Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013

306 posts, 16 pages, 191,091 views

mark hamilton

Posts: 439

#121 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

Ja mites se Juicse Leskinen laulokaan?
---


Juce leskinen : Panomies

Beibi, beibi tule rokkaamaan
Kun jytämusa pelaa
Minä suoraan vien sinut nirvanaan
Muut kun seksioppaita selaa

Minä olen panomies
Panomies hommat ties
Poissa on arjen ies
Kun saapuu panopanomies!

Beibi, beibi, sinut haluan!
Uimaan tahdon sinun koskeen!
Minä housut nilkkoihin pudotan
ja panen sitten sinua poskeen

minä olen panomies...

Beibi, beibi, vielä ootko mun?
Eihän äskeinen mennyt pieleen?
Minä karvoista sun aivan hullaannun
Sua tahdon panna mieleen!

Minä olen panomies...

Beibi, kai mä kysyä saan
joko pääsit hyvään oloon?
jos et niin otetaan uudestaan
minä panen sua hampaankoloon

Minä olen panomies...

Beibi, vielä tahdot kai?
Siksi osoitteesi anna
Minä saavun kun saapuu lauantai
Korvan taakse sua tahdon panna

Minä olen panomies...

Beibi, miksi riehut noin?
Miksi kiinni tartut palloon?
Okei jos sä tahdot, sen tehdä voin
Sua painaa voin mä kalloon

Minä olen panomies...



Kuules Narsistisesta Persoonallisuushääiriöstä kärsivä.
Se lauloi "Jos et osaa alat opettamaan"
Ja sinä olit ensimmäinen joka tänne postasi tahallaan pikkusen provosoivan replykuvan.
Olet tehnyt saman jo monta kertaa ja suunnitellut asian jo etukäteen.
Manipuloit muut aukoon mulle päätä.
Tämä on anteeksi antamatonta!
mark hamilton

Posts: 439

#123 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---
Älä Juhgy tuu mulle mitään opetaan. PISTE!
Ja mites se Juicse Leskinen laulokaan?
---




---
(T3k)
Juce leskinen : Panomies

Beibi, beibi tule rokkaamaan
Kun jytämusa pelaa
Minä suoraan vien sinut nirvanaan
Muut kun seksioppaita selaa

Minä olen panomies
Panomies hommat ties
Poissa on arjen ies
Kun saapuu panopanomies!
---


:DDDD



Kuules Narsistisesta Persoonallisuushääiriöstä kärsivä.
Se lauloi "Jos et osaa alat opettamaan"
Ja sinä olit toinen joka tänne postasi tahallaan pikkusen provosoivan replykuvan.
Olet tehnyt saman jo monta kertaa ja suunnitellut asian jo etukäteen.
Manipuloit muut aukoon mulle päätä.
Tämä on anteeksi antamatonta!
mark hamilton

Posts: 439

#124 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---




En ole uhannut turpaan vedolla. Se ei ole mitään uhkailua jos sanon mitäs joku muu teksi huin minä Face-to-Face kun sanotte niille sitä mitä täällä sanotte mulle. Mä en teitä turpaan vedä.

Poliisi sanoo vain, että Suomi on vapaa maa ja kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Ja asiasta olen jo valmiiksi Sorin Asemalla asioinut.

TULIKO SELVÄKSI?

Oikea vastaus tähän on OK! Ei mikään muu!
---


Ok. Koita saada itsesi kuntoon, jos kunto ei ole ok (?) Eiks ni!



Ou Really?
Olen kunnossa mutta susta en ole niinkään varma!
mark hamilton

Posts: 439

#130 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---
Miksei?
---


No en ole täällä päässä ihan yksin. Mut ne muut täällä päässä ei kyllä kommentoi. Mut ne nauraa teille kyllä. Ja tätä te ette edes näe.


---


Ketä meit ny oli

Mark hamilton
Mafer
The godfather

?



Niin se olit kyllä sinä joka sen ensimmäisen replykuvan postitti.
Kun no ylläolvat jotka ovat sama henkilö ja minkä kaiki tietää.
Niin minä vaan postastasin tänne oman mainokseni en muuta.
Ja sinä tämän mulle vittuilun aloitit eikä ollut edes eka kerta.
Mutta hyvin manipuloit muut tähän mukaan. Juhgyä lukuun ottamatta muut ovat syyttömiä. doni:ä voisi vähän syyttä kanssa.
Lakimiehet mulla on sitten täältä:
http://lexia.fi/
Ihan tulevaisuutta silmällä pitäen.

Speak to Hand!
http://en.wikipedia.org/wiki/Speak_the_speech
T3k

Posts: 1,221

#131 • • T3k semmonen

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

---
Miksei?
---


No en ole täällä päässä ihan yksin. Mut ne muut täällä päässä ei kyllä kommentoi. Mut ne nauraa teille kyllä. Ja tätä te ette edes näe.


---


Ketä meit ny oli

Mark hamilton
Mafer
The godfather

?
---


Niin se olit kyllä sinä joka sen ensimmäisen replykuvan postitti.
Kun no ylläolvat jotka ovat sama henkilö ja minkä kaiki tietää.
Niin minä vaan postastasin tänne oman mainokseni en muuta.
Ja sinä tämän mulle vittuilun aloitit eikä ollut edes eka kerta.
Mutta hyvin manipuloit muut tähän mukaan. Juhgyä lukuun ottamatta muut ovat syyttömiä. doni:ä voisi vähän syyttä kanssa.
Lakimiehet mulla on sitten täältä:
http://lexia.fi/
Ihan tulevaisuutta silmällä pitäen.



lawyer-guy-for-ps.gif

lakimieheni
Mafer-fani

Posts: 2

#132 • • Mafer-fani

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:



No en ole täällä päässä ihan yksin. Mut ne muut täällä päässä ei kyllä kommentoi. Mut ne nauraa teille kyllä. Ja tätä te ette edes näe.



Älä herranjestas kuuntele niitä ääniä sun päässä.

Oon sun suuri fani, Mafer. Viihdearvo katossa.
oooo

Posts: 1,249

#133 • • oooo

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---




En ole uhannut turpaan vedolla. Se ei ole mitään uhkailua jos sanon mitäs joku muu teksi huin minä Face-to-Face kun sanotte niille sitä mitä täällä sanotte mulle. Mä en teitä turpaan vedä.

Poliisi sanoo vain, että Suomi on vapaa maa ja kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Ja asiasta olen jo valmiiksi Sorin Asemalla asioinut.

TULIKO SELVÄKSI?

Oikea vastaus tähän on OK! Ei mikään muu!
---


Ok. Koita saada itsesi kuntoon, jos kunto ei ole ok (?) Eiks ni!
---


Ou Really?
Olen kunnossa mutta susta en ole niinkään varma!



Ok.
Yanda

Posts: 125

#134 • • Yanda Windwalker
Jatka vaan musan vääntöä ja yritä opetella ottamaan palautetta vastaan! lopetat vaan sen turhan höpinän bisneksistä pois*vink* ei kuulu tähän keskusteluun!

--
MindDrive

mark hamilton

Posts: 439

#135 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

Jatka vaan musan vääntöä ja yritä opetella ottamaan palautetta vastaan! lopetat vaan sen turhan höpinän bisneksistä pois*vink* ei kuulu tähän keskusteluun!



Hei,
Ei tässä mitään hätää.
Tässä keskustelussa on vain pari tyyppiä, jotka aina tekee tämän saman härdellin.
Voitte tutkia historiaa Klubarilta ja aina kummatkin nimimerkit vastaa aina kaikkeen aluksi todella epäasiallisesti ja sitten kun niitä vähän potkii persuuksiin niin ne sitten ne puhuu edes jokseenkin asiallisesti mutta tämäkin yleensä on aina jossain vaiheessa loppunut.

Samallaisia tyyppejä on kyllä sitten muitakin kuin esim. Juhgy, kuten sts ja Ezzy.

Joten älkää lähtekä yllä mainittujen tyyppien kanssa mukaan juttuihin. Se on mun duuni potkia niitä persuuksiin ei teidän.

En myöskään usko ihan kaikkea mitä erinäiset tyypit sanoo, koska ne ovat väitöksiä jotka eivät paikkaansa pidä.

Okei mun tekemät kotisivut asiakkaille on siedettävän näköisiä, eli ihan paskoja. Mutta kun ne ostanut asiakas on eri mieltä ja tyytyväinen. Sitä kun en ymmärrä, että miksi tämä ei riitä teille?

Kaikki tämä liittyy siihen mitä annatte täällä mulle palautetta, vaikka kaikki ei liittynyt mun musiikki juttuhin.
Yanda

Posts: 125

#136 • • Yanda Windwalker
mä katselin tota sun videota.
tosiaan musiikki on aika tuhnua ja tollanen strobo "efekti" vilkkuu läpi videon. ei mitenkään kivaa katseltavaa. jaksatko itse katsoa tota videota kertaalleen? tosiaan kun laitat sun biisejä ja videoita julki niin yritä tehdä niistä enemmän katsoja-ystävällisempiä. perusasiat kuntoon eiksje;)

--
MindDrive

mark hamilton

Posts: 439

#137 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

mä katselin tota sun videota.
tosiaan musiikki on aika tuhnua ja tollanen strobo "efekti" vilkkuu läpi videon. ei mitenkään kivaa katseltavaa. jaksatko itse katsoa tota videota kertaalleen? tosiaan kun laitat sun biisejä ja videoita julki niin yritä tehdä niistä enemmän katsoja-ystävällisempiä. perusasiat kuntoon eiksje;)



Ok. Yritetään.
Olen vain tuottaja ja 8 omaa teosta tuotin.
Nyt sitten rekrytoin Talent Suomi TV-ohjelmasta lupauksia, jotka osaa homman vähän paremmin kuin minä.
Kaiken näköisä muitakin Artisteja on listoilla jotka osaa soittaa mm. kosketinsoitinta.
Video ei nyt mun laittatteilla voi paremmaksi saada kun ei ole tarpeeksi hyvää HDTV-kameraa ja kunnoliset maksaa esim. 5000 € kpl eli yli nykyisen tulotasoni. Eikä mulla ole muuta kuin Adobe Premiere CS5 ja After Effects CS5 ja niitä ei koulun opettajat pysty vaaditulla tasolla opettamaan. NewTek SpeedEdit olis vähän helpompi käyttää jne.
Yanda

Posts: 125

#138 • • Yanda Windwalker
opettele itse soittamaan sitä kiipparia? se on helvetin hauskaa*piis* tai ainakin mulla on kivaa soitellessa sitä;)

--
MindDrive

mark hamilton

Posts: 439

#139 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

opettele itse soittamaan sitä kiipparia? se on helvetin hauskaa*piis* tai ainakin mulla on kivaa soitellessa sitä;)



Tohon homman mulla on jo yksi bändin jäsen ja DJ Preal on mukana myös. Nämä osaa. Itse en opettele, koska nuoteista en tajua mitään ja osaan vasta ukkonooan ja Fyr Elissestä sen ekan jutun mikä soitetaan yksikätisesti ja sitten kun ks. kappale muutuu kaksikätiseski niin siihen loppu osaaminan.

PS: On mulla rumpalikin joka petti vaimoonsa ja sitten vaimo jätti ja sen jälkeen se ryyppäs asuntonsa ja vähän kaiken muunkin ja sitten sammou 30 asteen pakkasella lumihankeen ja sen sormet meni kuolioon ja ne sitten amputoitiin. Sitten se myös sammuneena hakattiin tuhannen paskaksi minkä seurauksena sen jalat luiden osalta vaihdettiin titaaniin.
Yanda

Posts: 125

#140 • • Edited Yanda Windwalker
en mäkään mistään nuoteista sitä kiipparia soita vaan ihan oman fiiliksen mukaan. joskus jopa löytyy ihan kivoja melodioita. kaks kättä mukaan ja opettelet soittamaan!
ikävä tarina, mutta varmaan kannattaa vaihtaa rumpalia? suattaapi olla ettei pääse sit keikalle kun aika on..

--
MindDrive