Replying to WHITEOUT 2012 14.4.2012 @ Helsinki:
Kävijämäärissä ei tietenkään olla lähelläkään noita Sensationin lukuja, mutta se ei saa missään tapauksessa olla ainoa kriteeri.
Öh, itse miellän sen niin, että mitä isompi tapahtuma (eli siis tila plus se kävijämäärä) on se suurin kriteeri kun ruvetaan rankkaamaan sitä "leading"-listaa.
Jos ruvetaan line upeja ruotimaan ni öh, viime vuonna Sander van Doorn headlinerina. Täyttä paskaa siis. Musiikin laatua kai ei silti voi mittarina pitää kun jotkut ilmeisesti santerista pitää kun se tollasissa isoissa eventeissä soittelee.
Ja joku tässä puhui tosta laadusta. Mulle se laatu on yhtäkun // paikka + järjestelyt + esiintyjät + hinta + se yleinen paikalla vallitseva fiilis. Esimerkkinä voin taas käyttää Loveja tai Cliniciä. Molemmat pyörittää sellasia 1000-1200 hengen klubi-iltoja ja kaikki toimii kun junan vessa. Ja lineupit on lähes aina täyttä rautaa. Eli siis kaikki laatukriteerit on noiden kohdalla kunnossa. Miksi sitten jompikumpi noista mun edellä mainitsemista klubeista ei vois kanssa käyttää tota "leading"-statusta.. ?
Mulle on henk.koht. ihan v*tun sama jos joku käyttää tota leading-sanaa. Parempi vaan, tietää ainakin kiertää kaukaa aina kun näkee noita massamusiikkitapahtumia täällä tai facebookissa.
Niin ja hei colorsit. Järkkää maailman staroja suomeen monta kertaa vuodessa ja eiks nyt oo jotku festarit taas kaapelille tulossa. Luulen et line upikin tulee olee lasereihin verrattuna tuplasti kovempi. Öh.. Whatever..