Aamiaisesta...

325 posts, 17 pages, 104,342 views

soulsaw

Posts: 444

#221 • • soulsaw 1.0
kahvi + kahvitupakka *sydän* *sydän* espresso *sydän*

lounge musa on aina bonus *hymy*

--
_____

Timce

Posts: 5,381

#222 • • Timce

olliS:
kalaöljyä (omega-3)



2 kapselia päivässä ;)

+Muroja tai 2 x juusto, tomaatti-leipää ja omena, tai banaani.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

henkkat

Posts: 528

#223 • • henkkat
jos on vaiks yövuorossa töis, ni harvemmin kerkee syörä mitään ku tulee aina niin kiire lähtö.. mut toisaalta ei se haittaa ku töissä voi syödä koko ajan..uunituoretta tavaraa.*hymy*
Arc

Posts: 69

#224 • • Arc Lurker
Oon itselleni todennut hyväksi comboksi jugurtin + pari leipää ja lasillinen tuoremehua.. *slurps*
Syön kyllä aika paljon yleensä, että jos siinä kahdeksan yhdeksän maissa aamiaisen syö, niin kahdentoista kieppeillä on jo kiljuva nälkä. *nauru*

--
You sunk my battleship!

Daverian

Posts: 491

#225 • • Daverian
Muroja syön. Se on helppo ja nopea.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

mirah

Posts: 257

#226 • • mirah Starchild
Jos ehtii niin leipä ja teetä. Muuten mukaan lähtee vaan Fenixin välipala juoma.
-P

Posts: 4,972

#227 • • -P

olliS:
Aamuruokailuun kannattaa ehdottomasti panostaa vaikkei aina maistuisikaan..

Itse syön 3dl kaurahiutaleita, maitoa, maitorahkaa (noi kaikki sekoitettuna) + hedelmiä (jos on) ja kalaöljyä (omega-3) sekä oliiviöljyä ruokalusikalliset. Eikä ole nälkä viiteen tuntiin :)



Aika pitkälti sama, ja tosta saa oikeasti kaiken tarvittavan ravinteen päivälle 5-7h ajaksi. samalla salillakin käymisestä saa enempi irti kun on energiaa ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

aivastus

Posts: 499

#228 • • aivastus Ärsyttävä
Jos jaksaa, niin keittelen kaffet. Muuten ensimmäinen ateria tulee syötyä vasta päivällä. Kun ei vaan osaa syödä aamuisin.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Verottaja

Posts: 1,174

#229 • • Verottaja no-life / luuviulu
Jos en syö aamupalaa, niin tuskin pääsen edes ulos kämpästä. *hymy*
Perus settiin kuuluu yleensä 2 - 4 palaa leipää + omena tai banaani +
maitoa tai kaakaoo (kahvia ei tueta) + jotain rahkaa tai muuta "makupalaa".

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

naira

Posts: 204

#230 • • naira black cat
ei kiitos... *eiei*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#231 • • Jusuplussa UG-///

olliS:
Aamuruokailuun kannattaa ehdottomasti panostaa vaikkei aina maistuisikaan..

Itse syön 3dl kaurahiutaleita, maitoa, maitorahkaa (noi kaikki sekoitettuna) + hedelmiä (jos on) ja kalaöljyä (omega-3) sekä oliiviöljyä ruokalusikalliset. Eikä ole nälkä viiteen tuntiin :)



Toi on hyvä aamupala *joo* ..ite heitän vielä vitskut ja mankut naamariin
Tipsu

Posts: 133

#232 • • Tipsu RONTTI =)
Aamupala on ehdoton!! Tosin tarttee olla n. tunti hereillä ennen kuin kykenee syömään. Kahvi heti sängystä noustua. Aamiaiseksi puuroa, raejuustoa ja mehukeittoa, tietty rasvat (rypsiöljyä tai soijalesitiinirakeet ) ja vitamiinit! Ennen söin raejuuston tilalla maitorahkaa, mutta rupes tökkimään, nyt vois taas vaihteex kokeilla...Tätä settiä olen mussuttanut ja pitkään...muuta ei kyllä enää osaa syödäkään...siis aamuisin! Noin klo 11onkin jo välipalan aika... =D

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

*Bixxx*

Posts: 162

#233 • • *Bixxx*
Riippuen moneenko menee töihin, mut yleensä pari leipää ja mehua *hihu*

--
***TIIKERI***

aste

Posts: 102

#234 • • aste Nu-who?
mulla ei koskaan ole aamuisin (tai milloin nyt sattuu sitten heräämäänkään) mitään erityistä näläntunnetta. yleensä kyllä muutama pala leipää tulee syötyä siitä huolimatta. *justjoo*

kahvikupillista jos ei saa niin sitten iskee sellanen hedari muutaman tunnin päästä mikä ei sitten lähde buranallakaan pois ja on tönkkö olo koko päivän. *poks*

--
Aito on just se real thing.

iriil

Posts: 371

#235 • • iriil
Jotain on pakko syödä muuten loppuu virta parin tunnin jälkeen heräämisestä. Jotain muroja tai vastaavan mussutan. Kahvia join joskus mutta nykyisin en saa unta seuraavana iltana jos juon kupin kahvia. Kunnon aamupalan jälkeen voin korvata lounaan batteryllä tai EDillä. Tätä tapaa jotkut ihmettelevät koulussa. Ehdinpähän tehdä kaikkee muuta ruokatunnilla.

Aamiainen on siis mulle päivän tärkein ateria.
Verano

Posts: 4,649

#236 • • Verano Merituuli
kuppi red cup -kahvia ykkösmaidolla ja sokerilla, puolikas tai kokonainen reissumies paahdettuna adam 17% -juustolla ja punaisella tai keltaisella paprikalla.

ja HESARI on oltava ehdottomasti.
Marjo

Posts: 1,796

#237 • • Edited Marjo pupuTupuna
tuoppi vettä + monivitamiinipilleri
3x ruisleipäpala, joissa kinkku/juusto siivu + kurkkua/tomaattia
rasvatonta hedelmärahkaa
omena

pitäisi olla aika täyspainoinen ja takuulla jaksaa pitkäään!! *hihu*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#238 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Verano:
ja HESARI on oltava ehdottomasti.



No niin on! olin toissa kesänä yhden kuukauden ilman hesaria, ja se oli aivan kamalaa! *eiei* tuli sellanen olo, että mitäs tässä herätessä sitten tekee.. addiktio? *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Verano

Posts: 4,649

#239 • • Edited Verano Merituuli
mä oisin, pupuTupuna, ton jälkeen niin ähky etten vois pariin tuntiin liikkua. tänä aamuna ei huvittanut ees toista puolikasta reissumiehestä syödä.

vaikka toki terveellisempi taitaa olla kuin mun versio. tänään oon tolla pärjänny jo kuutisen tuntia, kohta pitää kyl mennä syömään!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#240 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
haha, mä olen myös soitellut kyrpä otsassa hesarin asiakaspalveluun.. ahdistusta aiheuttaa jos lehti puuttuu *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D