Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:
---
---
---
---
Aurinkokuningas tervehtii alammaisiaan. o/
---
Aurinkokuningas pieneni juuri sopivasti tälläisellekin rääpäleelle. /o/
Isona minusta tulee aurinko!
The Godfatherilta haluisin saada tietää mikä omassa postauksessa oli vikana kun piti sillä tavoin vastailla? Moni muukin kirjoitellut asiallisesti ja vältellyt reply-kuvia, mutta vastaukset tasoa kivi. Jos et kestä kritiikkiä, niin älä laita mitään esille.
Hei, mun kokemuksella vika minun esittämissä väitöksissä on minun tavassa argumentoida asioita.
Nyt lopetaan tämä härdelli vähäksi aikaa, te ette tee minulle hullun mainetta.
Hulle en ole enkä kyllä tyhmäkään.
Itse jätän yleensä kertomatta sellaisia asioita, että luen väitöksiäni Opettajille suunnitelluista 500-1000 sivusista kirjoita ja niitä minulla on monta eri aloilta ja jätän sitten kertomatta kirjojen ISBN-numerot ja sivut missä asia on väitetty niin olevan kun sen väitän.
Ja kyllä minä käyn näistä asioista keskusteluita sitten isojen yritysen johtajien kanssa. En pelkästään IT-alan yritysen johtajien kanssa. Vaan esim. Glaston Finland Oy:n Chairmanin kanssa jolle myyn sitten markkinointiin liittyvää asiantuntijatyötä joka sisältää ohjelmointia ja muuta sellaista. Glastonille en mene edes kahville Ilmaiseksi enkä Syömäänkään.
Eli pikku vinkki.
PS: Otan tässä nyt suuren riskin koska mulla on NDA ja sellainen aika monen firman kanssa. 1-5 vuoden sopimuksella sopimuksen purkamisesta ja myös elinikäsiä NDA-sopimuksia usean IT-alan toimittajan kanssa.
PSS: Olette aikoinaan myös väitelleet minun kanssa siitä kun väitin että ihmiset eivät tiedä NDA-sopimuksista mitään. Ne eivät näet tiedä jos eivät osaa Englantia niin silloimpas eivät niitä lukea osaa. Eiväkä ne myöskään tiedä mitään mm. Kiinalaisista laeista Software Distribution Agreement -tasolla kuten minä tiedän. Joten nimimerkki Ezzy:n on turha minun kanssa alkaa vääntämään kättä ja kokoajan kailottaa että kukaan ei minua usko.
Ja ne jotka eivät osaa lukea ja/tai eivät ymmärrä sopimuksista mitään ovat Osuuskunnan X hallituksen jäseniä. Ja tästä syystä vaihdan sitten Osuuskuntaa aika haipakkaa kun Osuuskunnan vaihtamisen tulee ajan kohtaiseksi. Lähes kaikkien Osuuskuntien kanssa tulee aina jotain ongelmia mikä takia pitää vaihtaa uuteen ja parempaan. Ja sitten kun osuuskunnat loppuu perustetaan oma yritys. Sen perustamiseen ei haeta lainaa Finverasta vaan sille hommatan Enkeli- ja yksityissijoittaja sitten kun sellaiset löytyy ja sitten yritysmuoto on Oy. Ja nimimerkki Juhgy ja sts ei minua asiassa neuvo ja minä en niitä usko vaikka eivät tässä asiassa neuvomista lopettaisi koskaan. Osuuskunnat vaan alkaa Suomessa loppua käsiin joiden kanssa olen ollut tekemisissä. Ja en julkisesti ilmoita että mites monen Osuuskunnan kanssa olen ollut tekemissä. Lyhyesti tasan kaikkien niiden kanssa ja nyt on sitten viimeinen menossa.
PSSS: Pillun metsästäjän maineen olette jo minulle tehnyt ja siitä on syyllisiä Ezzy ja monet muut nimimerkit. Ja tietysi minä itse kun lähden tällaisien ihmisten juttuhin mukaan tyhmyyttäni ja varomattomuuttani.
PSSSS: Ja kannataa lukea myös tämä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus
Ja muita lähteitä asiasta ennen kuin jatkatte tätä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herjaus
Ja menette Julkisen kunnian loukkausen puolella.
PSSSSS: Kanatta myös lukea tämä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kateus
Jussilan Petteri aikoinaan minulle uhosi, että Kateus pitää ansaita mitä se sillä sitten ikinä tarkoittikaan.
Jussilan Petterin elämätarinan löydätte Youtubesta hakemalla.
Itse en lähtenyt mukaan pyramiidiin vaan yritin perustaa oman pyramiidin siinä kuitekin onnekseni onnistumatta vuonna 2003. Onneksi en onnistunut!
Jossain vaiheessa en anna teille enää armoa enkä sääliä tunne. Enkä anna armon käydä teidän onnesta tai säälistä teitä pelasta.
Liittyen Julkiseen herjaan ja mahdolliseen Kunnianloukkuseen, joista Herja alkaa nyt mennä liian pitkälle. Useissa keskustelussa olen armoa antanut ja sääliä tuntenut ja pyytänyt ylläpitoa poistamaan tosisteet monilla eri fooumeillla. Ja on minun kunnia eräällä foorumilla jo julkisesti loukattu eli syytetty perättömästi kovan tason rikoksesta.
Because I hava an Honour.