Onko jossain vaihessa juolahtanut mieeleesi että kokko tapahtuma on voinut olla vahinko? Aivan kuten Sebastian totesi niin he ovat saanet eri tahoilta tietonsa ja jos nytt crash:in maili osoite joutui sinne niin ikävä sattuma mutta sellaista sattuu. Crash ilmoitti siitä Mosso:n mutta jostain syystä maili ei pässyt netti vidakon läpi?! Enpä tiedä miksi mutta luulen että sen jälkeen kun hän tänne sen ilmoituksen laittoi niin eipä ole saanut mitään mailia Mosso:sta (korjatkaa mua jos olen väärässä).
Se että sinä alat tolla tavalla valittamaan tällä ei muuta kun ärsytä muita (minua ainakin) tämän palstan tarkoitus on (jos olen ymmärtänyt oikein) olla Mosson ilmoitus palsta misssä he voivat ilmoitta asioista ja jossa voi kysellä heiltä erinäisiä kysymyksiä..
Tota enpä tiedä miten pajon itse pyörit alan liikeissä mutta voin vaan sanoa sen että jos verrataa Helsingin alan musiiki liikeiden asiaks palvelusta ja asiakaspalveluhalukkuudesta niin Mosso on kyllä numero:1
Jos haluat keskustella miten ärsyttävää spämmäily on niin laitappa oma palsta pystyyn jookos?!
[muokattu 9.10.2003 17:33]