Wert:
levyosaston avautumista odotellessa... :)
jep
283 posts, 15 pages, 131,887 views
Wert:
levyosaston avautumista odotellessa... :)
super-enkuli:
Bilekenkiä....
Koska niitä tulee? koska,koska,koska??? Dockersit sanos ittensä irti just (½vuot vanhat...prkl!!!)...pakko saada uudet.. skede tossujen kans kummallista olla bileissä...tunnen itteni niin lyhkäseksi...
CodeBlind:Vähän kyllä huolestuttaa tyyppien puolesta, jos viikkokaupalla venyy, ennen kuin pääsevät tekemään kauppaa täydellä teholla. Vuokrat juoksee jne.

Unity(f):
Enkeli ja muut ihkut... en osaa sanoo muuta kuin pian... Kidi osais varmaan paremmin kertoo et milloin niit kenkiä on tulossa... joten kidi help....

Selväähän se varmaankin on sanomattakin, et teidän avulla Suomeen saa hyvännäköst settii.. Ehkä täs parin vuoden päästä mäkin voin nostaa palkkaa 

J.J.:
Jep, varsinkin kun hinnatkin oli siedettävät. Onkohan katteet riittävät - useet vaateliikkeet jotka myy merkkikamaa tai vähän jotain erilaista ottaa aika hulppeet katteet (75-150%) kun peruskate varmaan joku 50% vaatteis...
No, mutta ei maalailla piruja seinille - eiköhän ne oo laskelmansa tehny huolella. Toivotaan että kaikki menee hyvin
[muokattu 28.7.2003 16:38]

Kengistä jos sais sen verran infoa tänne sit, kun tulevat, että mitä kokoja, hintoja ja kenen valmistajan. thänx.

Anime:
---
Kengistä jos sais sen verran infoa tänne sit, kun tulevat, että mitä kokoja, hintoja ja kenen valmistajan. thänx.
---
Moro!
Toistaiseksi oon tilannut tänne Swearin popoja, tulevat tuossa ensi kuun puolessa välissä. Tilasin nyt ensin hieman hillitympää settii, kokoja löytyy 35-45. Friikkimonojen tilausta valmistelen parhaillaan, pari kuukautta menee niitten kanssa vähintään.. Hintaa niille tulee sisäänostohinnasta riippuen 100-150 juroo.
Kenkäpareja tulee nyt kaiken kaikkiaan n.60 kpl, ei vieläkään mitään hajuu minne mä saan ne mahtuu, heh
Lisäksi on tulossa platform-saappaita kumiletkuilla ja piikeillä.............
Mä vaix ilmottelen täällä ku jotain tapahtuu.
C ya
-K