MOSSO

283 posts, 15 pages, 113,939 views

Avatar
#41 • • ikj Guest

Wert:
levyosaston avautumista odotellessa... :)



jep *hymy*
Henna

Posts: 4,965

#42 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Tuli tsekattuu mesta ja pakko päästä ostaa niit releit!!
Sairaan hienoi korsettei, tahtoo ne kaikki!!!!!
CodeBlind

Posts: 69

#43 • • CodeBlind
Kivoja kuteita, sellaista valikoimaa oli kaivattukin. Ja olipas iloa, kun ihan ekalla yrityksellä sattuivat housut sopimaan mun siron vartaloni päälle. Pääsivät ekaa kertaa kokeilemaan kortinlukijaansakin.

Vähän kyllä huolestuttaa tyyppien puolesta, jos viikkokaupalla venyy, ennen kuin pääsevät tekemään kauppaa täydellä teholla. Vuokrat juoksee jne.
UnityF

Posts: 15,721

#44 • • UnityF joo just se
Enkeli ja muut ihkut... en osaa sanoo muuta kuin pian... Kidi osais varmaan paremmin kertoo et milloin niit kenkiä on tulossa... joten kidi help....*hih*
wattsson

Posts: 146

#45 • • wattsson
Tänää kävin tarkistaa valikoiman... ihan kivoi vaatteit siel oli myynnis mutten silti mitää ittelleni löytäny........*ding*
Dynamia

Posts: 63

#46 • • Dynamia Team Raaka Raisio
*pahis*olis tosi jees jos saisitte jonkun online-tilaus juskan teiän liikkelle....*enkeli*
J.J.

Posts: 216

#47 • • J.J. Mutta missä on..?

super-enkuli:

Bilekenkiä.... *iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*

Koska niitä tulee? koska,koska,koska??? Dockersit sanos ittensä irti just (½vuot vanhat...prkl!!!)...pakko saada uudet.. skede tossujen kans kummallista olla bileissä...tunnen itteni niin lyhkäseksi...*nyyh*



Ymmärsin että tällä viikolla ois tulossa? Oli kai vaan vähän ongelmia mihin saa kaikki esille kun tilat on aika pienet...

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Avatar
#48 • • Dorka Guest

CodeBlind:Vähän kyllä huolestuttaa tyyppien puolesta, jos viikkokaupalla venyy, ennen kuin pääsevät tekemään kauppaa täydellä teholla. Vuokrat juoksee jne.


Minua kans ”huolestuttaa” et riittääkö bileporukkavolyymi pitämään paikan elossa pidemmänkin aikaa, toivottavasti riittää!!! Tämä suomessa vain on niin ikävää, kun joka asiassa ”piirit on pienet” *uuh*
J.J.

Posts: 216

#49 • • J.J. Mutta missä on..?
Jep, varsinkin kun hinnatkin oli siedettävät. Onkohan katteet riittävät - useet vaateliikkeet jotka myy merkkikamaa tai vähän jotain erilaista ottaa aika hulppeet katteet (75-150%) kun ”peruskate” varmaan joku 50% vaatteis...

No, mutta ei maalailla piruja seinille - eiköhän ne oo laskelmansa tehny huolella. Toivotaan että kaikki menee hyvin *hymy*

[muokattu 28.7.2003 16:38]

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Anime

Posts: 1,939

#50 • • Anime Retrostööpeli

Unity(f):
Enkeli ja muut ihkut... en osaa sanoo muuta kuin pian... Kidi osais varmaan paremmin kertoo et milloin niit kenkiä on tulossa... joten kidi help....*hih*



Swearin tilaus pykii edelleen jengin lomien takia *hmph*

Koko homma on kuitenkin jo maksettu, eli kunhan Portugalista otetaan muhun yhteyttä (oon jo kuumottanu niitä jokusen viikon), kengät on täällä hyvinkin pian.. Toistaiseksi ei mitään hajua mihin mä saan ne mahtuu liikkeeseen, heh. Ilmoilen sitten lisää kunhan jotain tapahtuu *hymy*

Jengii on käynyt (ja ostanut) ihan kiitettävästi, suuri kiitos siitä *plur* Selväähän se varmaankin on sanomattakin, et teidän avulla Suomeen saa hyvännäköst settii.. Ehkä täs parin vuoden päästä mäkin voin nostaa palkkaa *pahis*

..tana ku on KUUMA!! *igor*

--> Bad girls

-K

--
-K

UnityF

Posts: 15,721

#51 • • UnityF joo just se
ihkuu... ja soita sit kidi jos tarviit apuu esim just laittaa niit kankiä esille tai jotain...
etelässä on näihin aikoihin just kaikille lomat joten pitää oottaa kärsivällisesti...*joo*
kyl ne sielt tulee....*plur*

hmm.. kyl sä jonkun paikat keksit.. jos ei muuta niin katosta roikkumaan...*vink**nauru*

jooh.. kuuma on.. ei varmaan paljoo auta se teijän tuulentinkaan.... hmm.. toivottavsti satais ees yx päivä vettä niin tulis edes vähäsen viilempää...*hymy*

*piis**hellokitty**piis*
eloK

Posts: 38

#52 • • eloK

Anime:
Mosso records



Onko levykauppa jo auki???*täh*

--
- Jari -

Anime

Posts: 1,939

#53 • • Anime Retrostööpeli

eloK:
---
Anime:
Mosso records

---


Onko levykauppa jo auki???*täh*



Sebastian lähtee tänään Lontooseen hakemaan levyjä, luulisin että loppuviikosta alakerta alkaa olla valmis.. Soita 09-323 323 7 / Mosso jos ei hotsita ravata paikanpäällä tarkistamassa tilannetta *hymy*

-K

--
-K

hrdkvr

Posts: 3,929

#54 • • hrdkvr KURGO
no joko on auki *pomppii paikallaan kun ei malta odotella enää*

--
-keep it hard-

super-enkuli

Posts: 1,521

#55 • • super-enkuli

J.J.:
Jep, varsinkin kun hinnatkin oli siedettävät. Onkohan katteet riittävät - useet vaateliikkeet jotka myy merkkikamaa tai vähän jotain erilaista ottaa aika hulppeet katteet (75-150%) kun ”peruskate” varmaan joku 50% vaatteis...

No, mutta ei maalailla piruja seinille - eiköhän ne oo laskelmansa tehny huolella. Toivotaan että kaikki menee hyvin *hymy*

[muokattu 28.7.2003 16:38]



Monilla on katteet jopa 200%-300%. Frendi vaan lörppäs, kun ollut yhessä liikkeessä töissä, missä myytiin ns.merkkivaatteita. Ihan ymmärrettävää. Se kans vaikuttaa paljon hintoihin, että hakeeko itse ulkomailta vai kuinka monen maahantuojan kautta tulevat.

Mosso vaikutti kyllä oikein mukavalta ja sopuhintaiselta paikalta. *hymy*

Kengistä jos sais sen verran infoa tänne sit, kun tulevat, että mitä kokoja, hintoja ja kenen valmistajan. thänx. *iloinen*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Anime

Posts: 1,939

#56 • • Anime Retrostööpeli


Kengistä jos sais sen verran infoa tänne sit, kun tulevat, että mitä kokoja, hintoja ja kenen valmistajan. thänx. *iloinen*



Moro!

Toistaiseksi oon tilannut tänne Swearin popoja, tulevat tuossa ensi kuun puolessa välissä. Tilasin nyt ensin hieman hillitympää settii, kokoja löytyy 35-45. Friikkimonojen tilausta valmistelen parhaillaan, pari kuukautta menee niitten kanssa vähintään.. Hintaa niille tulee sisäänostohinnasta riippuen 100-150 juroo.

Kenkäpareja tulee nyt kaiken kaikkiaan n.60 kpl, ei vieläkään mitään hajuu minne mä saan ne mahtuu, heh *hymy*

Lisäksi on tulossa platform-saappaita kumiletkuilla ja piikeillä.............

Mä vaix ilmottelen täällä ku jotain tapahtuu.

C ya *hih*

-K

--
-K

-P

Posts: 4,972

#57 • • -P

Anime:
---

Kengistä jos sais sen verran infoa tänne sit, kun tulevat, että mitä kokoja, hintoja ja kenen valmistajan. thänx. *iloinen*

---


Moro!

Toistaiseksi oon tilannut tänne Swearin popoja, tulevat tuossa ensi kuun puolessa välissä. Tilasin nyt ensin hieman hillitympää settii, kokoja löytyy 35-45. Friikkimonojen tilausta valmistelen parhaillaan, pari kuukautta menee niitten kanssa vähintään.. Hintaa niille tulee sisäänostohinnasta riippuen 100-150 juroo.

Kenkäpareja tulee nyt kaiken kaikkiaan n.60 kpl, ei vieläkään mitään hajuu minne mä saan ne mahtuu, heh *hymy*

Lisäksi on tulossa platform-saappaita kumiletkuilla ja piikeillä.............

Mä vaix ilmottelen täällä ku jotain tapahtuu.

C ya *hih*

-K



heei, mistä me jättijalat sitten saadaan kenkiä? nim. kenkäkoko 43 *nyyh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Anime

Posts: 1,939

#58 • • Anime Retrostööpeli
Hei pikkupervå *hih*

Tuossahan noi koot lukee yläpuolella. Näätkös? *vink*

-K

--
-K

Teflon Bullet

Posts: 16

#59 • • Teflon Bullet
Mosso basement opening 18.06.03

Expect anything, believe nothing before you see it!!!

Mosso Record store

-What do U want?-

House, Trance, Hard Dance, Techno, Psytrance, Breaks

Mosso Headgear


-Need to chill?-

Freestyle smoking accessories and everything U need to get your closet green.

GETREAL - forGETREALity

M O S S O
basement - Your UNDERGROUND supplier


[muokattu 19.8.2003 09:43]

--
TEFLON BULLET - When you need to go hard!

Proteus Hard NRG - The Hellfire Club album out now
Proteus EP (Metal / Venla) due soon

www.teflonbullet.fi

ravec

Posts: 1,102

#60 • • ravec
Tämä täytyy katsastaa.....

Yleensä ollut koon puolesta ongelmaa.....
reidet hirttää kiinni housuihin.....

(nyt se taitaa olla maha*nyyh*)