Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013

306 posts, 16 pages, 190,708 views

nomic

Posts: 4,120

#161 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---
---


Aurinkokuningas tervehtii alammaisiaan. o/

kdOWL.jpg



Aurinkokuningas pieneni juuri sopivasti tälläisellekin rääpäleelle. /o/
Isona minusta tulee aurinko!
vikwn9.jpg


The Godfatherilta haluisin saada tietää mikä omassa postauksessa oli vikana kun piti sillä tavoin vastailla? Moni muukin kirjoitellut asiallisesti ja vältellyt reply-kuvia, mutta vastaukset tasoa kivi. Jos et kestä kritiikkiä, niin älä laita mitään esille.
mark hamilton

Posts: 439

#162 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

---
---


Aurinkokuningas tervehtii alammaisiaan. o/

kdOWL.jpg
---


Aurinkokuningas pieneni juuri sopivasti tälläisellekin rääpäleelle. /o/
Isona minusta tulee aurinko!
vikwn9.jpg


The Godfatherilta haluisin saada tietää mikä omassa postauksessa oli vikana kun piti sillä tavoin vastailla? Moni muukin kirjoitellut asiallisesti ja vältellyt reply-kuvia, mutta vastaukset tasoa kivi. Jos et kestä kritiikkiä, niin älä laita mitään esille.



Hei, mun kokemuksella vika minun esittämissä väitöksissä on minun tavassa argumentoida asioita.

Nyt lopetaan tämä härdelli vähäksi aikaa, te ette tee minulle hullun mainetta.

Hulle en ole enkä kyllä tyhmäkään.

Itse jätän yleensä kertomatta sellaisia asioita, että luen väitöksiäni Opettajille suunnitelluista 500-1000 sivusista kirjoita ja niitä minulla on monta eri aloilta ja jätän sitten kertomatta kirjojen ISBN-numerot ja sivut missä asia on väitetty niin olevan kun sen väitän.

Ja kyllä minä käyn näistä asioista keskusteluita sitten isojen yritysen johtajien kanssa. En pelkästään IT-alan yritysen johtajien kanssa. Vaan esim. Glaston Finland Oy:n Chairmanin kanssa jolle myyn sitten markkinointiin liittyvää asiantuntijatyötä joka sisältää ohjelmointia ja muuta sellaista. Glastonille en mene edes kahville Ilmaiseksi enkä Syömäänkään.

Eli pikku vinkki.

PS: Otan tässä nyt suuren riskin koska mulla on NDA ja sellainen aika monen firman kanssa. 1-5 vuoden sopimuksella sopimuksen purkamisesta ja myös elinikäsiä NDA-sopimuksia usean IT-alan toimittajan kanssa.

PSS: Olette aikoinaan myös väitelleet minun kanssa siitä kun väitin että ihmiset eivät tiedä NDA-sopimuksista mitään. Ne eivät näet tiedä jos eivät osaa Englantia niin silloimpas eivät niitä lukea osaa. Eiväkä ne myöskään tiedä mitään mm. Kiinalaisista laeista Software Distribution Agreement -tasolla kuten minä tiedän. Joten nimimerkki Ezzy:n on turha minun kanssa alkaa vääntämään kättä ja kokoajan kailottaa että kukaan ei minua usko.
Ja ne jotka eivät osaa lukea ja/tai eivät ymmärrä sopimuksista mitään ovat Osuuskunnan X hallituksen jäseniä. Ja tästä syystä vaihdan sitten Osuuskuntaa aika haipakkaa kun Osuuskunnan vaihtamisen tulee ajan kohtaiseksi. Lähes kaikkien Osuuskuntien kanssa tulee aina jotain ongelmia mikä takia pitää vaihtaa uuteen ja parempaan. Ja sitten kun osuuskunnat loppuu perustetaan oma yritys. Sen perustamiseen ei haeta lainaa Finverasta vaan sille hommatan Enkeli- ja yksityissijoittaja sitten kun sellaiset löytyy ja sitten yritysmuoto on Oy. Ja nimimerkki Juhgy ja sts ei minua asiassa neuvo ja minä en niitä usko vaikka eivät tässä asiassa neuvomista lopettaisi koskaan. Osuuskunnat vaan alkaa Suomessa loppua käsiin joiden kanssa olen ollut tekemisissä. Ja en julkisesti ilmoita että mites monen Osuuskunnan kanssa olen ollut tekemissä. Lyhyesti tasan kaikkien niiden kanssa ja nyt on sitten viimeinen menossa.

PSSS: Pillun metsästäjän maineen olette jo minulle tehnyt ja siitä on syyllisiä Ezzy ja monet muut nimimerkit. Ja tietysi minä itse kun lähden tällaisien ihmisten juttuhin mukaan tyhmyyttäni ja varomattomuuttani.

PSSSS: Ja kannataa lukea myös tämä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus
Ja muita lähteitä asiasta ennen kuin jatkatte tätä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herjaus
Ja menette Julkisen kunnian loukkausen puolella.

PSSSSS: Kanatta myös lukea tämä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kateus
Jussilan Petteri aikoinaan minulle uhosi, että Kateus pitää ansaita mitä se sillä sitten ikinä tarkoittikaan.
Jussilan Petterin elämätarinan löydätte Youtubesta hakemalla.
Itse en lähtenyt mukaan pyramiidiin vaan yritin perustaa oman pyramiidin siinä kuitekin onnekseni onnistumatta vuonna 2003. Onneksi en onnistunut!

Jossain vaiheessa en anna teille enää armoa enkä sääliä tunne. Enkä anna armon käydä teidän onnesta tai säälistä teitä pelasta.
Liittyen Julkiseen herjaan ja mahdolliseen Kunnianloukkuseen, joista Herja alkaa nyt mennä liian pitkälle. Useissa keskustelussa olen armoa antanut ja sääliä tuntenut ja pyytänyt ylläpitoa poistamaan tosisteet monilla eri fooumeillla. Ja on minun kunnia eräällä foorumilla jo julkisesti loukattu eli syytetty perättömästi kovan tason rikoksesta.
Because I hava an Honour.
Damien

Posts: 2,882

#163 • • Damien [tr3ox]
Joo ei näytä tulevan asia tekstiä, ei korrektilla vastineella tai kuva provokaatiolla. Mitenköhän sun kanssa pitäis jubailla, että saatais yhteys myös sinne kiertoradalle saakka? Itse siis olin Nomic:n lailla kirjoittanut ensin asiallisen vastineen, mutta päivien vaihtuessa ja hulluuden jatkuessa provosin omalla sekoilullani tähän loppuun. Vois jotain sen suuntasta todeta, että on tässä ketjussa myös vastaanottajan "päässä" vikaa ja vaikka kuinka kollektiivisesti yrität klubituslaisia syyllistää on sun myös osattava ottaa vastuuta omasta aivoripuloinnistasi MarkMaferHolyFather.
mark hamilton

Posts: 439

#164 • • mark hamilton The Mogul
Mitäs väitätte minusta aina asioita mikä eivät pidä paikkansa.

pingstate.nu:lla vähän sama homma, mutta ne ovat kaikki lähinnä visualisteja eivät näin olen pahemmin IT/ICT-alasta pajon mitään tiedä.

Monilla foorumeilla on taas omat juttunsa mistäs asiat johtuu ja tiedän varsin hyvin mistä asiat johtuvat.

Edelleenkään mm. Linkedin-foorumeilla ei vastaavia ongelmia ole ja siellä kaikki kirjoittaa niiden omilla henkilönimilla ja siellä kaikilla on oma profiili mistä niiden Tittelit on vähintään näkyvissä.

Lopettakaa väittämästä että olen hullu.

Enkä myöskään tahallaan provosoi.

Teidän reply-kuvista näkee kaikki että olette nyt todella provosoituneita ja provosoitte minua ehkä jopa tahallaan tai sitten tahattomasti. Kukas tämänkään asian oiken laidan voi 100 % varmuudella tietää.

Yleisesti ottaen juuri Konemusiikkia kuuntelevat ihmiset on just tällaista poruukka samoin Emot ja vähän monet muutkin.

Olette myös eläneet tynnyrissä pitkään ja tähän perustelut on se että ette lähinnä käy kuin Reveissä, Klubeilla, yms. Ette esim. tiedä mitään siitä mitäs mm. Alepubissa mikäkin juoma maksaa jne. Klubeilla ne juomat on aika kalliita mutta ei erinäisissä Baareissa mistä juomia saa tietyinä iltoina jopa halvemmalla mitä ne maksavat ruokakaupoissa. Ja taloudellisista syistä kannattaa joskus näissä baareissa käydä niin pääsee vähäksi aikaa pois tynnyristä ja tulee hieman avarakatseisemmaksi.

PS: Lihatiskibaareista kuten Night Train, Onnela, Tivoli, jne saa naisia kuin lihatiskista ja useita sellaisia samana iltana jos sitten tällaisesta pelistä tykkää. Mutta minä kyllä ohjailen sitten nämä minua yrittävät naiset esim. baarin lihaksikkaille tummaihoiselle miehille mitä näissä on toisinaan paljon.

Nyt joku Klubituksen moderaattori saa laittaa tämän härdellin lukkoon ja toivottavasti ehti ennen kuin joku ehtii laittaa tänne lisää vastauksia, että minun vastaus Klubitus.org:in käyttäjille jää viimeiseksi.
nomic

Posts: 4,120

#165 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

Mitäs väitätte minusta aina asioita mikä eivät pidä paikkansa.

pingstate.nu:lla vähän sama homma, mutta ne ovat kaikki lähinnä visualisteja eivät näin olen pahemmin IT/ICT-alasta pajon mitään tiedä.



Höpöhöpö. Mureakuhassa olet uhannut vetää turpaan ja Ohjelmointiputkassa hieman sama meno. Eli jos jatketaan wikipedia-laki-hyper-linkkien pasteilua, niin:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Laiton_uhkaus

Nyt hengitä syvään ja keskity siihen musiikkiin vaikkapa. Ajattele vuoria ja niin pois päin. Juhgulla oli hyvät pointit liittyen bassotaajuuksiin, ja uskoisin että aika monella on loistava tai edes kelvollinen äänentoisto (tähänkin lankaan on vastaillut dj:t sekä tuottajat, jotka on yllättäen kyllä paljon tekemisissä äänten kanssa). En ole väittänyt että olisit hullu, tai sano asioita mitkä ei pidä paikkaansa - ja se tässä hieman ongelmallista onkin, koska jos sinulle sanoo asioita mitkä pitää paikkaansa niin tulee kauhea läjä tekstiä mikä ei liity lopulta mihinkään mitä olet quotannut. Vieläkään en täysin käsitä miten Kiinan laki liittyi aikaisempaan postaukseeni (:D).

Koitahan saada uutta materiaalia ulos ja neuvoilla mitä tässäkin threadissa on viljelty. Jos kameran äänityslaatu on huono, niin älä käytä sitä. Turhaan fiilistelet alta 40 hertsin bassoja jos ne ei tallennu. Silloin vika ei ole kuuntelijapään laitteissa. :) Pystytkö olemaan samaa mieltä?
mark hamilton

Posts: 439

#166 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---
Mitäs väitätte minusta aina asioita mikä eivät pidä paikkansa.

pingstate.nu:lla vähän sama homma, mutta ne ovat kaikki lähinnä visualisteja eivät näin olen pahemmin IT/ICT-alasta pajon mitään tiedä.
---


Höpöhöpö. Mureakuhassa olet uhannut vetää turpaan ja Ohjelmointiputkassa hieman sama meno. Eli jos jatketaan wikipedia-laki-hyper-linkkien pasteilua, niin:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Laiton_uhkaus

Nyt hengitä syvään ja keskity siihen musiikkiin vaikkapa. Ajattele vuoria ja niin pois päin. Juhgulla oli hyvät pointit liittyen bassotaajuuksiin, ja uskoisin että aika monella on loistava tai edes kelvollinen äänentoisto (tähänkin lankaan on vastaillut dj:t sekä tuottajat, jotka on yllättäen kyllä paljon tekemisissä äänten kanssa). En ole väittänyt että olisit hullu, tai sano asioita mitkä ei pidä paikkaansa - ja se tässä hieman ongelmallista onkin, koska jos sinulle sanoo asioita mitkä pitää paikkaansa niin tulee kauhea läjä tekstiä mikä ei liity lopulta mihinkään mitä olet quotannut. Vieläkään en täysin käsitä miten Kiinan laki liittyi aikaisempaan postaukseeni (:D).

Koitahan saada uutta materiaalia ulos ja neuvoilla mitä tässäkin threadissa on viljelty. Jos kameran äänityslaatu on huono, niin älä käytä sitä. Turhaan fiilistelet alta 40 hertsin bassoja jos ne ei tallennu. Silloin vika ei ole kuuntelijapään laitteissa. :) Pystytkö olemaan samaa mieltä?



Juhgyllä on varmaan bassotaajuksista hyvät poitit. Mutta se ei silti ole oikea ihminen neuvoon mua, koska se lähinnä neuvoo aika paljolti asioissa jotka jo tiedän tai mitä esim. yrityksemme hallitus on käskenyt tekemään toisin ja ehdottomasti kieltänyt tekemästä. Tästä asiasta Juhgyn kanssa on paljonkin historiaa. Eikä ne bassot täällä päässä minun äänentoistolaitteissa huonolta kuullosta ja vähän muitakin ääniä kuuluu tosin kuin teidän normaali tietokonekaijuttimisa. Ei teillä siellä kotona mitää Genelegejä ole eikä 15-tuuman Subwofereita. Itse en halua sellaisia biisejä tehdä mitkä sitten tavallisissa kaijuttimissa kuullosta hyvältä. Niitä tehkööt joku muu joka niitä osaa tehdä.

Mureakuvassa en ole uhannut ketään turpaan vedolla vaan sanonut sen, että tuntemattomien ihmisten kanssa ei kannata aloittaa face-to-face elämässä sanasotia kuten te nyt aloitatte minun kanssa ja mitä Mureakuhan tyypit aloittaa minun kanssa ja täämn on minule aikoinaan varoituksena sanonut minun Ukki kun se vielä eli. Ja tämän olen jo useampaan kertaan kertonut eri foorumeilla. Mureakuhan tyypit muuntelee vain sanomisiani ja tekevät sanomisistani laittoman uhkauksen tahallan ja bännää sitten mun tunnukset joten en pysty sitten korjaamaan asiaa. Ja kyllä mulla on tästä asiasta kokemusta. Kyllä vaan jätkät meinas vetää mua fyysiseti turpaan koulussa kun menin väittämään niille erstä juttua mitä ne eivät usko vaikka olinkin oikeassa ainakin parturikampaajien mukaan, että värjättyä tukkaa ei onnistuneesti voi blondata.

Te olette yleisesti ottaen vain tyyppejä jotka luule tietävänsä mutta eivät tiedä luulevansa joita sitten eri nimimerkit osaa johtaa ja saavat teidät manipuloitua ukoon mulle päätä ja niin edespäin.
Ja ne jotka ovat sairauteen asti luokiteltavia narsisteja ovat sitten valmiita kenolla millä hyvänsä viemään nämä asiat perättömillä syytöksillä Poliisille ja sitä kautta käräjille jos ne eivät saa näissä asioissa tahtoansa lämpi minua vastaan taistellessaan. Ja narsistit ovat yleensä taitavasti suunnitellut koko jutun etukäteen ja ovat hyvin taitavia valehtelemaan ja ovat sairaalloisen kateelisia muille ja kuvittelvat että muut on nille kateellisia. Ja täällä on aikas monta erilaista tyyppiä minun kanssa asioista väittelemässä joiden psykoloogista tausta ei voida todistaa eivätkä nämä mitään myönnä vaikka se niin varallista olisikaan myöntää. Kun kukaan ei kuiteskaan usko tai muuta sellaista.

Eikä ne siellä murobbs- ja Mureakuha-foorumilla minun oikeita työnäyyteitä ole nähnyt kuten ette tekään joten turha niiden tai teidän on mitään sellaisia väittä, että en muka osaa edes ohjelmoinnin perusteita. Ja näitä asioita aina aika pikkusen epäasiallisesti ja provosoiden turhia. Ja ne kotisivut mitä olen muutamia portfoliossani näyttänyt ovat yksinkertaisia koska ne olen tehnyt yksin ja kaikki muut väähän hienommat kotisivut on tehty sitten tiimityönä alihankintasuhteissa mm. mainostoimistojen asiakkaille joten en näitä voi tästä syystä käyttää referenssinä. Ja harva osaa tarpeeksi näyttäviä ja taiteelisesti hienoja kotisivuja yksin tehdä ja yleensä koodarin pitää olla sitten AD:n koodiorja tai AD on koodarin grafiikkaorja. Lähinnä teen todella tylsän näköisiä Selainkäyttöisiäohjelmistoja mutta niissä ei kaunista jälkeä käyttöliittymän osalta tarvitse tehdäkään.
Ja on paljon henkilöitä mitkä tekee isolla tiimillä työnäyytteensä ja väittää että muka itse tekivät. Ja jos tällaistameet TAMK:kissa muille opiskelijoille väittään että esim. nämä GPD.fi sivut olet itse tehnyt niin nämä muut opiskelijat sulle nauraa ja jos et heti myönnä totuutta niin saatpahan kuulla asiasta aika pitkään ja ne alkaa sitten nätellä ihan tulostettuja Star Treck -miehet häpeää kuvia tarvittaessa tai sitten sanoo näitä fraasefa ihan omin sanoin.

Jos ei huala uskoa niin ei sitten tarvitse uskoa. Ja se on mulle ihan sama.

Harmikun en voi nyt bannätä itse The Godfather -tunnuksiani kun se ei Klubarin bugin takia nyt onnistu.

Tulikohan tämä nyt selväksi?
mark hamilton

Posts: 439

#168 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

Ei teillä siellä kotona mitää Genelegejä ole
---


kyllä vain onkin*vink*
ja varmaan aika monella muullakin tai ainakin jotkut vastaavat.



Sitä mää en täältä näe. *vink*

Ja on se niinkin että omalle osaamiselle tulee sokeeksi ja varsinkin siksi että kaverit eivät välttämättä ole asiantuntijoita *vink*
Mutta mää en usko kavereita enkä äitiä enkä isiä enkä paahemmin teitäkään. Oskon vain itseeni enkä muiden sanomista välitä mitään *vink*

Mutta sitä älkää tehkö että face-to-face kehutte mun juttuja jotten sitten käsitä väärin ja kehuskele asialla täällä jukisesti.
mark hamilton

Posts: 439

#170 • • Edited mark hamilton The Mogul
IT/ICT-bisneksiin liittyen. Olen allakirjoittanut useita 1-5-vuoden ja elinikäisiä NDA-sopimuksia joten minun on sen takia pakko aina valehdella kaikille ja kierreltävä ja kaarreltava. Ja kukaan ei sitten minua tietenkään usko tästä syystä *vink*
mark hamilton

Posts: 439

#171 • • Edited mark hamilton The Mogul
Niin ja tiedän itsekkin, että musiikkituotannossani on parantamisen varaa, mutta kun te ette voi minua etätyönä opettaa tekemään parempaa musiikkia. Ja luulen, että osaan itsekkin opisekella ja osaan itse mennä sitten myöhemmin TAMK:iin Music Production -linjalle kun tämän aika koittaa.

Joten kiitos vaan kaikista neuvoita. Ne ovat vaan mun mielestä vähän turhia.

Tällä hetkellä minun oma koti on lähinnä vain omaan kotiin rakennettu Yökerho ei oikeastaan muuta. Vaikka sitä Studioksi väitän *vink*.
T3k

Posts: 1,221

#172 • • T3k semmonen
jos sullon nii hirvee läjä nda:ta alla, ni miks sää otat ne biznezz jutut itse puheeksi koko ajan vaikka niist ei kukaa muu kysy/puhu?!?

tumblr_m3u6uqF2T71ruw68wo1_250.gif
mark hamilton

Posts: 439

#173 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

jos sullon nii hirvee läjä nda:ta alla, ni miks sää otat ne biznezz jutut itse puheeksi koko ajan vaikka niist ei kukaa muu kysy/puhu?!?

tumblr_m3u6uqF2T71ruw68wo1_250.gif



Siksi kun olen joissain fooumeilla asiakkaiden toivossa mennyt osaamistani mainostamaan ja saanut sitten virtuaalisesti vähän turpaan *vink*
Ja nyt sitten avaudun asiasta täällä, joka voi olla vähän vääräpaikka asialle.
Ei tietenkkään kukaan näistä puhu/kysy. Mutta niikun Nokian työn tekijät tekee niin nepäs puuhuu mm. Seminaareissa NDA-sopimuksistaan heti kättelyssä, ettei sitten heidän tarvitse käytöstään jälkeen päin kenellekkään selittää *vink*

Olisit voinut tapsi mukaan jättä tuon GIF-animaatoin postaamatta missä on joku pellen näköinen kännykkämies ja kännykän näytöllä lukee Bullshit. Koska se antaa toisenlaisen kuvan kuin toi mitä kirjoita. *vink* Ja tämän kuvan ymmärtää monella tapaa tai siitä ei sitten oikeastaa ymmärrä hölkäsen pöläystä mitään.
T3k

Posts: 1,221

#174 • • T3k semmonen

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---
jos sullon nii hirvee läjä nda:ta alla, ni miks sää otat ne biznezz jutut itse puheeksi koko ajan vaikka niist ei kukaa muu kysy/puhu?!?

tumblr_m3u6uqF2T71ruw68wo1_250.gif
---


Siksi kun olen joissain fooumeilla asiakkaiden toivossa mennyt osaamistani mainostamaan ja saanut sitten virtuaalisesti vähän turpaan *vink*
Ja nyt sitten avaudun asiasta täällä, joka voi olla vähän vääräpaikka asialle.

Olisit voinut tapsi mukaan jättä tuon GIF-animaatoin postaamatta missä on joku pellen näköinen kännykkämies ja kännykän näytöllä lukee Bullshit. Koska se antaa toisenlaisen kuvan kuin toi mitä kirjoita. *vink* Ja tämän kuvan ymmärtää monella tapaa tai siitä ei sitten oikeastaa ymmärrä hölkäsen pöläystä mitään.



Sen kuvan idea on se että tolla sun omalla jauhamisellas sä viet ITSE kaiken uskottavuuden kaikilta sun bizznezz jutuilta. Koska edelleenkää tällä foorumilla ketään ne EI KIINNOSTA.

Joten mites jos hei jättäsit ne vaiks niille muille foorumeille, OUJEE!?
mark hamilton

Posts: 439

#175 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---
jos sullon nii hirvee läjä nda:ta alla, ni miks sää otat ne biznezz jutut itse puheeksi koko ajan vaikka niist ei kukaa muu kysy/puhu?!?

tumblr_m3u6uqF2T71ruw68wo1_250.gif
---


Siksi kun olen joissain fooumeilla asiakkaiden toivossa mennyt osaamistani mainostamaan ja saanut sitten virtuaalisesti vähän turpaan *vink*
Ja nyt sitten avaudun asiasta täällä, joka voi olla vähän vääräpaikka asialle.

Olisit voinut tapsi mukaan jättä tuon GIF-animaatoin postaamatta missä on joku pellen näköinen kännykkämies ja kännykän näytöllä lukee Bullshit. Koska se antaa toisenlaisen kuvan kuin toi mitä kirjoita. *vink* Ja tämän kuvan ymmärtää monella tapaa tai siitä ei sitten oikeastaa ymmärrä hölkäsen pöläystä mitään.
---


Sen kuvan idea on se että tolla sun omalla jauhamisellas sä viet ITSE kaiken uskottavuuden kaikilta sun bizznezz jutuilta. Koska edelleenkää tällä foorumilla ketään ne EI KIINNOSTA.

Joten mites jos hei jättäsit ne vaiks niille muille foorumeille, OUJEE!?




Niin ei tällä foorumilla ketään kiinostakaan mutta joillan muilla foorumeilla kiinosta *vink*

Mutta voitte tekin joutua puhuun sitten Konemusiikista väärän foorumiin, esim. kun menette työpaikan toivossa väärän koulun opiskelemaan. Niin jos siellä että puhu Iskelmämusiikista niin saatte ihan samallaisia vastauskia kun noi teidän replykuvat ovat *vink* No ehkä teille ei näin käy koska monet teistä käy töissä *vink*
Damien

Posts: 2,882

#176 • • Damien [tr3ox]

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---
Mitäs väitätte minusta aina asioita mikä eivät pidä paikkansa.

pingstate.nu:lla vähän sama homma, mutta ne ovat kaikki lähinnä visualisteja eivät näin olen pahemmin IT/ICT-alasta pajon mitään tiedä.
---


Höpöhöpö. Mureakuhassa olet uhannut vetää turpaan ja Ohjelmointiputkassa hieman sama meno. Eli jos jatketaan wikipedia-laki-hyper-linkkien pasteilua, niin:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Laiton_uhkaus

Nyt hengitä syvään ja keskity siihen musiikkiin vaikkapa. Ajattele vuoria ja niin pois päin. Juhgulla oli hyvät pointit liittyen bassotaajuuksiin, ja uskoisin että aika monella on loistava tai edes kelvollinen äänentoisto (tähänkin lankaan on vastaillut dj:t sekä tuottajat, jotka on yllättäen kyllä paljon tekemisissä äänten kanssa). En ole väittänyt että olisit hullu, tai sano asioita mitkä ei pidä paikkaansa - ja se tässä hieman ongelmallista onkin, koska jos sinulle sanoo asioita mitkä pitää paikkaansa niin tulee kauhea läjä tekstiä mikä ei liity lopulta mihinkään mitä olet quotannut. Vieläkään en täysin käsitä miten Kiinan laki liittyi aikaisempaan postaukseeni (:D).

Koitahan saada uutta materiaalia ulos ja neuvoilla mitä tässäkin threadissa on viljelty. Jos kameran äänityslaatu on huono, niin älä käytä sitä. Turhaan fiilistelet alta 40 hertsin bassoja jos ne ei tallennu. Silloin vika ei ole kuuntelijapään laitteissa. :) Pystytkö olemaan samaa mieltä?
---


Juhgyllä on varmaan bassotaajuksista hyvät poitit. Mutta se ei silti ole oikea ihminen neuvoon mua, koska se lähinnä neuvoo aika paljolti asioissa jotka jo tiedän tai mitä esim. yrityksemme hallitus on käskenyt tekemään toisin ja ehdottomasti kieltänyt tekemästä. Tästä asiasta Juhgyn kanssa on paljonkin historiaa. Eikä ne bassot täällä päässä minun äänentoistolaitteissa huonolta kuullosta ja vähän muitakin ääniä kuuluu tosin kuin teidän normaali tietokonekaijuttimisa. Ei teillä siellä kotona mitää Genelegejä ole eikä 15-tuuman Subwofereita. Itse en halua sellaisia biisejä tehdä mitkä sitten tavallisissa kaijuttimissa kuullosta hyvältä. Niitä tehkööt joku muu joka niitä osaa tehdä.




Et vielä selkeästi ymmärrä, että ihmiset eivät kuule biisejäsi kuten ne on tarkoitettu kuultavaksi, koska olet käyttänyt videokameraa päätallentimenasi. Videokamera ei tallenna koko äänispektriä ja äänitallenteesta tulee huono. Oma liikehdintäsi sotkee myös tallenteen stereokuvaa. Olet pilannut oman videosi ja siksi yritimme Juhgunkin kanssa auttaa sinua. Alla varmuuden vuoksi epäasialliseen vastaustyyliisi sopiva giffi.


1378780383601.gif
T3k

Posts: 1,221

#177 • • T3k semmonen

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

---
jos sullon nii hirvee läjä nda:ta alla, ni miks sää otat ne biznezz jutut itse puheeksi koko ajan vaikka niist ei kukaa muu kysy/puhu?!?

tumblr_m3u6uqF2T71ruw68wo1_250.gif
---


Siksi kun olen joissain fooumeilla asiakkaiden toivossa mennyt osaamistani mainostamaan ja saanut sitten virtuaalisesti vähän turpaan *vink*
Ja nyt sitten avaudun asiasta täällä, joka voi olla vähän vääräpaikka asialle.

Olisit voinut tapsi mukaan jättä tuon GIF-animaatoin postaamatta missä on joku pellen näköinen kännykkämies ja kännykän näytöllä lukee Bullshit. Koska se antaa toisenlaisen kuvan kuin toi mitä kirjoita. *vink* Ja tämän kuvan ymmärtää monella tapaa tai siitä ei sitten oikeastaa ymmärrä hölkäsen pöläystä mitään.
---


Sen kuvan idea on se että tolla sun omalla jauhamisellas sä viet ITSE kaiken uskottavuuden kaikilta sun bizznezz jutuilta. Koska edelleenkää tällä foorumilla ketään ne EI KIINNOSTA.

Joten mites jos hei jättäsit ne vaiks niille muille foorumeille, OUJEE!?
---



Niin ei tällä foorumilla ketään kiinostakaan mutta joillan muilla foorumeilla kiinosta *vink*



Ni miks sit kerrot niist TÄLLÄ foorumilla?
Huom. olennainen sana isoilla kirjaimilla korostettu.
mark hamilton

Posts: 439

#178 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

---
Mitäs väitätte minusta aina asioita mikä eivät pidä paikkansa.

pingstate.nu:lla vähän sama homma, mutta ne ovat kaikki lähinnä visualisteja eivät näin olen pahemmin IT/ICT-alasta pajon mitään tiedä.
---


Höpöhöpö. Mureakuhassa olet uhannut vetää turpaan ja Ohjelmointiputkassa hieman sama meno. Eli jos jatketaan wikipedia-laki-hyper-linkkien pasteilua, niin:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Laiton_uhkaus

Nyt hengitä syvään ja keskity siihen musiikkiin vaikkapa. Ajattele vuoria ja niin pois päin. Juhgulla oli hyvät pointit liittyen bassotaajuuksiin, ja uskoisin että aika monella on loistava tai edes kelvollinen äänentoisto (tähänkin lankaan on vastaillut dj:t sekä tuottajat, jotka on yllättäen kyllä paljon tekemisissä äänten kanssa). En ole väittänyt että olisit hullu, tai sano asioita mitkä ei pidä paikkaansa - ja se tässä hieman ongelmallista onkin, koska jos sinulle sanoo asioita mitkä pitää paikkaansa niin tulee kauhea läjä tekstiä mikä ei liity lopulta mihinkään mitä olet quotannut. Vieläkään en täysin käsitä miten Kiinan laki liittyi aikaisempaan postaukseeni (:D).

Koitahan saada uutta materiaalia ulos ja neuvoilla mitä tässäkin threadissa on viljelty. Jos kameran äänityslaatu on huono, niin älä käytä sitä. Turhaan fiilistelet alta 40 hertsin bassoja jos ne ei tallennu. Silloin vika ei ole kuuntelijapään laitteissa. :) Pystytkö olemaan samaa mieltä?
---


Juhgyllä on varmaan bassotaajuksista hyvät poitit. Mutta se ei silti ole oikea ihminen neuvoon mua, koska se lähinnä neuvoo aika paljolti asioissa jotka jo tiedän tai mitä esim. yrityksemme hallitus on käskenyt tekemään toisin ja ehdottomasti kieltänyt tekemästä. Tästä asiasta Juhgyn kanssa on paljonkin historiaa. Eikä ne bassot täällä päässä minun äänentoistolaitteissa huonolta kuullosta ja vähän muitakin ääniä kuuluu tosin kuin teidän normaali tietokonekaijuttimisa. Ei teillä siellä kotona mitää Genelegejä ole eikä 15-tuuman Subwofereita. Itse en halua sellaisia biisejä tehdä mitkä sitten tavallisissa kaijuttimissa kuullosta hyvältä. Niitä tehkööt joku muu joka niitä osaa tehdä.


---



Et vielä selkeästi ymmärrä, että ihmiset eivät kuule biisejäsi kuten ne on tarkoitettu kuultavaksi, koska olet käyttänyt videokameraa päätallentimenasi. Videokamera ei tallenna koko äänispektriä ja äänitallenteesta tulee huono. Oma liikehdintäsi sotkee myös tallenteen stereokuvaa. Olet pilannut oman videosi ja siksi yritimme Juhgunkin kanssa auttaa sinua. Alla varmuuden vuoksi epäasialliseen vastaustyyliisi sopiva giffi.


1378780383601.gif



Tuon olen jo kertonut moneen kerattaan ilmoittamalla kameran tekniset tiedot ja muuta minun ei asian selittämiseen tarvitse ilmoittaa *vink*

Kameraan saa kyllä Lineiniin mutta minulla ei ole esim. NewTek SpeedEditiä jolla vaihdan ääniraidan eikä minulle ole kameralle telinettä eikä pihaa jolla saan Linein-nauhoitusksen toimimaan. Näistä olen puhunut pingstate.nu:lla.

Miksi teille pitää aina kaikki näin tarkkaan selittää? Eikö vähempi riitä?
T3k

Posts: 1,221

#179 • • T3k semmonen

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

---

---
Mitäs väitätte minusta aina asioita mikä eivät pidä paikkansa.

pingstate.nu:lla vähän sama homma, mutta ne ovat kaikki lähinnä visualisteja eivät näin olen pahemmin IT/ICT-alasta pajon mitään tiedä.
---


Höpöhöpö. Mureakuhassa olet uhannut vetää turpaan ja Ohjelmointiputkassa hieman sama meno. Eli jos jatketaan wikipedia-laki-hyper-linkkien pasteilua, niin:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Laiton_uhkaus

Nyt hengitä syvään ja keskity siihen musiikkiin vaikkapa. Ajattele vuoria ja niin pois päin. Juhgulla oli hyvät pointit liittyen bassotaajuuksiin, ja uskoisin että aika monella on loistava tai edes kelvollinen äänentoisto (tähänkin lankaan on vastaillut dj:t sekä tuottajat, jotka on yllättäen kyllä paljon tekemisissä äänten kanssa). En ole väittänyt että olisit hullu, tai sano asioita mitkä ei pidä paikkaansa - ja se tässä hieman ongelmallista onkin, koska jos sinulle sanoo asioita mitkä pitää paikkaansa niin tulee kauhea läjä tekstiä mikä ei liity lopulta mihinkään mitä olet quotannut. Vieläkään en täysin käsitä miten Kiinan laki liittyi aikaisempaan postaukseeni (:D).

Koitahan saada uutta materiaalia ulos ja neuvoilla mitä tässäkin threadissa on viljelty. Jos kameran äänityslaatu on huono, niin älä käytä sitä. Turhaan fiilistelet alta 40 hertsin bassoja jos ne ei tallennu. Silloin vika ei ole kuuntelijapään laitteissa. :) Pystytkö olemaan samaa mieltä?
---


Juhgyllä on varmaan bassotaajuksista hyvät poitit. Mutta se ei silti ole oikea ihminen neuvoon mua, koska se lähinnä neuvoo aika paljolti asioissa jotka jo tiedän tai mitä esim. yrityksemme hallitus on käskenyt tekemään toisin ja ehdottomasti kieltänyt tekemästä. Tästä asiasta Juhgyn kanssa on paljonkin historiaa. Eikä ne bassot täällä päässä minun äänentoistolaitteissa huonolta kuullosta ja vähän muitakin ääniä kuuluu tosin kuin teidän normaali tietokonekaijuttimisa. Ei teillä siellä kotona mitää Genelegejä ole eikä 15-tuuman Subwofereita. Itse en halua sellaisia biisejä tehdä mitkä sitten tavallisissa kaijuttimissa kuullosta hyvältä. Niitä tehkööt joku muu joka niitä osaa tehdä.


---



Et vielä selkeästi ymmärrä, että ihmiset eivät kuule biisejäsi kuten ne on tarkoitettu kuultavaksi, koska olet käyttänyt videokameraa päätallentimenasi. Videokamera ei tallenna koko äänispektriä ja äänitallenteesta tulee huono. Oma liikehdintäsi sotkee myös tallenteen stereokuvaa. Olet pilannut oman videosi ja siksi yritimme Juhgunkin kanssa auttaa sinua. Alla varmuuden vuoksi epäasialliseen vastaustyyliisi sopiva giffi.


1378780383601.gif
---


Tuon olen jo kertonut moneen kerattaan ilmoittamalla kameran tekniset tiedot ja muuta minun ei asian selittämiseen tarvitse ilmoittaa *vink*

Kameraan saa kyllä Lineiniin mutta minulla ei ole esim. NewTek SpeedEditiä jolla vaihdan ääniraidan eikä minulle ole kameralle telinettä eikä pihaa jolla saan Linein-nauhoitusksen toimimaan. Näistä olen puhunut pingstate.nu:lla.

Miksi teille pitää aina kaikki näin tarkkaan selittää? Eikö vähempi riitä?



Koska sä edelleen oot sitä mieltä et sun kännykkäkameranauhotus on paras ja hifimäisin nauhotusmuoto tälle formaatille vaikka kaikki muut on siitä eri mieltä.
nomic

Posts: 4,120

#180 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Mitä se subbari meillä hyödyttää jos sun videon ääni ei yllä niin matalalle? Tilanne hieman sama kuin mainostaisi puhelinta ja asiakkaat saa kosketella usb-johtoa. Ensimmäistä kertaa näen että joku vertaa omaa sekoilua Nokian seminaarihässäköihin. :D

edit. vastailen aikaisempiin kun taas koneella. :)