102 posts, 6 pages, 45,805 views
Replying to Eduskuntavaalit 2011:
---
Ääneni olen nyt antanut. Nyt vain toivon, että Suomi potkisi Kokoomuksen pellet (HUOM! vain typerimmät markkinafundamentaalit, vanhemmalla kaartilla on jopa järkeä puheissaan) POIS hallituksesta ja saataisiin tekopyhyys pois Arkadiandianmäeltä. Voi tulla kyllä mielenkiintoiset tulokset, toivon että ihmiset ovat ottaneet selvää ketä äänestävät eivätkä lankea Kokoomuksen epätoivokampanjaan tai muihin slogan pas*apuheisiin. Ja ääni siis meni vasemmalle jos ei saanut selvää tekstistä :D
---
Niinistöä äänestäisin pressaksi, Rydmania ammuttavaksi.
Saisko jotain faktaa siitä, että kaikki kannattaa ruumiillista kuritusta? Minä kyllä, mutten sitä normiksi lähtisi ajamaan.
Eikö toi nyt ollut parempi, kuin PS kannattaa lasten ruumiillista kuritusta?
Mistä ne populismin traumat on peräisin?
No mun mielestä ton asian personoiminen Halla-Ahon naamaan oli väärin. Toki siinä muistettiin mainita myös se, että Persut erityisesti kannattaa lasten hakkaamista, koska niiden ehdokkaista tais olla pari prosenttia enemmän vastannu "joo" vaalikoneen tukistus- ja luunappikysymykseen kun muilla.
Ja mistäköhän ne traumat olis peräisin. Onko sulle tuttu sellanen historiallinen tapahtuma kun Toinen maailmansota?
Ja mistäköhän ne traumat olis peräisin. Onko sulle tuttu sellanen historiallinen tapahtuma kun Toinen maailmansota?
---
Nyt kyllä pääs semmonen sammakko :D Tällä kertaa ei kuitenkaan Halla-aholta.
Sinnemäki: - Perussuomalaiset ovat vaalien suurin voittaja. Niin kuin hyvin tiedetään, heidän tavoitteensa ja arvonsa ovat kaikkein kauimpana niistä mitä me ajoimme.
- Vastuullisuus, suoraselkäisyys, tulevaisuusorientoituneisuus ja positiivinen ilme saavuttivat kansan luottamuksen. Onnittelut meille kaikille, Katainen villitsi kokoomuksen valvojaisissa.
---
- Hirveän kiva, aika onnellinen fiilis, Stubb tiivisti.
---
- Tosiasia on, että se puolue mikä on suurin, on voittanut vaalit.
Perussuomalaisten suosio on minulle hieman +/-, jos heidän jutut jäävät maahanmuuttovihaan niin sitten heidän vaalitulos vähän alkaa ärsyttämään.
nyt katsotaan jos persut saavat hallitusvastuuta niin miten käy.
Turpiinsa ottivat ne keiden kuuluikin ja kitisiöiden "halataan persut hengiltä" -strategia virtsasi odotetusti omaan nilkkaansa. Nyt sitten huorataan nettiadresseihin huomiota, kun PS-Suomi on niin itkupotkuräkäraivari paikka, että vain maasta pois muutto muka ratkaisee angstit. Kyllä kukkahattusetiä ja tätejä taas viedään. <333
---
Turpiinsa ottivat ne keiden kuuluikin ja kitisiöiden "halataan persut hengiltä" -strategia virtsasi odotetusti omaan nilkkaansa. Nyt sitten huorataan nettiadresseihin huomiota, kun PS-Suomi on niin itkupotkuräkäraivari paikka, että vain maasta pois muutto muka ratkaisee angstit. Kyllä kukkahattusetiä ja tätejä taas viedään. <333
---
Jotenkin tuntuu nyt unohtuvan se kaikki älämölö jota on tässä jo PS kannattajilta vuosikausia katseltu.
Perussuomalaisten suosio on minulle hieman +/-, sillä se riippuu heidän sosiaalipolitiikasta. Jos he oikeasti parantavat tuloeroasioita ja parantavat heikompien asemaa niin olen tyytyväinen. Mutta jos heidän jutut jäävät maahanmuuttovihaan niin sitten heidän vaalitulos vähän alkaa ärsyttämään.
Keskustan romahdus yllätti, tosin joutuivat vihdoin maksamaan vaalirahasotkunsa ja hallitussekoilut, tosin miksei sama heijastunut esim. Kokoomukseen? Vihreiden heikko menestys oli myös pieni yllätys. Mutta vaikuttihan ydinvoima-asiat kannatukseen varsinkin kun istuivat hallituksessa, joka teki ydinvoimamyönteisiä päätöksiä ja sitten ottivat pää (ja ainoakseen?)teemakseen ydinvoiman. Surkea kampanja.