tanssimisesta...

344 posts, 18 pages, 123,286 views

La Petite

Posts: 1,160

#241 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Oon hullu tanssija, tanssin oikeestaan ihan mitä vaan ja missä vaan.
Usein tyypit ihmettelee kun mä sheikkaan täysii selvin päin, useat tarvitsee muutamat rohkaisuryypyt tanssimiseen MINÄ EN *jiihaa*

Tanssi on ihanaa ja ollut mun elämäntapa jo vuodesta -82
*sydän*

--
Rem tene, verba seqventur

Tiinuliinu81

Posts: 510

#242 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Viime aikoina tanssimisesta on tullut melkeinpä ainoa syy miksi käyn yhtään missään juhlimassa.*aplodit**joo*
Ennen olin lähinnä sivusta katsoja.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

_kolibri_

Posts: 1,590

#243 • • _kolibri_ -lintunen-
Minä en mee bileisiin vain tanssimaan, olen siellä hakemassa jotain erityistä fiilistä... *vink* joka saa minut tanssimaan, ilman sitä fiilistä ei oikee miellytä tanssia...
Joskus juon ja joskus en... *ding* se riippuu taas omasta halusta!!
Mutta kun fiilis on iskeny niin olen tanssiva kuuhullu
*jiihaa*
nomic

Posts: 4,120

#244 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

juice:
Mä tanssin oikeestaan aina. Tosi vähän tulee pousattua.. johtuu ehkä siitä, että tunnen vähän porukkaa ja harvat ketkä mut tuntee tanssii suurimman osan ajasta. Mun tanssitaidot ei päätä hurmaa, mut helvetin kivaa mulla on silti aina kun tanssin.
Mitä muuten te ootte mieltä siitä kun porukka huutaa? Siis tarkotan esim. nousun aikana.. Ite syylistyn tähän aika usein, vaikka yritän sitä välttää. On vaan helvetin hyvä fiilis ja ilmasu sillä hetkellä rajottuu siihen.blush*

*kömpii takaisin luolaan*



ne harvat kerrat kun olen karkeloissa käynyt niin samalla tavalla syyllistyn huutamiseen ja tanssiminen on yhtä sähläystä. mutta kun on hyvä fiilis niin mikäs siinä... iha sama mitä muut sanoo/kattoo, kunhan itellä on se hieno fiilis just jossain biisin nousun kohdalla ja siitä eteenpäin kauhee sähläysheilumissessio jne...
kukin tyylillään kunhan on fiilistä mukana ja hyvä musa soi *hymy*
minttu83

Posts: 179

#245 • • minttu83
Tanssin oikeastaan koko ajan. Ongelma on siinä, että jos pidän pienenkin tauon, niin sit rupee yleensä välittömästi väsyttään =(
Mut tanssiminen on ihan parasta !!

--
Wake me up when September ends

Avatar
#246 • • ALIEN Guest

nomic:
---
juice:
Mä tanssin oikeestaan aina. Tosi vähän tulee pousattua.. johtuu ehkä siitä, että tunnen vähän porukkaa ja harvat ketkä mut tuntee tanssii suurimman osan ajasta. Mun tanssitaidot ei päätä hurmaa, mut helvetin kivaa mulla on silti aina kun tanssin.
Mitä muuten te ootte mieltä siitä kun porukka huutaa? Siis tarkotan esim. nousun aikana.. Ite syylistyn tähän aika usein, vaikka yritän sitä välttää. On vaan helvetin hyvä fiilis ja ilmasu sillä hetkellä rajottuu siihen.blush*

*kömpii takaisin luolaan*

---


ne harvat kerrat kun olen karkeloissa käynyt niin samalla tavalla syyllistyn huutamiseen ja tanssiminen on yhtä sähläystä. mutta kun on hyvä fiilis niin mikäs siinä... iha sama mitä muut sanoo/kattoo, kunhan itellä on se hieno fiilis just jossain biisin nousun kohdalla ja siitä eteenpäin kauhee sähläysheilumissessio jne...
kukin tyylillään kunhan on fiilistä mukana ja hyvä musa soi *hymy*



Joo, todellakin! *joo* Aina, kun kiksii niin pitää huutaa ja karjua niin, että sylki lentää ja vieressä oleva kaveri kaivaa korvatulpat taskusta *nauru* Mä oikeestaan karjun ja kiljun. Mä en huuda *ding*
Fresia

Posts: 764

#247 • • Fresia vähän outo
Mä tanssin niiiin paljon kunnes ei enää jaksa...sitten kun veto loppuu, tanssin vaan lisää niin eiköhän taas jaksa monta tuntia eteenpäin *pihkassa* Musiikki vaan vie mukanaan, hyvä jos pysyn kotona paikallaan, kun kuulen jotain mahtavaa *jiihaa*.

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Dementation

Posts: 2,892

#248 • • Dementation wednesday?
Mä en tiedä tanssinko hyvin, huonosti vai hyvin huonosti muiden mielestä, mutta teen asioita joista itse nautin siitä välittämättä mitä te ajattelette.

Taidan kuulua todellakin tuohon hullu tanssija kastiin, kun locon edellisissä bileissäkin tuli kuuden tunnin aikana pidettyä taukoa vain sen verran mitä haki vettä baaritiskiltä.
Juomat join tanssilattialla ja vessassa en käynyt kertaakaan, kun se kaikki hikoili ulos.

Muitakin vastaavia esimerkkejä löytyy. Ehkä tästä syystä ihmiset ei meinaa uskoa että olen liikkeellä pelkällä vedellä, en siis ryyppää enkä käytä mitään huumeita.

Tanssiminen on vaan niin ihanaa kun sille omistautuu. Ne muut tanssijat ja paikka haihtuu siitä ympäriltä, ja sitten olet yksin oman itsesi kanssa, ja se on ihana fiilis.
Edes hetken pystyy olemaan ajattelematta mitään jolloin olo on mukavan kevyt ja kaikki ongelmat ovat kadonneet. Tässä suurimmat syyt samalla miksi tanssin/käyn reiveissä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Saara

Posts: 1,954

#249 • • Saara #2970

Dementation:
Mä en tiedä tanssinko hyvin, huonosti vai hyvin huonosti muiden mielestä, mutta teen asioita joista itse nautin siitä välittämättä mitä te ajattelette.



Oikein! Sama mulla, ei voi kiinnostaa mitä muut ajattelee et ”voi helvetti miltä toi näyttää”, kunhan itse nautin siitä *jiihaa*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

workunit

Posts: 261

#250 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Dementationin kommentti kertoo lähes kokonaan sen miten itse toimin, kun pääsee kunnolla tanssimaan. Paikalla, bileillä, ihmisillä ole niin väliä, kunhan itselle vain tulee hyvä fiilis ja musiikki vie mennessään. *jiihaa* eikun tanssimaan
Dementation

Posts: 2,892

#251 • • Dementation wednesday?

Darianna^:
kyllä.. tuokin on koettu.. varsinki ku yhdessä vaiheessa harrastin tanssia 8-12h viikossa ni sillon sitä tuli kaikki sarjat ja esiintymiset kerrattua aina ku oli mahdollista.. mut ei se mitään, tanssi on kivaa.. melkein yhtä kivaa ku seksi*blush*



Kyllä kunnollinen tanssiminen on kivempaa kuin seksi jos multa kysytään...
Seksi on muutenkin yliarvostettua, vaikka se ihan mukavaa voi ollakin...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Nefertete

Posts: 665

#252 • • Nefertete pile-eläin

Fresia:
Musiikki vaan vie mukanaan, hyvä jos pysyn kotona paikallaan, kun kuulen jotain mahtavaa *jiihaa*.



Mie ainakin tanssin kotona omassa huoneessani, kun siltä tuntuu.
Esimerkiksi viime tiistaina tuli tanssittua ainakin joku puoli tuntia yksinään, kun en vaan osannu rauhoittua paikalleni *ding*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Kolera

Posts: 4,256

#253 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Olen nihkeä ja minua haittaa pillit, vihellys sekä huutaminen.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

-Kerttu-

Posts: 4,542

#254 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä tanssin yleensä aina niin kauan kun musiikkia piisaa..*jiihaa* Mä en malta lähteä lattialta pois, ku välillä täyttää juomalasin.. Mä tanssin viimeiseen asti, vaikka kroppa huutaa armoa ja jalat painaa tonnin..mut musiikki vie mennessään.. Nii ja hymyilen aina suu korvissa ku hippailen! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Viltsu

Posts: 2,010

#255 • • Viltsu noname

Avernian:
---

juice:

Mitä muuten te ootte mieltä siitä kun porukka huutaa? Siis tarkotan esim. nousun aikana..
---



veikkaisin että on vetäny kohtuu paskaa kamaa..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Karski

Posts: 6,049

#256 • • Karski Pomon kätyri
Pillit on eiei, mut itsekin usein tulee
tiettyjen biisien aikana päästettyä
ihan spontaanisti vihellyksiä ja
huutoja, ilman että edes hirveästi
ajattelen koko asiaa. Eri asia sitten
on sellanen tarkotushakunen
ULULULULU -meininki joka jatkuu
vielä suvantokohdissakin *nauru*

Mut siis, kyse on kuitenkin fiilsitelystä,
ja kunhan ei nyt banaalin puolelle
livetä niin tietty määrä äänellistä
eläytymistähän kuuluu suorastaan
asiaan. Kaikki musiikkityylit ei tietenkään
luonnostaan edes herätä tollasta
ääntelyntarvetta, esim. joku köln-tekno
on ihan eri tavalla ihanata, siihen ei
paljo huudella *plur*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#257 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mun mielestä pillit kuulostaa hauskalta, mutta ainakaan toistaiseksi kukaan ei ole puhaltanut pilliin korvani vieressä. Ehkä olen siinä vaiheessa eri mieltä *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kilobitti

Posts: 2,419

#258 • • kilobitti 1-2-3 techno

Nefertete:
Mie ainakin tanssin kotona omassa huoneessani, kun siltä tuntuu.
Esimerkiksi viime tiistaina tuli tanssittua ainakin joku puoli tuntia yksinään, kun en vaan osannu rauhoittua paikalleni *ding*



pari viikkoa sitten yritin siivota, mut oli niin fiilis että rupesin tanssimaan...lopetin kun huomasin että joku pariskunta tuijotti mua vastapäisestä talosta*nauru*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Andy

Posts: 1,019

#259 • • Andy

Viltsu:
---
Avernian:
---

juice:

Mitä muuten te ootte mieltä siitä kun porukka huutaa? Siis tarkotan esim. nousun aikana..
---

---


veikkaisin että on vetäny kohtuu paskaa kamaa..



*täh*

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

zari

Posts: 716

#260 • • zari Team Tamppaajat
Riippuu musasta.... mutta enimmäkseen kyllä tanssin,koska rakastan tanssimista *sydän*
Eli polkattua tulee ja antaumuksella jos/kun lähtee johonkin *nauru*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice