MOSSO

283 posts, 15 pages, 113,914 views

Anime

Posts: 1,939

#21 • • Anime Retrostööpeli
Aukioloajat:

12-19
12-18

Takas duuniin, moro *hymy*

-K

[muokattu 15.8.2003 17:46]

--
-K

Väne

Posts: 139

#22 • • Väne asennewamma
Tämä paikka pitää kyllä tulla katsastamaan heti kun sopivaa aikaa löytyy. Kuulostaa varsin lupaavalta liikkeltä. *joo*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Lost-Soul

Posts: 3,107

#23 • • Lost-Soul los pallos
Ja maamantaina tuonne... Toivottasti löytyy suht helposti*vink*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#24 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tulipa jo käytyä, mutta olikin kaikki vielä aika kesken.. kivan näköisiä vaatteita kuitenkin *vink* tänne mun opintorahat/tuet sitten menee viimestään enne syksyä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hrdkvr

Posts: 3,929

#25 • • hrdkvr KURGO
joo kävin kans lauantaina heti aamusta..

pitää sanoo että oli kivan näköisiä vaatteita ja seassa oli myös kohtuuhintaisia vaatteita...
onne ja menestystä


ja niille jotka aikoo ettiä paikkaa niin sehän on siitä daysta seuraava talo edessäpäin

--
-keep it hard-

Avatar
#26 • • Relic Guest
jep tämä on nähtävä ASAP :)
display23

Posts: 3,069

#27 • • display23
siisti paikka ja makeita vaatteita mut liian pienii vaatteit mulle*nyyh*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#28 • • Lost-Soul los pallos
Yllätyin vähän liikkeen pienuudesta, mutta ihan kivoi vaatteita oli.... Ehkä siel oli pikkusen liian kuuma, joten ei viittiny pitkäksi aikaa jäädä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

UnityF

Posts: 15,721

#29 • • UnityF joo just se
Joo... tänään viihdyin kidin luonna aika pitkään... nyt on mallinuket puettukkin...*hymy*
Mun mielestä liike on aivan ihanan kokoinen ja aukeehan se alakertakin viel... Se mikä yllätti niin oli hinnat, mä kuvittelin et siel on paaaaaaaaljon kallimpaa mut eipäs ollutkaan...*plur*

nyt mä ootan eniten niit bilekenkiä mitä sinne on tulossa....*hih*
Howdy

Posts: 7,955

#30 • • Howdy Oldie
*ding*

--
Käpy vailla vertaa

illusion

Posts: 1,061

#31 • • illusion team-sauna :D
Kiva pikku kauppa*hymy*
Ja kaupatkin tuli tehtyy tänään*heiii*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#32 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Unity(f): bilekenkiäkin tulossa mossoon? *plur* *plur* mä kierrän bileitä vieläkin korkkareissa, kun en ole löytänyt hyviä bilekenkiä. Olis ehkä aika...

dinskossa oli joskus muinoin paljon hienoja kenkiä, mutta nykyään siellä on pelkkiä pastellinvärisiä lenkkareita *täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#33 • • Kirsikka Guest
Oli kyllä varsin kiva kauppa, pitää palkkapäivän jälkeen mennä vähän törsäämään =)
Sebastian

Posts: 904

#34 • • Sebastian RoboCock

eloK:
Minkälaista genreä levy puolelta voi odottaa? Laidasta laitaan vai miten? Ja olenko ymmärtänyt oikein että teiltä saa sitten myös vinyyliä? Vaiko?

Ja jos palvelu on edes vähän parempaa kuin nuivassa streetissä (mikä ei mielestäni paljon vaadi..) niin meitsi ainakin siirtyy ostaa levyt teiltä!



Levypuolella tulee olemaan vinyylejä ja CD:eitä. valitettavasti toi remontti vaan on kestänyt vähän pidempään kuin suunniteltu - pistän tarkemman tiedotteen basementistä heti kun tiedetään koska kaikki on valmis.

nettisivut valmistuvat parhaimmillaan .....
Ozie

Posts: 1,389

#35 • • Ozie
Oijoi ku oli kivoja vaatteita.... odotanpa vaan et palkka tulee *hih*
-P

Posts: 4,972

#37 • • -P
kävin paikanpäällä ja pidin siitä mitä näin. *enkeli*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

efo

Posts: 1,908

#38 • • efo Laserpoint
kävin illu flaikkuja viemässä ni mitä samalla tuli silmäiltyä niin näytti aika kivalta*joo*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Claquesous

Posts: 3,206

#39 • • Claquesous viidettä kolonnaa
iteki kävin kattelee et minkälaisii kuteit sielt löytykää... näytti iha näteilt mut toivotaa et on kans tämmöselle pygmilleki sopivii malleja

--
32. of December

super-enkuli

Posts: 1,521

#40 • • super-enkuli

Unity(f):
Joo... tänään viihdyin kidin luonna aika pitkään... nyt on mallinuket puettukkin...*hymy*
Mun mielestä liike on aivan ihanan kokoinen ja aukeehan se alakertakin viel... Se mikä yllätti niin oli hinnat, mä kuvittelin et siel on paaaaaaaaljon kallimpaa mut eipäs ollutkaan...*plur*

nyt mä ootan eniten niit bilekenkiä mitä sinne on tulossa....*hih*



Bilekenkiä.... *iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*

Koska niitä tulee? koska,koska,koska??? Dockersit sanos ittensä irti just (½vuot vanhat...prkl!!!)...pakko saada uudet.. skede tossujen kans kummallista olla bileissä...tunnen itteni niin lyhkäseksi...*nyyh*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex