Replying to [reiv:] presents MAURO PICOTTO (Italy) 29.10.2010 @ Siirtyy pois Tivolista. Uusi tapahtumapaikka The:
snipetisnap
Vittu spot on! Vihdoinki joku sano ton ääneen.
46 posts, 3 pages, 13,872 views
Replying to [reiv:] presents MAURO PICOTTO (Italy) 29.10.2010 @ Siirtyy pois Tivolista. Uusi tapahtumapaikka The:
snipetisnap
---
Clip.
---
Juuri tuollaisten kommenttien vuoksi klubitus on hissukseen hiljenemässä ja kuolemassa pois. Ihmiset eivät kirjoita suomessa positiivista palautetta, mutta negatiivinen saa kaikki toimeliaiksi. Positiiviset palautteet jätetään useimmiten kirjoittamatta, eli jos bileet on onnistuneet, ei siitä välttämättä ole tehty edes topiikkia.
Olisitte perkele onnelisia että ison TASON tiskijukkija/artisteja tulee törkeen halvoilla lipuilla yleensä SUOMEEN!
----
Kelatkaa hetki mikä duuni on promoottoreilla et ne saa edes noi soittajat SUOMEEN?!
Sit te tuutte kitisee lipuista, jonoista ja muista paskoista.
Tunnin kuluttua mä pääsen sisään ja toteen että musat on liian lujalla ja kääliöitä mesta täynnä. Toi 30e hinta ei todellakaan siis tee itseään sisään koska mä olen kovin pettynyt järjestelyihin. Painun vittuun mestasta oltuani siellä tunnin.
Eli siis mistä mä maksoin 30 euroa? Siitä että saan tuottaa itselleni pettymyksen?
Totta helvetissä mulla sillon on oikeus kitistä täällä asiasta, koska harvoin noilla promoottoreilla mitään suoria "palautelaatikoita" tapahtumissaan on. Ja satavarmasti jokainen bilejärjestäjä lukee nämäkin viestit.