ee102:
Yleensä selvinpäin varsinki tulee tampattua monta tuntia putkeen. Jos on jotain ottanu, ei jaksa samalla tavalla tampata... Näin ainaki mulla. Eli aika virheellinen mullaki oli joskus käsitys siitä, että piri-, esso- tai kolapäissään parhaiten jaksais. Ei ei. Vaan ihan vesilinjalla. Ja siitä kyllä melkoset kiksitki lähtee! Itellä semmonen tampataan kuolemaan saakka -asenne. Sillä asenteella menee aika mukavasti sekasi, vaikkei ois mitään ottanu... *muhaha*
Selvinpäin aina myös.. Kännissä menee koko homma tavallaan ihan hukkaan ja missaa kaikki pikkuseikat biiseissä, eikä innostustakaan oikeen jaksa enää riittää.. Alkoholi ja muut mömmöt pilaa kyl illan varmasti mun kohdalla - tai ei siitä ainakaan niin hieno ja onnistunu tule, ku selvinpäin..
Tanssityylistä sen verran, et on se energinen, mut ei niin hullu, että vahingossa toisia tai itteäni teloisin - huitoisin kyynärpäillä ja talloisin toisten jaloille.. Ite olen kyl monet kerrat ollu ihan mustelimil ja pää kuhmuil, ku on tullu yllättäviä iskuja suunnasta
jos toisesta.. *kivatsulle*