin osotteisiin nimimerkkejä ja ties mitä muita tietoja koska "isoveli valvoo" ja "klubituksen ja maferin välinen sota". Ja sit tekee sillä tietokannalla... no en ees tiedä mitä, varmaan masturboi sille. Morjens. Tää jäbä kyl yllättää kerta toisensa jälkeen sekavuudellaan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

T3k

Posts: 1,221

#72 • • T3k semmonen
JOS TÄMÄ BÄNDIJUTTU TAPAHTUU JA MAFER MOGULI SUOLTAA ULOS BIISIN JOSSA PAVE MAIJASEN VELI SOITTAA. NII MÄ LUPAAN LOPETTAA KAIKEN KOMMENTOINNIN MAFERIN TOPIKEIS SAMAN TIEN!!!

CAPS LOKKI!

mutta me kaikki taidetaa tietää että riki sorsan veli ei taida itekkää tietää koko proggiksesta viel...
maferi laskee varmaa sen varaa et yks soitto, idean esitys ja se o sillä saletti..

1373.gif
mark hamilton

Posts: 439

#74 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---
mattirekisteri.png

---


Jopa kuvissa olet Juhgy. :D

Maferille: Pinnalle nousee kysymys, että et kai kerää laitonta henkilötietorekisteriä?



Tuotas noin IP-ositten perustella en voi laitonta henkilörekisteriä kerätä, koska sen perusella voi selvittää vain kaupungin ja maan jossa asutte ja jos olette netissä 3G/4G-verkolla niin silloin en see teidän olinpaikka selville maantieteellisesti, paitsi tietysti operaattorin.

Teidän tarkkaa postiosoitetta ja mm. SOTU-tunnusta en voi IP-ositteen perusteella selvittää mitenkään. Vain teidän operattorin ja se operaatori voi olla eri kaupungista missä oikeesti asutte, jne. Näyyähän mun 3G-läppärin IP-osoite, että olen muka Helsingissä.

Ja jos katsotte domainia i4ware.fi niin palvelin on sen perusteella Amsterdamissa.

Eli mitään muuta kun täällä on noi nimimerkit Juhgy ja T3k joista toinen ties vaikka kuinka monta vuotta täällä esittänyt minusta mitä ihmeellisempiä väitöksiä mitkä eivät pidä paikkaansa.

Se että Juhgy väitää minua maanisdepressiiviseksi, jothuu siittä että mulla meni tossa muutama vuosi erään biletysmimmin kanssa välit poikki ja se otti sitten uuden miehen ja meni sen kanssa naimisin, koska suhteen aika eräästä asiasta tälle mimmille suuttuneena olin pyörinyt aika pikkusen vieraissa ja pidin tälle mimmille tasan 6 kk mykkäkoulua jonka jälkeen vijasin sille vaan lyhesti että olen 6 kk käynyt tasan vieraissa. Olen tämän mimmin Facebook sivulla sitten vitsillä puhnut mijoona tuloista mitä mulla muka on. Juhgy ei nyt vaan ole tajunnut tätä juttua eikä paljon kukaan muukaan.
Tämän takia levyt Betrayer ja Surronded by Women, Nasty Nayghty Boy, plus Wonder of First Love on sevelletty ja sitä en kerro kellekkään että kuka näiden levyjen päänainen on. Tämän tapasin meinaan täman biletystypyä n. 1,5 -vuotta aikaisemmin vuonna 2007, joten olen ollut vähän niin kuin varattu kokoajan.
Juhgy tuskin tätä tietää ja tuskin on tämän biletysmimmin ex-poikakaveri, jonka tämä biletysmimmi jätti minun takia vuonna 2008 kun tavattiin bileissä, ja sittän tämän illan aikana tämän biletystypyn kaveri otti minusta ja tästä biletystypystä kuvia kun me halailtiin ja se pussas mua poskelle ja sitten nää mimmit postas nämä kuvat tämän biletystypyn ex-poikakaverille.. Julmaa eikö.. ja sitäpaisti ks. biletystypy vei minut naiselta joka samana iltana yritti iskee mua.. :D

Niin ja voin kyllä tuon kuvan ostalta painaa jonkin ajan kuluttua deletee ja deletoida sen takana olevan tietokannan. Palvelimeni ei ole varmuuskopitoitu automaatisesti joten näiden operaatioiden jäkeen kyseistä php-kuvaa ja MySQL-tietokantaa ei sitten ole.

Siis olette pingstate.nu ja täällä väittänyt että en muka osaa koodata.. Noniin nyt näätte että osaan ja tämän toidstaa mm. tuo kuvatiedosto, joka randomilla genereoi uuden kuvan joka sivulatauksella ja hakee taustakuvat kaikista niistä kuvista mitä teikäläiset tänne postailee.

EDIT: Just removed some mistypes!
k-0ne

Posts: 228

#75 • • k-0ne SESSIONS2

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


Siis olette pingstate.nu ja täällä väittänyt että en muka osaa koodata.. Noniin nyt näätte että osaan ja tämän toidstaa mm. tuo kuvatiedosto, joka randomilla genereoi uuden kuvan joka sivulatauksella ja hakee taustakuvat kaikista niistä kuvista mitä teikäläiset tänne postailee.



Koodaappa jotain mikä ei ole netistä pengottavissa googlen avulla valmiiks pureskeltuna skriptimössönä...

Tai viel parempaa, koodaa jotain mistä saat palkkaa.
T3k

Posts: 1,221

#76 • • T3k semmonen

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---

---
mattirekisteri.png

---


Jopa kuvissa olet Juhgy. :D

Maferille: Pinnalle nousee kysymys, että et kai kerää laitonta henkilötietorekisteriä?
---


Tuotas noin IP-ositten perustella en voi laitonta henkilörekisteriä kerätä, koska sen perusella voi selvittää vain kaupungin ja maan jossa asutte ja jos olette netissä 3G/4G-verkolla niin silloin en see teidän olinpaikka selville maantieteellisesti, paitsi tietysti operaattorin.

Teidän tarkkaa postiosoitetta ja mm. SOTU-tunnusta en voi IP-ositteen perusteella selvittää mitenkään. Vain teidän operattorin ja se operaatori voi olla eri kaupungista missä oikeesti asutte, jne. Näyyähän mun 3G-läppärin IP-osoite, että olen muka Helsingissä.

Ja jos katsotte domainia i4ware.fi niin palvelin on sen perusteella Amsterdamissa.

Eli mitään muuta kun täällä on noi nimimerkit Juhgy ja T3k joista toinen ties vaikka kuinka monta vuotta täällä esittänyt minusta mitä ihmeellisempiä väitöksiä mitkä eivät pidä paikkaansa.

Se että Juhgy väitää minua maanisdepressiiviseksi, jothuu siittä että mulla meni tossa muutama vuosi erään biletysmimmin kanssa välit poikki ja se otti sitten uuden miehen ja meni sen kanssa naimisin, koska suhteen aika eräästä asiasta tälle mimmille suuttuneena olin pyörinyt aika pikkusen vieraissa ja pidin tälle mimmille tasan 6 kk mykkäkoulua jonka jälkeen vijasin sille vaan lyhesti että olen 6 kk käynyt tasan vieraissa. Olen tämän mimmin Facebook sivulla sitten vitsillä puhnut mijoona tuloista mitä mulla muka on. Juhgy ei nyt vaan ole tajunnut tätä juttua eikä paljon kukaan muukaan.
Tämän takia levyt Betrayer ja Surronded by Women, Nasty Nayghty Boy, plus Wonder of First Love on sevelletty ja sitä en kerro kellekkään että kuka näiden levyjen päänainen on. Tämän tapasin meinaan tätä biletystypyä n. 1,5 -vuotta aikaisemmin vuonna 2007, joten olen ollut vähän niin kuin varattu kokoajan.
Juhgy tuskin tätä tietää ja tuskin on tämän biletysmimmin ex-poikakaveri, jonka tämä biletysmimmi jätti minun takia vuonna 2008 kun tavattiin bileissä, ja sittän tämän illan aikana tämän biletystypyn kaveri otti minusta ja tästä biletystypystä kuvia kun me halailtiin ja se pussas mua poskelle ja sitten nää mimmit postas nämä kuvat tämän biletystypyn ex-poikakaverille.. Julmaa eikö.. ja sitäpaisti ks. biletystypy vei minut naiselta joka samana iltana yritti iskee mua.. :D

Niin ja voin kyllä tuon kuvan ostalta painaa jonkin ajan kuluttua deletee ja deletoida sen takana olevan tietokannan. Palvelimeni ei ole varmuuskopitoitu automaatisesti joten näiden operaatioiden jäkeen kyseistä php-kuvaa ja MySQL-tietokantaa ei sitten ole.

Siis olette pingstate.nu ja täällä väittänyt että en muka osaa koodata.. Noniin nyt näätte että osaan ja tämän toidstaa mm. tuo kuvatiedosto, joka randomilla genereoi uuden kuvan joka sivulatauksella ja hakee taustakuvat kaikista niistä kuvista mitä teikäläiset tänne postailee.



Mitä HELEVETTIÄ mä justiin luin?
mark hamilton

Posts: 439

#77 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---

Siis olette pingstate.nu ja täällä väittänyt että en muka osaa koodata.. Noniin nyt näätte että osaan ja tämän toidstaa mm. tuo kuvatiedosto, joka randomilla genereoi uuden kuvan joka sivulatauksella ja hakee taustakuvat kaikista niistä kuvista mitä teikäläiset tänne postailee.
---


Koodaappa jotain mikä ei ole netistä pengottavissa googlen avulla valmiiks pureskeltuna skriptimössönä...

Tai viel parempaa, koodaa jotain mistä saat palkkaa.



Hei.. käyn vakitusesti töissä koodamassa ostoreskontroja ja HRM-ohjelmistoja ja tästä saan vakituista kk-likasaa. Tätä työtä teen tällä tuottella jonka itse olen kehittänyt:
http://redhat.force.com/catalog/PCProductDetail?id=a1k60000000GnuAAAS
Ja tämän takia olen tällä listalla:
http://www.redhat.com/resourcelibrary/articles/rhel-compatible-software
Ja täällä:
http://www.ubuntu.com/partners/find-a-partner/isv/
Ja myyn tätä softaa mm. Venäjelle, Tukkiin, Norjaan, Braziliaan, USA:han, jne:
http://redhat.force.com/catalog/PCProductDetail?id=a1k600000008UJTAA2

Joten äläs kuule tuu väittään, että en muka tee koodamisella rahaa.

PS: Olen ollut Microsoft ISV Partner jo vuodesta 2004 milloin yritystoimintani olen aloittanut virallisesti Työvoimapörssi NASDAG:in työsuhdeyrittäjänä.

Ja samat linkit löytyy kyllä tältä:
http://www.i4ware.fi/

Niin ja julkisesti en saa vielä pitää Certified Microsoft ISV Partner -logoa mun nettisivuilla koska mun pitää hommata ensin 2 kpl vakituisessatyösuhteessa olevia MCPD:tä ja yksi asiakas, joka minulla jo on mille olen myynyt mm. Microsoft Server 2003, tms. Ja on toinenkin jolle olen myynyt aikoinaan Microsoft Windows Server 2003:en. Tällä hetkellä liikevaihto riittä hatarasti vain minun omaan palkkaan ja jonain kuukauksina saan 0 €. Tämän takia joudun käymään vakituisella sopimuksella kokoajan "oikeissa töissä".. mut joo 2 MCPD:tä saan TE-keskukseta ilmaiseksi, jos nämä tulevat minulle 2 vuodeksi palkattomaan työharjoitteluun opiskelemaan MCPD:ksi.

PSS: Tässä yksi projekti jonka myin 2006 maksavalle asiakkalle:
http://kotisivut.planeetta.net/beng/coma/wscx.cls/main
RiD

Posts: 2,817

#79 • • RiD Nukemi
Ai nytkö ollaan sodassa. Oke.

Mä löysin taas tälläsen videon, jossa sä esittelet kaikki tavarat sun huoneestas toiseen kertaan, joka on nauhotettu tavan mukaan perunan läpi. Viimesimmän videonhan sä poistit jo kun vittuiltiin asiasta.



Mites tuota, onko kovat ne korvaakkeettomat lasit? Monta paria ostit?

On ihan pätevästi editoitu tuo video. Et oo vissiin ostanu 5 tonnin softaa jolla ois voinu esm tuon 5:48 - 7:00 välissä olevan pätkän pois jonka vietät komerossa kaivamassa lisää aurinkolaseja. Ihan mielenkiintosta katottavaa.

Mut, aika mageita laseja.

--
*super* *possu*

k-0ne

Posts: 228

#80 • • Edited k-0ne SESSIONS2

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:



Niin ja julkisesti en saa vielä pitää Certified Microsoft ISV Partner -logoa mun nettisivuilla koska mun pitää hommata ensin 2 kpl vakituisessatyösuhteessa olevia MCPD:tä ja yksi asiakas, joka minulla jo on mille olen myynyt mm. Microsoft Server 2003, tms. Ja on toinenkin jolle olen myynyt aikoinaan Microsoft Windows Server 2003:en. Tällä hetkellä liikevaihto riittä hatarasti vain minun omaan palkkaan ja jonain kuukauksina saan 0 €. Tämän takia joudun käymään vakituisella sopimuksella kokoajan "oikeissa töissä".. mut joo 2 MCPD:tä saan TE-keskukseta ilmaiseksi, jos nämä tulevat minulle 2 vuodeksi palkattomaan työharjoitteluun opiskelemaan MCPD:ksi.

PSS: Tässä yksi projekti jonka myin 2006 maksavalle asiakkalle:
http://kotisivut.planeetta.net/beng/coma/wscx.cls/main




Me taidettiin joskus jo puhua tästä paskanjauhannasta mitä sä väitit, et saa tai ei saa olla MS:n mukaan ja mä väitin että sä puhuit paskaa. Kukaan usko sun "koodaushommiis" ennenku sä teet sillä sen verran massia että sä voit sanoo ostanees "kalliit lasit" jotka on enemmän ku just ja just karvan päälle satasen.

Toi sun linkkis johtaa takas planeetan kotisivulle... Mitä vittua sä vedät jätkä?


Edit: Mä kävin lukemassa ton MS ISV Gold partnerin vaatimukset ja taitaa tyssää siihen et sulla ei o kolmee asiakasta ;)