KUUDES AISTI FESTIVAL 27.-29.7.2012

82 posts, 5 pages, 49,874 views

Kuudes Aisti

#81 • • Kuudes Aisti
Pääsiäisenä ilmestyi FB-virtaan tieto, että Salessa oli alennuksessa pääsisäismunia, joiden sisältä löytyy meksikolaisia Lucha Libre-vapaapainihahmoja. Koskaan ennen en ole kuullut, että pääsiäismunan sisällä olisi jotain oikeasti siistiä. Se ei jotenkin tunnu luonnolliselta konseptina. Sale oli toisessa kaupungissa, kaukana täältä meiltä. Elämä on joskus surullista. Onneksi kesällä tulee Kuudes Aisti, tuo musiikin yllätysmuna, jonka sisältä löytyy Acid Kings. Sitten vihdoin lakkaa harmittamasta.

Over Easter someone in my Facebook feed found chocolate eggs at a super market with Lucha Libre figures inside. I’d never heard of an Easter egg with something cool inside it before. The whole concept seems wonky. The super market was in another town, far away from where I live. Life is sad like that, sometimes. Luckily this summer we’ll have Kuudes Aisti, the musical chocolate egg, with the Acid Kings inside. Maybe then the hurt will finally stop.

acidkings.jpg

--
Its all about good music!

Kuudes Aisti

#82 • • Kuudes Aisti
Vanhaan aikaan hiilikaivoksissa käytettiin kanarianlintuja varoittimina. Jos lintu kuolla kupsahti, alkoi ilmassa olla sen verran haitallisia kaasuja, että ihmisten olisi paras suunnata pinnalle. Jotkut hahmot tekevät saman musiikin suhteen. Haistavat uudet kaasut ilmassa ennen muita. Kukaan ei vaan kuole eikä se tarkoita, että kenenkään täytyy paeta. Tyypit kuten Harvey vaan haistavat mistä hyvä meno tulee. Näiden kaasujen hengittäminen on kaikille hyväksi!
Legenda. Mies, joka toi Larry Levanin, Francois Kevorkianin ja Kenny Carpenterin Jenkeistä vanhaan maailmaan. Kuuluisa päiviä kestävistä bileistään ja tuntikausia jatkuvista seteistään, joissa soi kaikki electrosta discoon, housesta garageen ja hiphopista rockiin.

You know the deal with the canary in the coalmine? If the bird drops dead, it’s time to head up and out, because the mine is suffering from some bad gas. Some people are like that with music. They smell the new gases infusing the air before others do. No one dies, no one has to run away. Guys like Harvey just know where the party’s at. Breathing the gas he smells is good for your soul.
A legend, The man who brought people like Larry Levan, Francois Kevorkian and Kenny Carpenter across the pond when no one had heard of them. Famous for his parties that go on for days and sets that stretch across hours, with everything from electro to disco, house to garage and hip hop to rock thrown in the pot.

djharvey060711.jpg

--
Its all about good music!