Usein tyypit ihmettelee kun mä sheikkaan täysii selvin päin, useat tarvitsee muutamat rohkaisuryypyt tanssimiseen MINÄ EN
Tanssi on ihanaa ja ollut mun elämäntapa jo vuodesta -82
344 posts, 18 pages, 127,994 views
juice:
Mä tanssin oikeestaan aina. Tosi vähän tulee pousattua.. johtuu ehkä siitä, että tunnen vähän porukkaa ja harvat ketkä mut tuntee tanssii suurimman osan ajasta. Mun tanssitaidot ei päätä hurmaa, mut helvetin kivaa mulla on silti aina kun tanssin.
Mitä muuten te ootte mieltä siitä kun porukka huutaa? Siis tarkotan esim. nousun aikana.. Ite syylistyn tähän aika usein, vaikka yritän sitä välttää. On vaan helvetin hyvä fiilis ja ilmasu sillä hetkellä rajottuu siihen.blush*
*kömpii takaisin luolaan*
nomic:
---
juice:
Mä tanssin oikeestaan aina. Tosi vähän tulee pousattua.. johtuu ehkä siitä, että tunnen vähän porukkaa ja harvat ketkä mut tuntee tanssii suurimman osan ajasta. Mun tanssitaidot ei päätä hurmaa, mut helvetin kivaa mulla on silti aina kun tanssin.
Mitä muuten te ootte mieltä siitä kun porukka huutaa? Siis tarkotan esim. nousun aikana.. Ite syylistyn tähän aika usein, vaikka yritän sitä välttää. On vaan helvetin hyvä fiilis ja ilmasu sillä hetkellä rajottuu siihen.blush*
*kömpii takaisin luolaan*
---
ne harvat kerrat kun olen karkeloissa käynyt niin samalla tavalla syyllistyn huutamiseen ja tanssiminen on yhtä sähläystä. mutta kun on hyvä fiilis niin mikäs siinä... iha sama mitä muut sanoo/kattoo, kunhan itellä on se hieno fiilis just jossain biisin nousun kohdalla ja siitä eteenpäin kauhee sähläysheilumissessio jne...
kukin tyylillään kunhan on fiilistä mukana ja hyvä musa soi
Dementation:
Mä en tiedä tanssinko hyvin, huonosti vai hyvin huonosti muiden mielestä, mutta teen asioita joista itse nautin siitä välittämättä mitä te ajattelette.
Darianna^:
kyllä.. tuokin on koettu.. varsinki ku yhdessä vaiheessa harrastin tanssia 8-12h viikossa ni sillon sitä tuli kaikki sarjat ja esiintymiset kerrattua aina ku oli mahdollista.. mut ei se mitään, tanssi on kivaa.. melkein yhtä kivaa ku seksi*blush*
Fresia:
Musiikki vaan vie mukanaan, hyvä jos pysyn kotona paikallaan, kun kuulen jotain mahtavaa .
Nefertete:
Mie ainakin tanssin kotona omassa huoneessani, kun siltä tuntuu.
Esimerkiksi viime tiistaina tuli tanssittua ainakin joku puoli tuntia yksinään, kun en vaan osannu rauhoittua paikalleni