Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013

306 posts, 16 pages, 190,334 views

mark hamilton

Posts: 439

#81 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

---

---

Klubbarin taso on laskenut huomattavasti tämmösten juttujen takia.
---


Newsflash: Klubitusta ei käytetä juurikaan nykyään. Jäljellä on vaan me monen vuoden takaiset idiootit.

Me ollaan vähän kuin pökäle, joka ei lähde pöntöstä vetämällä.
---


+1 tälle
Valitettavasti täähä o hiljentyny aika paljo.

Ok, eihä tää ny mistää kohtaa fiksua ole tai mitenkää tarpeellista, mut tyhmän pitää jostain huvinsa repiä.
---


159.gif
---


Tämä vaatii klubitus-veteraani-miitin.



No tuskin pöllitte salatusta salasanasti sitä oikeaa versiota mutta jos pöllitte niin niillä päsette järjestelmiin, joista USA:n Valtio, CIA, FBI, jne. Instanssit haastaa teidän tietomurrosta oikeutaan ja sitten teillä ei kovin kivaa enää ole.

Nyt kirjaudun ulos.

THIS IS LAST WARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111

Oho!! Klubitus muuten bugittaa!! Vaihdoin salasanani juuri sellaiseksi mitä en enää koskaan musta ja silti vanha salasana toimii. Korjatkaapas nyt tämä bugi. Olette jo yli 10-vuotta väittäneet kaikki olevanne kovempia koodareita kuin minä mutta silti Klubituksessa on kovan tason bugi,!!!
domi

Posts: 7,069

#82 • • domi Työn sankari.

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

---

---

---

Klubbarin taso on laskenut huomattavasti tämmösten juttujen takia.
---


Newsflash: Klubitusta ei käytetä juurikaan nykyään. Jäljellä on vaan me monen vuoden takaiset idiootit.

Me ollaan vähän kuin pökäle, joka ei lähde pöntöstä vetämällä.
---


+1 tälle
Valitettavasti täähä o hiljentyny aika paljo.

Ok, eihä tää ny mistää kohtaa fiksua ole tai mitenkää tarpeellista, mut tyhmän pitää jostain huvinsa repiä.
---


159.gif
---


Tämä vaatii klubitus-veteraani-miitin.
---


No tuskin pöllitte salatusta salasanasti sitä oikeaa versiota mutta jos pöllitte niin niillä päsette järjestelmiin, joista USA:n Valtio, CIA, FBI, jne. Instanssit haastaa teidän tietomurrosta oikeutaan ja sitten teillä ei kovin kivaa enää ole.

Nyt kirjaudun ulos.

THIS IS LAST WARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111

Oho!! Klubitus muuten bugittaa!! Vaihdoin salasanani juuri sellaiseksi mitä en enää koskaan musta ja silti vanha salasana toimii. Korjatkaapas nyt tämä bugi. Olette jo yli 10-vuotta väittäneet kaikki olevanne kovempia koodareita kuin minä mutta silti Klubituksessa on kovan tason bugi,!!!



Musta tuntuu et ainoo joka tässäkin sivustossa haastaa tietomurrosta oikeuteen on anqqa.
Musta tuntuu et tää i4ware on sun oma päässä keksimä hallusinaatio, kuten rook totesi, sitä ei ole kaupparekisterissä, eli se ei oikein voi toimia yrityksenä. Joka taas vie pohjan tältä miljoonan euron softabisnekseltä, mikä on keksitty varmaan myös näiden ADHD-lääkkeiden vaikutuksen alaisena.
Musta tuntuu myös, että käyt ylikierroksilla, joten kandee ottaa aamulla yhteyttä terapeuttiin.
Musta tuntuu kans siltä, että jos silti vielä jatkat lukemista, kannattaa lukema teksti myös sisäistää. Täällä moni tyyppi koittaa antaa oikeastikin hyviä neuvoja, mutta aina se juttu menee niihin hävän bisneksiin.
Lopuksi, musta tuntuu ettet sitä salasanaa vaihtanut edes mihinkään. Kunhan valehtelit. Tai sitten olit omassa Mattilandiassa Särkänniemen naapurissa.

Sääliksi käy.
mark hamilton

Posts: 439

#83 • • mark hamilton The Mogul
Ei sittenkään mitään luin väärin. Se olikin The Godmother.

Mutta keskustelut jatkuu.

Ettekä te ole tasan niin korkeassa asemassa kuin minä työelmäsä olen ja eikä teillä ole kouluja käytynä niin paljon kuin minulla on joten teidän on turha väittä minun kanssa yhtään mitää!

Joo kyllä mä FL Studion tiedän ja sen mitä se maksaa, mutta minä en sitä enää osta kun minulla on jo Cubase Elements 6 ja paljon muutakin.

LISTEN AND BE SILENT!
mark hamilton

Posts: 439

#84 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

---

---

---

---

Klubbarin taso on laskenut huomattavasti tämmösten juttujen takia.
---


Newsflash: Klubitusta ei käytetä juurikaan nykyään. Jäljellä on vaan me monen vuoden takaiset idiootit.

Me ollaan vähän kuin pökäle, joka ei lähde pöntöstä vetämällä.
---


+1 tälle
Valitettavasti täähä o hiljentyny aika paljo.

Ok, eihä tää ny mistää kohtaa fiksua ole tai mitenkää tarpeellista, mut tyhmän pitää jostain huvinsa repiä.
---


159.gif
---


Tämä vaatii klubitus-veteraani-miitin.
---


No tuskin pöllitte salatusta salasanasti sitä oikeaa versiota mutta jos pöllitte niin niillä päsette järjestelmiin, joista USA:n Valtio, CIA, FBI, jne. Instanssit haastaa teidän tietomurrosta oikeutaan ja sitten teillä ei kovin kivaa enää ole.

Nyt kirjaudun ulos.

THIS IS LAST WARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111

Oho!! Klubitus muuten bugittaa!! Vaihdoin salasanani juuri sellaiseksi mitä en enää koskaan musta ja silti vanha salasana toimii. Korjatkaapas nyt tämä bugi. Olette jo yli 10-vuotta väittäneet kaikki olevanne kovempia koodareita kuin minä mutta silti Klubituksessa on kovan tason bugi,!!!
---


Musta tuntuu et ainoo joka tässäkin sivustossa haastaa tietomurrosta oikeuteen on anqqa.
Musta tuntuu et tää i4ware on sun oma päässä keksimä hallusinaatio, kuten rook totesi, sitä ei ole kaupparekisterissä, eli se ei oikein voi toimia yrityksenä. Joka taas vie pohjan tältä miljoonan euron softabisnekseltä, mikä on keksitty varmaan myös näiden ADHD-lääkkeiden vaikutuksen alaisena.
Musta tuntuu myös, että käyt ylikierroksilla, joten kandee ottaa aamulla yhteyttä terapeuttiin.
Musta tuntuu kans siltä, että jos silti vielä jatkat lukemista, kannattaa lukema teksti myös sisäistää. Täällä moni tyyppi koittaa antaa oikeastikin hyviä neuvoja, mutta aina se juttu menee niihin hävän bisneksiin.
Lopuksi, musta tuntuu ettet sitä salasanaa vaihtanut edes mihinkään. Kunhan valehtelit. Tai sitten olit omassa Mattilandiassa Särkänniemen naapurissa.

Sääliksi käy.



Ai että i4ware Software on minun oma Hallusinaatio? Mites kun minulla on täällä todisteet, että olen myynyt Timesheet for JIRA -tuotetta Venäjälle, Norjaan, Turkkiin, Romaniaan, USA:han, Brazilaiin, jne. vaikka kuinka perkeleesti????

Ostakaa nyt itsellenne tasan elämä!!!!!!!!!!!!11111 Kiitos!!!!!!!!!!!!!!111111111111111

Te olette nyt vain tasan sairaalloisen kateellisia kun mulla on rahaa jne.

Ja sairaita olette!!!
The Godmother

Posts: 3

#85 • • The Godmother


---
Jahas.. sitten joku pölli minun tunnukset.

Valkovenäliset eivät ole sen kallipia kuin Siidertkään.

Te olette Nolanneet täällä tasan isenne.

Soitampa huomenna asiasta Poliisille ja käyn vähän Sorin-piirissä Poliisin kanssa juttusilla ja soitan parille lakimiehelleni kun menitte varastamaan minun tunnukset Klubituksella. Linnassa tavataan!!!!

Tietomurto on aika kova rikos, kulkaas.

Vaihdan nyt salarit heti. Ja juttu jää tähän toistaiseksi!!!!!111





No tuskin pöllitte salatusta salasanasti sitä oikeaa versiota mutta jos pöllitte niin niillä päsette järjestelmiin, joista USA:n Valtio, CIA, FBI, jne. Instanssit haastaa teidän tietomurrosta oikeutaan ja sitten teillä ei kovin kivaa enää ole.

Nyt kirjaudun ulos.

THIS IS LAST WARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111

Oho!! Klubitus muuten bugittaa!! Vaihdoin salasanani juuri sellaiseksi mitä en enää koskaan musta ja silti vanha salasana toimii. Korjatkaapas nyt tämä bugi. Olette jo yli 10-vuotta väittäneet kaikki olevanne kovempia koodareita kuin minä mutta silti Klubituksessa on kovan tason bugi,!!!







Ei sittenkään mitään luin väärin. Se olikin The Godmother.

Mutta keskustelut jatkuu.

Ettekä te ole tasan niin korkeassa asemassa kuin minä työelmäsä olen ja eikä teillä ole kouluja käytynä niin paljon kuin minulla on joten teidän on turha väittä minun kanssa yhtään mitää!

Joo kyllä mä FL Studion tiedän ja sen mitä se maksaa, mutta minä en sitä enää osta kun minulla on jo Cubase Elements 6 ja paljon muutakin.

LISTEN AND BE SILENT!





Priceless!
mark hamilton

Posts: 439

#86 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---
Jahas.. sitten joku pölli minun tunnukset.

Valkovenäliset eivät ole sen kallipia kuin Siidertkään.

Te olette Nolanneet täällä tasan isenne.

Soitampa huomenna asiasta Poliisille ja käyn vähän Sorin-piirissä Poliisin kanssa juttusilla ja soitan parille lakimiehelleni kun menitte varastamaan minun tunnukset Klubituksella. Linnassa tavataan!!!!

Tietomurto on aika kova rikos, kulkaas.

Vaihdan nyt salarit heti. Ja juttu jää tähän toistaiseksi!!!!!111
---




---

No tuskin pöllitte salatusta salasanasti sitä oikeaa versiota mutta jos pöllitte niin niillä päsette järjestelmiin, joista USA:n Valtio, CIA, FBI, jne. Instanssit haastaa teidän tietomurrosta oikeutaan ja sitten teillä ei kovin kivaa enää ole.

Nyt kirjaudun ulos.

THIS IS LAST WARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111

Oho!! Klubitus muuten bugittaa!! Vaihdoin salasanani juuri sellaiseksi mitä en enää koskaan musta ja silti vanha salasana toimii. Korjatkaapas nyt tämä bugi. Olette jo yli 10-vuotta väittäneet kaikki olevanne kovempia koodareita kuin minä mutta silti Klubituksessa on kovan tason bugi,!!!
---







---
Ei sittenkään mitään luin väärin. Se olikin The Godmother.

Mutta keskustelut jatkuu.

Ettekä te ole tasan niin korkeassa asemassa kuin minä työelmäsä olen ja eikä teillä ole kouluja käytynä niin paljon kuin minulla on joten teidän on turha väittä minun kanssa yhtään mitää!

Joo kyllä mä FL Studion tiedän ja sen mitä se maksaa, mutta minä en sitä enää osta kun minulla on jo Cubase Elements 6 ja paljon muutakin.

LISTEN AND BE SILENT!
---




Priceless!



South Park!!

Miksi muuten väitätte vastaan kokoajan asioissa joita TAMK:in opettajat väittä olevan toisin?
mark hamilton

Posts: 439

#88 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

Mites toi TAMK kuuluu tähän?



Siten, että näitä äänekäsittely-, multimedia-, videonkäsittely-, valokuvausasioita opetetaan ks. koulussa ja ks. kouluhan opettajat on tietenkin väärässä siinä mitä ne minulle opettaa. Te väitätte kokoajan näissä asioissa vastaan kuin pikkulapset.

Enkä minä ole teistä ketään ks. kolussa nähnytkään enkä tule näkemään. Ettekä ks. kouluun koskan pääse!

Postaktaa nyt tänne edes omat CV:ne ja Portfoliot niin saadaan vertailua kehiin!! :D
domi

Posts: 7,069

#89 • • domi Työn sankari.

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---
Mites toi TAMK kuuluu tähän?
---


Siten, että näitä äänekäsittely-, multimedia-, videonkäsittely-, valokuvausasioita opetetaan ks. koulussa ja ks. kouluhan opettajat on tietenkin väärässä siinä mitä ne minulle opettaa. Te väitätte kokoajan näissä asioissa vastaan kuin pikkulapset.

Enkä minä ole teistä ketään ks. kolussa nähnytkään enkä tule näkemään. Ettekä ks. kouluun koskan pääse!

Postaktaa nyt tänne edes omat CV:ne ja Portfoliot niin saadaan vertailua kehiin!! :D



Mun mielestä voitais verrata vaiks pippeleitä.
Ja sinä ET ole myöskään TAMKissa. Valehtelija.
Damien

Posts: 2,882

#91 • • Damien [tr3ox]
Yhdyn täältä käsin Juhgun, sekä Nomic:n jo tarjoamiin vinkkeihin.

Luovuus se ei tule rahalla ja levitysmediaan kandee laittaa muutakin sisältöä, kuin pelkkä raaka data. Enemmän käsittelyä, leikkausta ja vastaavaa editointia. Ei ne pelkät vermeet sitä videota tee vaikka laittaisit kaikki laserit ja strobot samaan aikaan päälle. Yksi, kaksi, maksimissaan kolme eri elementtiä päällekkäin kerrallaan. Mitä enemmän kerroksia sitä hiotumpia tulee jokaisen kerroksen olla, jotta tuo kyseinen elementti tukisi omalta osaltaan kokonaisuutta. Sulla on parissa kipaleessa ihan kiva "oldskool" -tatsi, mutta biisit eivät muuten vaikuta valmiilta ja en siksi maksaisi rahaa näistä "demoista". Olen siis kuunnellut koko esillä olevan tuotantosi.
mark hamilton

Posts: 439

#93 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---
Mites toi TAMK kuuluu tähän?
---


Siten, että näitä äänekäsittely-, multimedia-, videonkäsittely-, valokuvausasioita opetetaan ks. koulussa ja ks. kouluhan opettajat on tietenkin väärässä siinä mitä ne minulle opettaa. Te väitätte kokoajan näissä asioissa vastaan kuin pikkulapset.

Enkä minä ole teistä ketään ks. kolussa nähnytkään enkä tule näkemään. Ettekä ks. kouluun koskan pääse!

Postaktaa nyt tänne edes omat CV:ne ja Portfoliot niin saadaan vertailua kehiin!! :D
---


Mun mielestä voitais verrata vaiks pippeleitä.
Ja sinä ET ole myöskään TAMKissa. Valehtelija.



Ai.. niinkö? Pippelien vertailu on homojen hommaa.

Aloitin PIRAMK:sta Ikaalisen yksiköstä 2007. Myöhemmin PIRAMK ja TAMK yhdistyi ja nyt koko hoito on TAMK ja en enää sitäpaitsi käy Ikaalisissa, koska siellä ei enää opeteta Tradenomeja. Käyn nyt Tampereella. Eli olen TAMK:in opiskelija.

Mitä yrität oikein todistaa?
mark hamilton

Posts: 439

#94 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

Postaktaa nyt tänne edes omat CV:ne ja Portfoliot niin saadaan vertailua kehiin!! :D
---


Mä voin aloittaa, vaikka melko taustalurkkerina tässäkin threadissa olen ollut. Tässä minä, ole hyvä:

http://fi.linkedin.com/in/plyytinen/

-typo



Sulle en sano sitten mitään, koska sun on kovempi kun mun. Mutta Jussi Laakkonen on kovempi kuin sinä olet. Niin ja KooPee Hiltunen Neo Gamesilta on mun serkku joten soitampa sille ja kysyn siltä pari juttua.

Mutta mulla on kovempi Linkedin-profiili kuin joillakin X-määrää XXX-henkilöillä on. Niitä en jaksa kaivella.
mark hamilton

Posts: 439

#95 • • mark hamilton The Mogul
Se mitä palauteeseene tulee niin voisitte ensin kuitenkin lukea mitä niissä teidän tänne postittamissa kuvissa lukee ja minkälaisen mielikuvan ne antaa. Ja lopettaa niiden postaaminen kokonaan ja kirjoittaa vain asiasiaa jättää sarkasmit ja ironiat kirjoittamatta.
mark hamilton

Posts: 439

#96 • • Edited mark hamilton The Mogul
Niin ja musiikkini voi kuullostaa vain suhinalta.
Tämä johtuu ehkä siitä, että teillä ei ole kunnon Subwoffereira.
Kyllä eräät Jeff Millsin biisit oli mun kavereiden mielestä ihan täyttä kuraa, mutta kun hankittiin 15-tuumaset Subwoffeir takaboksiin niin sitten ne kehui bassoja.
Mun musiikissa bassot on leikattu huitsin vitun nevadaan siitä jostain 40 Hz ylöspäin.
mark hamilton

Posts: 439

#98 • • Edited mark hamilton The Mogul
But still I do not need to believe to you.
Things happens in threes.
Rule-of-Three

Pidetään nämä väittelyt täällä Internetissä, koska täällä Internetissä teidän sosiaalinen lahjakkuus on kovemmalla tasolla kun mulla mutta ei ole sitten enää kun Face-to-Face tavataan.

Voitte vapaasti myös Internetissä kutsua mukaan lisää kavereita väittelemään asioista minun kanssa jolla saatte sitten lisää uskottavuutta joukkovoimalla ja jään teidän varjoon. Mutta Face-to-Face elämässä joukkovoima ei yksinkertaisesti kovin hyvin toimi jos teillä sitten ei ole isompia lihaksia kuin minulla ja jos on niin epäs sitten viitti sanoa mitään ja häippäsen paikalta hyvin nopeasti.
Lähempä salille treenaan kun nyt just on lihasten koko aika pieni ja eikä mulla ole kuin vihreävyö Taek Wondossa ja osaan vähän Karatee ja Kungfua.
T3k

Posts: 1,221

#99 • • T3k semmonen
Mitähä poliisisetä oikeesti sanois tästä topikista ystävä hyvä?

ensin mua uhataan turpaan vedolla, nyt jo harjotellaa turtlesiksikin...

Oloni on melko uhattu tällä hetkellä, en tiä pystynkö astumaan ulos ovestakaa.

NYT on kuulkaas niin paha olo!
RiD

Posts: 2,817

#100 • • Edited RiD Nukemi
Mulla on musta vyö karaokessa! Mä haastan maferin heti katulaulantaan! Bring it on.

Soitan poliisit jos tulet saman värisissä verkkareissa haastamaan. Identtiteettivarkaus!

Ps. Vittu sä oot Maferi/markhamilton/betrayer/godfather/matt damon/whatever sekasin.

--
*super* *possu*