Replying to Eduskuntavaalit 2011:
Taisi osua arkaan paikkaan, kun kerran noinkin kansainvälisellä merkillä tervehditään. x))
Samaa "älämölöä" harrastaneet niin vastustajat kuin kannattajatkin jo hyvän tovin.
Vahingoniloko sinua motivoi?
102 posts, 6 pages, 45,841 views
Taisi osua arkaan paikkaan, kun kerran noinkin kansainvälisellä merkillä tervehditään. x))
Samaa "älämölöä" harrastaneet niin vastustajat kuin kannattajatkin jo hyvän tovin.
---
---
Vahingoniloko sinua motivoi?
---
Pitkäämpä tuota oikoluit.
---
Liian pitkään, it seems.
Ei se maailma kaadu jos näin pieni maa ei ota osaa muiden velkaantumiseen.
---
Ei se maailma kaadu jos näin pieni maa ei ota osaa muiden velkaantumiseen.
---
Mutta kaatuuko Suomi, se jää nähtäväksi.
---
Perussuomalaisten suosio on minulle hieman +/-, sillä se riippuu heidän sosiaalipolitiikasta. Jos he oikeasti parantavat tuloeroasioita ja parantavat heikompien asemaa niin olen tyytyväinen. Mutta jos heidän jutut jäävät maahanmuuttovihaan niin sitten heidän vaalitulos vähän alkaa ärsyttämään.
Keskustan romahdus yllätti, tosin joutuivat vihdoin maksamaan vaalirahasotkunsa ja hallitussekoilut, tosin miksei sama heijastunut esim. Kokoomukseen? Vihreiden heikko menestys oli myös pieni yllätys. Mutta vaikuttihan ydinvoima-asiat kannatukseen varsinkin kun istuivat hallituksessa, joka teki ydinvoimamyönteisiä päätöksiä ja sitten ottivat pää (ja ainoakseen?)teemakseen ydinvoiman. Surkea kampanja.
---
Mikä helvetin maahanmuuttoviha? Koittakaa nyt jumalauta ymmärtää että kyse ei ole vihasta vaan täysin perustellusta kriittisestä suhtautumisesta. On se kumma kun asia ei mene ihmisille eikä medialle kaaliin. Ei tässä mitään natsivaltiota olla perustamassa. Kokoomushan (Katainen) sanoi hätäpäissään jo yhdessä vaaliväittelyssä jakavansa PS:n kannan: "Katsokaa vaikka Rydmanin kampanjaa! Meillä Kokoomuksessa ollaan samoilla linjoilla".
Vihreiden heikko menestys ei ainakaan mulle tullu yllätyksenä. Ne sössi asiansa sekaantumalla tohon maahanmuuttopolitiikkaan, jos ne ois pitäny kantansa neutraalina niin homma ois luistanu huomattavasti paremmin. Lisäks Sinnemäen karisma ei ole sieltä voimaikkaimmasta päästä. Mä en usko että kukaan vaihtoi ääntään Vihreille seuraamalla Sinnemäen puheita, pikemminkin päin vastoin.
Ihme jos ei puheenjohtaja mene vaihtoon.
edit: "Historiallinen taakka" pelottaa myös Vasemmistoliiton kohdalla, kovin monet liittävät sen taas Staliniin ja kumppaneihin samoin kuin jotkut liittävät Persut natseihin ja Hitleriin. Molemmat päätelmät ovat psykologiaa ja muodostuvat assosiaation, ei rationaalisen deduktion, kautta.