Wert:
levyosaston avautumista odotellessa... :)
jep
283 posts, 15 pages, 117,784 views
Wert:
levyosaston avautumista odotellessa... :)
super-enkuli:
Bilekenkiä....
Koska niitä tulee? koska,koska,koska??? Dockersit sanos ittensä irti just (½vuot vanhat...prkl!!!)...pakko saada uudet.. skede tossujen kans kummallista olla bileissä...tunnen itteni niin lyhkäseksi...
CodeBlind:Vähän kyllä huolestuttaa tyyppien puolesta, jos viikkokaupalla venyy, ennen kuin pääsevät tekemään kauppaa täydellä teholla. Vuokrat juoksee jne.
Unity(f):
Enkeli ja muut ihkut... en osaa sanoo muuta kuin pian... Kidi osais varmaan paremmin kertoo et milloin niit kenkiä on tulossa... joten kidi help....
J.J.:
Jep, varsinkin kun hinnatkin oli siedettävät. Onkohan katteet riittävät - useet vaateliikkeet jotka myy merkkikamaa tai vähän jotain erilaista ottaa aika hulppeet katteet (75-150%) kun peruskate varmaan joku 50% vaatteis...
No, mutta ei maalailla piruja seinille - eiköhän ne oo laskelmansa tehny huolella. Toivotaan että kaikki menee hyvin
[muokattu 28.7.2003 16:38]
Kengistä jos sais sen verran infoa tänne sit, kun tulevat, että mitä kokoja, hintoja ja kenen valmistajan. thänx.
Anime:
---
Kengistä jos sais sen verran infoa tänne sit, kun tulevat, että mitä kokoja, hintoja ja kenen valmistajan. thänx.
---
Moro!
Toistaiseksi oon tilannut tänne Swearin popoja, tulevat tuossa ensi kuun puolessa välissä. Tilasin nyt ensin hieman hillitympää settii, kokoja löytyy 35-45. Friikkimonojen tilausta valmistelen parhaillaan, pari kuukautta menee niitten kanssa vähintään.. Hintaa niille tulee sisäänostohinnasta riippuen 100-150 juroo.
Kenkäpareja tulee nyt kaiken kaikkiaan n.60 kpl, ei vieläkään mitään hajuu minne mä saan ne mahtuu, heh
Lisäksi on tulossa platform-saappaita kumiletkuilla ja piikeillä.............
Mä vaix ilmottelen täällä ku jotain tapahtuu.
C ya
-K