Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013

306 posts, 16 pages, 190,283 views

mark hamilton

Posts: 439

#141 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

en mäkään mistään nuoteista sitä kiipparia soita vaan ihan oman fiiliksen mukaan. joskus jopa löytyy ihan kivoja melodioita. kaks kättä mukaan ja opettelet soittamaan!
ikävä tarina, mutta varmaan kannattaa vaihtaa rumpalia? suattaapi olla ettei pääse sit keikalle kun aika on..



Joo sillä on erinäisiin baareihin portikielto koska totuus siihen miksi se hakattiin on se, että sa itse hakkasi tyyppejä sairaalkuntoon ja tämä sille kostetiin.

Sitäpaitsi mulla on baarinpitäjien kanssa alustavat sopimukset, jotka ovat sellaisia että i4ware Recors eli minä maksaa baarinpitäjälle 1000-2000 sopimussakkoa jos luvattu esiintyjä peruuttaa keikan ja siihen ei selitykseski riitä että ensiintyjä oli sairaana. Näin meillä i4ware Recordsilla.
Mutta tämä kuullostaa siltä, että Tamperella ei normi DJ:t uskalla kohta soittaa ollenkaan.

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=438;sivu=9999#loppu
Yanda

Posts: 125

#142 • • Yanda Windwalker
kannattaako sit pitää tollasia tyyppejä kavereina?

--
MindDrive

mark hamilton

Posts: 439

#143 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

kannattaako sit pitää tollasia tyyppejä kavereina?



Ei ne vaarallisia ole, koska minulle ne eivät mitään tee. Ks. rumpali ei tule keikoille. Se tekee vain rumpukompit ja minä saan sitten tekijän oikeudet ja korkeitaan ilmoitan tekijän TEOSTO:n ja Gramexiin.

Tällaisten tyyppien kanssa tomiminen oikein on ihan omsta sosiaalisesta lahjakkuudesta kiinni. Eli älä tarjoo nille mitään viina jne. Ja ota kaikki mitä ne antaa. Samoin kun olet tarpeeksi sosiaalisesti kyvykäs niin manipuloit näitä miten päin vaan ja ne eivät sitten käy päälle eivätkä uhkaile.

Muissa hommissa ks. rumpalia ei voi pitää, koska se vätää 4 pulloa 18 % viiniä päivässä ja aikuisten joulukalentrin kaljaa päivässä. Ja sitten baarissa tehosteeksi terviä. Kun sille ei enää myydä se alkaa uhkailla baarin henkilökuntaa.

Tämä on vain taitelijaelämää.

Mut joo mulla on ihan omat kaljapullot:
WP_000083.jpg
Lapin Kulta™ Poronkusema®
ALK 96,1 % vol.
Yanda

Posts: 125

#144 • • Yanda Windwalker
sori mutta aika ikäviä kavereita sulla.
mutta keskity sinä hyvä mies musiikkiin ja jatka sitä technon vääntämistä. kyllä sieltä vielä hyvä tulee!

--
MindDrive

mark hamilton

Posts: 439

#145 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

sori mutta aika ikäviä kavereita sulla.
mutta keskity sinä hyvä mies musiikkiin ja jatka sitä technon vääntämistä. kyllä sieltä vielä hyvä tulee!



Niin on joo, mutta en mä näiden kaveriden kanssa paljon kaveeraa. Silloin tällöin näkee kaupungilla ja baareissa.

Niin ja musiikin tekemistä pitää opetella. Olin vaan kaiken maailman paskahommissa sossuntuen ja sovitetun päivärahan varassa 16-vuotta joten ei ollut vaaraa mihinkään FL-studioihin yms. Nyt asia on toisin ja nyt on varaa.

Työllistyminen ei Suomessa ole helppoa ja tästä asiasta Suomi24.fi Potkut & Työttömyys -palstalla sitten työttömät valittaa kokoajan kun kukaan ei niitä osaa auttaa. Ei ministerit, ei SDP, ei Kokoomus, eikä TYP eikä TE-keskus eikä kukaan muukaan osaa. Asiasta pistin sähköpostin Sauli Niinistölle ja nyt Pirkanmaan TE-keskus on suljettu ja sinne voi vain soittaa puhelimella koska sossutantat pelkää nyt hengensä puolesta. Jutut asiasta on IL:ssä ja Aamulehdessä.
http://ilikka.puheenvuoro.uusisuomi.fi/146041-te-keskus-siirretty-turvallisuussyista-salaiseen-osoitteeseen
Ja sitten Orjatyö Suomessa:
http://juhalaavola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/6388-loispummiyrittajyys
Edustan Oppositiota.
Yanda

Posts: 125

#146 • • Yanda Windwalker

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


Niin ja musiikin tekemistä pitää opetella. Olin vaan kaiken maailman paskahommissa sossuntuen ja sovitetun päivärahan varassa 16-vuotta joten ei ollut vaaraa mihinkään FL-studioihin yms. Nyt asia on toisin ja nyt on varaa.



juurikin näin. ei sitä oikeasti kamalasti rahaa tarvitse sen musiikin vääntämiseen. ja muista pitää kivaa.

--
MindDrive

mark hamilton

Posts: 439

#147 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

Niin ja musiikin tekemistä pitää opetella. Olin vaan kaiken maailman paskahommissa sossuntuen ja sovitetun päivärahan varassa 16-vuotta joten ei ollut vaaraa mihinkään FL-studioihin yms. Nyt asia on toisin ja nyt on varaa.


---


juurikin näin. ei sitä oikeasti kamalasti rahaa tarvitse sen musiikin vääntämiseen. ja muista pitää kivaa.



Ei tarvise niin, mutta jos on masia kuten mulla voi ostalla vähän kalliimpia vermeitä.

EDIT: Lue noi mun päivitykset edellisiin viestehini.
Yanda

Posts: 125

#148 • • Yanda Windwalker

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

Niin ja musiikin tekemistä pitää opetella. Olin vaan kaiken maailman paskahommissa sossuntuen ja sovitetun päivärahan varassa 16-vuotta joten ei ollut vaaraa mihinkään FL-studioihin yms. Nyt asia on toisin ja nyt on varaa.


---


juurikin näin. ei sitä oikeasti kamalasti rahaa tarvitse sen musiikin vääntämiseen. ja muista pitää kivaa.
---


Ei tarvise niin, mutta jos on masia kuten mulla voi ostalla vähän kalliimpia vermeitä.

EDIT: Lue noi mun päivitykset edellisiin viestehini.



rahalla ei edelleenkään osteta sitä luovuutta. jaksa vaan harjoitella ja vääntäää kipaleita.

--
MindDrive

mark hamilton

Posts: 439

#150 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

Edelleenko se Matti täällä puhuu paskaa? Meehän jo nukkumaan.



En kuule puhu mitään paskaa ja kaikki tietää, että kello 11:55 ei kukaan unta saa.

Ja vedän tähän vain Austraalialaisella huumorilla, että "Tiedät sä kuka mä oon?" ; sä et sitä tiedä eikä kukaan moni muukaan täällä!

Jos kuule mun firman eli i4ware Software:n logo komeilee täällä:
http://www.redhat.com/resourcelibrary/articles/rhel-compatible-software
Niin silloin tuo Austraalialainen huumori ei ole vain huumoria.
So please shut to fuck up!

Näistäkään bisneksistä ei minulle kannata puhua mitään tai väitellä asioista:
http://www.ubuntu.com/partners/find-a-partner/isv/

Musiikki-bisneksitä saa väittely jatkua.

Sitä paitsi vahnan kansan sanota: "Luulee tietävänsä mutta ei tiedä luulvansa" ; pitää nyt paikansa ja te nyt vain luulette tietävänne mutta minä en luule.

PS: Lähden nyt hakemaan uuden tutkinnon University of Salford Manchesterisä ja sen nimi on MSc in Global Management ja haen ekonomin paperit tässä samalla Jyväskylän Yliopistosta.
Yanda

Posts: 125

#152 • • Yanda Windwalker
mutta jatkuuhan se musiikin tekemisen harjoittelu?

--
MindDrive

mark hamilton

Posts: 439

#153 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

Mäki menin kauppaan. Ja apteekkiin. Hyvää yötä, Matti. Kauniita unia.



Kaunita unia, mutta niin tehokkaiden unilääkkeiden myynti on tietääkseni lopetettu, että tähän aikaan saisi unta. Mun äiti on yksityislääkäri ja se ei kait väärässä ole tässä asiassa. Voitte mennä sen vastaan otolle Koskiklinikalle.
mark hamilton

Posts: 439

#154 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

mutta jatkuuhan se musiikin tekemisen harjoittelu?



Jatkuu.
Se on rankkaa.
Sillä kyllä harrastuksesta kuten DJ-harrastuksesta on päätä auottu jo vuodesta 1995.
Mut joo YLE:llä olin DJ:nä vuonna 1998 ja myös Varusmiesradiossa Parolassa tuohon aikaan.
Mutta silti ulkopuoliset aina vittuilee vaikka mitä.
Mun DJ-profiilin keikkahistoria ei sitten ole tosi, koska limudiskokeikat on jääneet täyttämättä. Siellä on vain Techno-bile-keikat.
Damien

Posts: 2,882

#155 • • Damien [tr3ox]
Olin mäkin KY-Exitillä (tuttavallisemmin kynällä) Teknon SM-skaboissa '92 (siis 12 vuotiaana) farkkuliiveissä kaverin roudarina (roudasin Amigoja ja syntikoita). En tiiä ketä parempi mä sillee oon ja jengi vittuileekin mulle, joka kerta kun otan ton esiin. Mene ja tiedä sitten, mitä pitäs vielä saavuttaa, ku soittanu levyjä jo yli kymmenen vuotta ja ite tuottanu oman albumin ja 23 raitaa ilmaseen jakeluun. Aina ne vaan vittuilee mulle ku mä otan nää mun statsit esiin. Siis vittu 12 vuotiaana eli periaatteessa alotin nuorempan ku Orkidea oranssilla (ku se oli sillo kait 14), et mitä vittua. Eiks tääl kukaan enää kuuntele mua, hÄ?! Kaikenmaailman Domit ja Juhgut sais kumartaa mua ja joku Nomic, vittu mä senkin rääpäleen opetin aikoinaan tavoille. BYÄÄÄ, mä olen SKENE-VAARI, kumartakaa mun patukkaa ! Paras, isoin, Damien !
domi

Posts: 7,069

#157 • • domi Työn sankari.

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

Olin mäkin KY-Exitillä (tuttavallisemmin kynällä) Teknon SM-skaboissa '92 (siis 12 vuotiaana) farkkuliiveissä kaverin roudarina (roudasin Amigoja ja syntikoita). En tiiä ketä parempi mä sillee oon ja jengi vittuileekin mulle, joka kerta kun otan ton esiin. Mene ja tiedä sitten, mitä pitäs vielä saavuttaa, ku soittanu levyjä jo yli kymmenen vuotta ja ite tuottanu oman albumin ja 23 raitaa ilmaseen jakeluun. Aina ne vaan vittuilee mulle ku mä otan nää mun statsit esiin. Siis vittu 12 vuotiaana eli periaatteessa alotin nuorempan ku Orkidea oranssilla (ku se oli sillo kait 14), et mitä vittua. Eiks tääl kukaan enää kuuntele mua, hÄ?! Kaikenmaailman Domit ja Juhgut sais kumartaa mua ja joku Nomic, vittu mä senkin rääpäleen opetin aikoinaan tavoille. BYÄÄÄ, mä olen SKENE-VAARI, kumartakaa mun patukkaa ! Paras, isoin, Damien !



Joojoo, oon kade sun Ribeistä *hali*