tanssimisesta...

344 posts, 18 pages, 127,920 views

#221 • • Enkeli Guest
Aina tulee kyll tanssittuu jonkin verran, riippuu fiiliksestä et miten kauan. välillä menee neljätuntii putkeen ja silloin *hikoil* oikein kunnolla...tanssi on elämä ja yksi mulle henk.koht tärkeä juttu...*sydän*
Yonna

#222 • • Yonna
Ainahan sitä tulee joku 4h tanssittua, jos on hyvä fiilis ja musiikkia jota tykkää tanssia. Usein joudun kyllä jättämään tanssilattian syrjään kun selkä ei tykkää hyvää *uuh*
Dacey

#223 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Yonna:
Ainahan sitä tulee joku 4h tanssittua, jos on hyvä fiilis ja musiikkia jota tykkää tanssia. Usein joudun kyllä jättämään tanssilattian syrjään kun selkä ei tykkää hyvää *uuh*

mä loppujenlopuks soluttaudun lähes mihin musiikkiin tahansa sisälle.. tosin se et jos eka on ollu monta tuntia konemusan parissa ja joku lämää jotain hiphoppii ni on ihan pihalla jonkin aikaa et miten hommatoimiikaan *nauru*
mut jooh, selkä tahtoo tulla kipeeks.. pitäis varmaan hankkia jotkut megahyvät kengät ettei toi etumuskaan saa selkää kipeeks *uuh* tai sit pitäis vaan kadota jonneki venyttää selkä taas kuntoon että taas jaksaa *hih*
tosin mulla on ihme vatsa, ja se rupee aina siina puoli kolmen-kolmen aikaa yöllä vaatimaan ruokaa *hih* pikkuhiljaa on ruvennu miettii et jos ottais omat eväät mukaan, ku tuolla ei pahemmin muuta myydä ku juotavaa *poks*
skasi

#224 • • skasi
Arvatkaas onko paikat aina kipeänä kun yks kaks kerran kuussa pääsee kunnolla tanssimaan.. Nyt Absolut Millenniumissa pe, la, su.. Mulla oli jalat, niska, varpaat aivan tohjona. Kylläpä sen sitten sunnuntaina näkikin..*vink*

Mutta jos ja kun tulee hyvää musiikkia, niin ei kyl pysty muuta kuin tanssimaan. Muutenkin hytkyn aina/naputan jotain. Ja se on sitten lähes aina.. MD matkassa jos oon yhtään kävelemäs tai bussis. Laulaminen/hyräily on toinen..

Mun piti nyt kun muutin kaupunkiin mennä jonnekin tanssikurssille. Loggin & Poppin, Street, Hip-Hop, Breikkaus.. Jotain tuollaista tai capoeiraa, mutta arvatkaas sainko mentyä.. No mut nyt joulun jälkeen alkaa uudet kurssit..=) Salsakin näyttäis aika kivalta..

Mutta tanssiminen on kyl seksin ja nukkumisen kans parasta maailmas.. Niitä vaan kun ei oikein voi harrastaa yhtä aikaa. *iloinen* Harmi kyl..

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Epailija

#225 • • Epailija Physicist, 2nd class.

tiipi:
---
Darianna^:
joskus bussipysäkillä ku musat pauhaa korvissa ni saa pidätellä itseään ettei lähtis mukaan *nauru*
---
niin totta *joo* ja myös kaupoissa sama efekti hyvällä musalla. tai hyppärillä koulussa kun kuuntelee musaa yksinään. *iloinen* sillon tosin saa kummia katseita kun tanssii yksin käytävällä... *hih*

Onneksi kotona ei kukaan ole näkemässä... Joskus on kaupungilla esim. jossain Stockan levyosastolla sortunut pienoiseen ”askeltamiseen”, mutta yleensä semmoinen vaatii kaverin mukaan, ettei ole nolaamassa vain itseään. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jna

#226 • • Jna

Jone:
---
Amatöörit.

Prot juo ja arvostelee mitä tahansa. Tästä huolimatta juomastakin pitää aina kitistä, oli se sitten mitä tahansa, itse ostettua tai tarjottua.

O-ou! Repesin! *hahjust**iihhih*
PuuhaOsku

#227 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Kai mä oon hullu tanssija
Ei sitä paljoa tule jossain nurkassa pousailtua*pahis*
#228 • • kelasin Guest
heti jos jalka alkaa tamputtaa hyvän musan tahtiin, ni silloin pitää mennä danssaa *plur*
ite jorailen bileissä aina pitkiä aikoja putkeen ja sit taas haahuilen ympäriinsä *hymy*
Scissors

#229 • • Scissors
Jeah, tänään sitä tuli uskaltauduttua ekaa kertaa baarin tanssilattialle =) Millenniumi antoi sellasien potkun tuohon tanssimiseen, ettei vaan voinut istua paikoillaan baarissakaan. Voi herrajumala että oli kivaa, olen tainnut löytää itsestäni täysin uuden puolen... *iihhih*

[muokattu 14.12.2003 06:45]
NasQ

#230 • • NasQ
Mitäpähä muutakaa sitä bileissä tekis. Jos haluaa jotakin muuta nii sit menee ihan baariin rehellisesti ;)
kukla

#231 • • kukla
Valikoin bileeni huolella mihin meen jotta kuulen juuri sitä mitä tahdon. Silloin tulee myös tansittua niin että kaikki muu jää kakkoseksi.*pihkassa*
Dacey

#232 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

NasQ:
Mitäpähä muutakaa sitä bileissä tekis. Jos haluaa jotakin muuta nii sit menee ihan baariin rehellisesti ;)

mä meen myös baariin tasan bilettämään.. en osaa uskoa että sieltä löytys mitään, paitsi yhdenillanjuttuja, mutta ne ei ookaan sitte mun juttu.. eli baariin mennään sitte jammailee toisen musan tahtiin niiden ystävien kanssa jotka ei kauheesti tohon konejumpsutukseen lämpene
Cassu

#233 • • Cassu Vieras omassa elämässä
en mä pysy paikoillani bileissä ku bileis....pakko tanssii vaan....tietty yksin on ikävä tanssii mut bile kaverin kanssa illast tulee ikimuistoinen....nyt viel on oppinu polkkaamaan kunnolla ni mikä ettei....vaattei ku tääl landelt ei löydy...ni se puuttuu siit tanssist....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

wallu

#234 • • wallu
Tosiaan ei bileissä voi olla tanssimatta*plur*...mulla ainakin jos menee pelkäksi istumiseksi ja ryypiskelyksi alkaa väsyttää*nukkuu*
<><

#235 • • <>< ¤blub¤
sitäpaitsi tanssimisesta saa kummasti parempia kiksejä ku mistään mitä tyypit nyt yleensä hörppii. -eikä siinä vielä kaikki: aamulla voi loistavasti (jos ei ota huomioon et ei pääse sängystä ku lihaksia särkee...*vink*mut seki on kivempaa ku joku darra.)

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

florx

#236 • • florx
Noi toihan on aina tapauskohtaista. Ite tanssahtelen nykyään hyvällä lykyllä 2-4 kertaa vuodessa, muuten keskityn oluen lipittämiseen, paskan jauhamiseen ja tapahtuman sekä siihen liittyvien asioiden kritisoimiseen*pihkassa*
T-rex

#237 • • T-rex ku(i)va tomaatti
minä en pysy penkillä ennen kuin jalat huutaa armoa *jos on sattunut edellisenä yönä nukuttua*. Tietysti meno vaihtelee pilleistä *hih*
Tanssi on yksi parhaimmista asioista mitä tästä pienestä maailmasta löytyy. Se, että pääsee täysin irti, voittaa (lähes) kaikki muut endorfiinia tuottavat harrasteet ja asiat *iloinen* . Ja sitten se, että löytää ystäviä, jotka pitävät myös oman kroppansa säännöllisestä rääkkäyksestä. Se on jotain hienoa se *plur*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

#238 • • Enkeli Guest
tanssiminen on terapiaa...kaikki asiat helpottaa hetkeksi ku pääsee tanssimaan oikein kunnolla... *sydän*
#239 • • kelasin Guest
mä joraan himassakin jos vaan sattuu tulee hyvä biisi *jiihaa*
missyprovocativë

#240 • • missyprovocativë team red army
Mulla ja X-Stasilla on kyllä meno päällä ihan koko ajan, oli se sit autossa,kotona tai suihkussa, ja joskus bileissäkin*vink**jiihaa*