Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:
---
---
[T3k:ille]
Mieti kuule sitä!!!111 Ei paljon kiinnosta sun kommentit!!!!!!!!!!!1111111111111
Ja ihan tidoksi vaan sinä olet eräiden nimimerkkien kanssa syyllistynyt törkeään kunnian loukkaukseen minua kohtaan julkisessa mediassa josta saa 2-vuotta linnaa ja kovat sakot rahna.. joten LAST WARNING lopeta minun kiusaaminen netissä jotta ei häkki heilahda...
---
Internet-kuuluisa ylikonstaapeli Marko "Fobba" Forss kertoo blogissaan (linkki):
...ilmoituksia tehdään asioista, jotka lähtökohtaisesti luulisi aikuisen ihmisen hoitavan itse puhumalla. Jos joku arvostelee sinua kriittisesti tai olet itse lähtenyt mukaan väittelyyn, joka menee suunsoitoksi puolin toisin, ei poliisi ehkä ole oikea tahoa hakea apua. Uhkauksia ei kenenkään tule sietää, mutta kovasanainen molemminpuolinen väittely ei ole lähtökohtaisesti poliisiasia.
Lihavoin tekstistä Maferille tärkeän kohdan.
Yksipuolinen kiusaaminen tai väkivallalla uhkailu (jota ainoastaan Mafer itse on harrastanut täällä) siis ovat mahdollisesti poliisiasioita. Molemminpuolinen pään aukominen ei.
Ei ihan täysin väitteesi pidä paikkaansa.
Kai sitä nyt suuttuu vaikaisesti kun esitätte minusta esim. pilakuvia, joissa vertaatte minua kehitysammaiseen joka yrittää vetää kahta puuta turpaan, jne.
On siis teissäkin syytä.
Mulla vaan alkaa katos palaa käämit kun olette jo 12-vuotta täällä vittuillut mulle kun yritän näissä anonyymifoorumeissa markkinoida omia liiketoimiani.
Olen tähnyt näillä kyllä rahaa ja paljonkin, koska oikeita asiakkaita ei kiinnosta se mitä te sanotte.
Päästään paljon helpommalla kun lopeteatte yksin kerteisesti nämin minun markkinointiviesteihin vastaamisen kokonaan ja jätätte minun rauhaan. Niin ei minunkaan tarvise teitä sitten potkia virtuaalisesti persuuksiin. ;)