Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):
---
---
---
Ja nyt ton uuden softan ansiosta S4 tukee scratch ominaisuutta. Se tosin tulee maksaan
---
Hmm.... mistä sait sellaista tietoa, että se maksaa?
Ainakin tossa djtechtoolsin jutussa sanotaan aika selkeästi "$0 if you have an S4"
---
Jep, Traktor Pro 2 tulee S4: omistajille ilmaiseksi, Scratch upgraden saa 129e:llä, tai ilmaiseksi jos sattuu olemaan S4 ja joku vanha NI:n scratch lisenssi.
---
Nonni, mä kun ehdin olettamaan et se olis sisältynyt työhön päivitykseen ja olisi vältytty lisärahastukselta... :/
Mua taas henk.koht. ihmetyttää se, miksi ihmiset hommaavat yleensäkään S4:n ja sen jälkeen haluavat timecode-järjestelmän tuon päälle :) Loogisin vaihtoehto olisi hommata suoraan Traktor Scratch Pro, mutta mitäpä sitä enempää ihmettelemään.
S4:stä sen verran, että tuo saapui itselle viikolla. Ikäväkseni huomasin välittömästi, että omassa kontrollerissani on cue volume nappula asennettu vinoon, joten tuo alkaa raahaamaan reunaa vasten n. puolivälin kohdilla. Koitin tuossa säätää ostoliikkeen kanssa vaihtokonetta, mutta varasto on tyhjillään ja ehdottivat että lähettäisin tuon Saksaan korjattavaksi. Sama kommentti tuli suoraan NI:ltä, pitäisi postittaa kontrolleri heille tarkastettavaksi ja korjattavaksi ja sen jälkeen se lähetettäisiin takaisin.
Herää vaan pieni WTF siitä, miksi asiakkaan pitäisi odottaa 2-4 viikkoa sen takia, että laadunvalvonta tehtaan puolella kusee. Katsotaan miten reagoivat kun ehdotan, että kuriiri tuo minulle uuden kontrollerin ja laitan vanhan samalla takaisin heille. I'll keep you posted.