344 posts, 18 pages, 148,472 views
Vaan ihan vesilinjalla. Ja siitä kyllä melkoset kiksitki lähtee! Itellä semmonen tampataan kuolemaan saakka -asenne.
Sillä asenteella menee aika mukavasti sekasi, vaikkei ois mitään ottanu... *muhaha*
ee102:
Yleensä selvinpäin varsinki tulee tampattua monta tuntia putkeen. Jos on jotain ottanu, ei jaksa samalla tavalla tampata... Näin ainaki mulla. Eli aika virheellinen mullaki oli joskus käsitys siitä, että piri-, esso- tai kolapäissään parhaiten jaksais. Ei ei.Vaan ihan vesilinjalla. Ja siitä kyllä melkoset kiksitki lähtee! Itellä semmonen tampataan kuolemaan saakka -asenne.
Sillä asenteella menee aika mukavasti sekasi, vaikkei ois mitään ottanu... *muhaha*
jos toisesta.. *kivatsulle*
Mut välillä on pakko kyl pitää juoma ja hengähdys taukoja
Kerran tuli tampattua vähän reilu kax tuntia täysin ilman juomataukoja sit, loppu illasta ei oikeen enää jaksanu
Nykyään otan jo iisimmin*lmao*
Minulle riittää, että saan maksaa bussissa siitä istumisesta
Omasta mielestäni olen normaali tanssija..
Selvinpäin sitä tosin tulee tanssittua enemmän, ehkä siihen syy on se että kestää kuntokin enemmän kuin alkoholin vaikutuksen alaisena.. :) Ajan kulua ei edes huomaakkaan kun tanssii.. :) Mikäs siinä on tanssiessa monta tuntia putkeen jos siitä kerta tykkää..
, ihan fiiliksen pohjalta lähetää tanssimaa. Sit ku tulee joku aeva ehana biisi nii raivolla vaa