[reiv:] presents MAURO PICOTTO (Italy) 29.10.2010 @ Siirtyy pois Tivolista. Uusi tapahtumapaikka The

46 posts, 3 pages, 12,931 views

flatstick

Posts: 343

#42 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to [reiv:] presents MAURO PICOTTO (Italy) 29.10.2010 @ Siirtyy pois Tivolista. Uusi tapahtumapaikka The:


---
Clip.
---
Juuri tuollaisten kommenttien vuoksi klubitus on hissukseen hiljenemässä ja kuolemassa pois. Ihmiset eivät kirjoita suomessa positiivista palautetta, mutta negatiivinen saa kaikki toimeliaiksi. Positiiviset palautteet jätetään useimmiten kirjoittamatta, eli jos bileet on onnistuneet, ei siitä välttämättä ole tehty edes topiikkia.



Tai sit naamakirjan ja tällaisten postauksien? :D

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

Jil

Posts: 682

#43 • • Jil

Replying to [reiv:] presents MAURO PICOTTO (Italy) 29.10.2010 @ Siirtyy pois Tivolista. Uusi tapahtumapaikka The:



Olisitte perkele onnelisia että ison TASON tiskijukkija/artisteja tulee törkeen halvoilla lipuilla yleensä SUOMEEN!

----

Kelatkaa hetki mikä duuni on promoottoreilla et ne saa edes noi soittajat SUOMEEN?!


Sit te tuutte kitisee lipuista, jonoista ja muista paskoista.




Mun käsitykseni mukaan klubittaja on yhtälailla asiakas kun kaupassa kävijäkin, tapahtuman järjestäjä on yhtälailla palvelun tarjoaja kun paikallinen bussifirmakin.
Eli siis, jos klubbaaja kokee, ettei ole saanut ostamallaan tuotteella hinta-laatusuhteeltaan tyydyttävää palvelua, on sillä tietääkseni ihan täys oikeus asiasta huomauttaa / valittaa.

Mua ei henkilökohtasesti vittuakaan kiinnosta, miten ja millä hinnalla noita artisteja tänne tuodaan. Se on tasan promoottorin ja agencyn välinen asia. Tapahtuman järjestäminen on yhtälailla liiketoimintaa kun kiskan pyörittäminenkin. Et sä varmaan mee kiskan tiskillekkään kysymään että "mikä ton kokispullon sisäänostohinta on?".

Suomessa on niin perkeleesti parannettavaa näissä tapahtumien järjestämisissä kun kattoo että mitä se meininki muualla maailmassa on. Lovet on tähän mennessä ollut sitä tasoa, mihin kaikkien promoottoreiden pitäs pyrkiä. Kaikki toimii, palvelu pelaa ja hinta-laatusuhde on ollut enemmän kun kohillaan. Se, että annetaan negatiivista palautetta, on yritykselle potenssiin jotain kertaa arvokkaampaa kun sen positiivisen palautteen antaminen.
Turhista kitiseminen on tietysti asia erikseen, mutta ei kukaan tässä markkinataloudessa rakenna pilvilinnoja ilman sitä rakentavaa "mikä meni pieleen"-palautetta.

Esimerkki:
Mä ostan vaikka lipun ***-tapahtumaan ja maksan siitä 30e.
Mä saavun paikalle ja joudun jonottaa ulkona tunnin räntäsateessa, koska porukkaa on niin paljon. Mulle se mun ostama palvelu, tässä tapauksessa sisäänpääsy tapahtumaan, aktivoituu jo siinä vaiheessa kun mä saavun sinne paikan eteen. Tunnin kuluttua mä pääsen sisään ja toteen että musat on liian lujalla ja kääliöitä mesta täynnä. Toi 30e hinta ei todellakaan siis tee itseään sisään koska mä olen kovin pettynyt järjestelyihin. Painun vittuun mestasta oltuani siellä tunnin.

Eli siis mistä mä maksoin 30 euroa? Siitä että saan tuottaa itselleni pettymyksen?
Totta helvetissä mulla sillon on oikeus kitistä täällä asiasta, koska harvoin noilla promoottoreilla mitään suoria "palautelaatikoita" tapahtumissaan on. Ja satavarmasti jokainen bilejärjestäjä lukee nämäkin viestit.
Jokke L

Posts: 1,203

#44 • • Jokke L [GoodMusic]

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Individual

Posts: 10,942

#45 • • Edited Individual HYPNO!

Replying to [reiv:] presents MAURO PICOTTO (Italy) 29.10.2010 @ Siirtyy pois Tivolista. Uusi tapahtumapaikka The:


Tunnin kuluttua mä pääsen sisään ja toteen että musat on liian lujalla ja kääliöitä mesta täynnä. Toi 30e hinta ei todellakaan siis tee itseään sisään koska mä olen kovin pettynyt järjestelyihin. Painun vittuun mestasta oltuani siellä tunnin.

Eli siis mistä mä maksoin 30 euroa? Siitä että saan tuottaa itselleni pettymyksen?
Totta helvetissä mulla sillon on oikeus kitistä täällä asiasta, koska harvoin noilla promoottoreilla mitään suoria "palautelaatikoita" tapahtumissaan on. Ja satavarmasti jokainen bilejärjestäjä lukee nämäkin viestit.



Jos tuohon tarttuisi, niin ei varmaankaan ole tapahtumajärjestäjän vika se, että jonkun ihmisen olemus, tai liian riehakas juhlamielellä olo, ei miellytä kaikkia. Ellei sitten tosissaan mennä naamakontrolli-tyyliin niinku Euroopassa. Ovi- ja järjestysmiesten tehtävä on valvoa, että homma toimii ja kyllä, myös bilejärkkien kannattaa pitää silmänsä auki, mutta eivät hekään voi sille mitään jos joku Pertti tulee suht selvinpäin tapahtumaan, mutta menee sitten baaritiskille juomaan ne 10 salmaria, vaikka tietää että se viinamäärä tekee hänestä kusipään.

Mutta siinä olet oikeassa, että palautetta saa ja pitää antaa.