Livenation & Renegade present PENDULUM in concert Kaapelitehdas Helsinki 18.12.2010

219 posts, 11 pages, 105,347 views

Proteus

Posts: 968

#181 • • Proteus
Yo all!

Pendulumin liven sopimusteknisistä syistä mun ja Mufflerin b2b lämppäys-setti hoidetaan only plättyjä veivaamalla eli emme voi toteuttaa alunperin suunniteltua live osuutta. Toivottavasti voimme tämän joku päivä vielä toteuttaa... Anyway levyt raikaa huomenna.;)

Peace & love,

Harri & Konsta Xx
Vteich

Posts: 187

#182 • • Vteich

Replying to Livenation & Renegade present PENDULUM in concert Kaapelitehdas Helsinki 18.12.2010:

tosi ammattimaista fleimata yhteistyökumppani teknofoorumilla.



No, melko kovaa fleimausta Renegadekin on saanut täällä ja Facebookissa, joten sinänsä ymmärrän kyllä, että halutaan puhdistaa omaa nimeä jos ei ole tällä kertaa heistä ollut kiinni.

Harmi ettei asiat menneet niin kuin oli tarkoitus, mutta edelleenkään en itse ymmärrä tuota ettei niitä lupia hoideta kuntoon ennen kuin aletaan promoamaan, oli se kumman organisaation syy tahansa.

Joka tapauksessa edelleen isot propsit jo pelkän Pendulumin liven tuomisesta Helsinkiin, ja kyllähän se tässä nyt tärkein juttu on edelleen. Sääli vain, että tässäkin olisi ollut 3000 tyytyväistä ihmistä, jos olisi alunperinkin lähdetty promoamaan vain pelkällä Pendulumin livellä ja mahdolliset jatkoluvat olisi sitten olleet vain plussaa toteutuessaan.
camy

Posts: 21

#183 • • camy

Replying to Livenation & Renegade present PENDULUM in concert Kaapelitehdas Helsinki 18.12.2010:


---
tosi ammattimaista fleimata yhteistyökumppani teknofoorumilla.
---


No, melko kovaa fleimausta Renegadekin on saanut täällä ja Facebookissa, joten sinänsä ymmärrän kyllä, että halutaan puhdistaa omaa nimeä jos ei ole tällä kertaa heistä ollut kiinni.

Harmi ettei asiat menneet niin kuin oli tarkoitus, mutta edelleenkään en itse ymmärrä tuota ettei niitä lupia hoideta kuntoon ennen kuin aletaan promoamaan, oli se kumman organisaation syy tahansa.

Joka tapauksessa edelleen isot propsit jo pelkän Pendulumin liven tuomisesta Helsinkiin, ja kyllähän se tässä nyt tärkein juttu on edelleen. Sääli vain, että tässäkin olisi ollut 3000 tyytyväistä ihmistä, jos olisi alunperinkin lähdetty promoamaan vain pelkällä Pendulumin livellä ja mahdolliset jatkoluvat olisi sitten olleet vain plussaa toteutuessaan.



Oon aivan samaa mieltä sun kanssa!
Itse olen menossa Pendulumia ensisijaisesti katsomaan, mutta oltiin kavereitten kaa vaa aikamoises hypessä kun vielä mainostettiin, että ois isoin rave-tapahtumana - kirsikka kakun päällä ikään kuin !

Musta on kyllä enemmän kuin mielenkiintoista, että nyt Renegadekaan ei ole vastuussa, että tapahtuman kesto lyhenee, luvat yms ?! Itse soitin heti keskiviikkona erittäin vihaisen puhelun Live Nationiin, ja sieltä sanottiin ettei asia ole heistä kiinni??
Että kenelle tästä markkinoinnista voi sitten valittaa, jossei kukaan oo vastuussa?

Tietenkään lupa-asiat nyt ei ole järjestäjien päätettävissä, mutta eihän kukaan voi alkaa myymää vaikka pölynimuria pölypusseilla kaupanpäälliseksi, jossei ei edes tiedetä onko niitä pölypusseja ees annettavissa!
joo tosi lame vertauskuva, mutta ei mitään verrattuna pepsi-pullo vertauskuvaan, minkä ne mulle live nationissa kerto, kun kysyin et mites tää perjantain juttu ku on jo liput, et saako puolet sitten lipusta takaisin.

Että elämä taas vaihteeksi reilua - ite kyllä ainakin nyt opin olla menemättä enään Renegaden tapahtumiin- ite menen enemmin jo ulkomaille sitten artisteja kuuntelemaan/kattomaan, silloin ainakin luulisi saavan sitä mitä annetaan odottaa!
Apo

Posts: 1,574

#184 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Replying to Livenation & Renegade present PENDULUM in concert Kaapelitehdas Helsinki 18.12.2010:


Musta on kyllä enemmän kuin mielenkiintoista, että nyt Renegadekaan ei ole vastuussa, että tapahtuman kesto lyhenee



Kyllähän renegade otti täyden vastuun tarjoamalla mahdollisuuden palauttaa lippu ja saada rahat takaisin.

Kuluja tai pettymystä ei kuitenkaan saa takaisin, eikä myöskään sitä että tiedotuksessä jätettiin muutoksista ilmoittaminen aivan viime hetkeen.
danixd

Posts: 22

#186 • • danixd

Replying to Livenation & Renegade present PENDULUM in concert Kaapelitehdas Helsinki 18.12.2010:

Näin toivotaan. Nyt itselläni ei ole kyllä odotuksia hirveän korkealla koko tapahtumasta, mutta Pendulumhan oli päätekiä minkä takia minä ja varmaan suurin osa ostivat tapahtumaan liput. Toivotaan siis, että Pendulum vetää huiman keikan niinkuin ollu heillä tapana. Plussaahan on että parit lämppäritkin saadaan ennen Pendulumia!*vink*
Apo

Posts: 1,574

#187 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Keikka: 9
Ääni: 11
Bileet: 5-

Neljän tunnin tynkäbileet typistyivät puolentoista tunnin keikaksi. Sääli, koska puitteet olivat muuten kohdillaan.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#188 • • Lost-Soul los pallos
Huh huh mikä keikka... Ääni pysy koko illan hanskassa hyvin ja vaikka tulpat unohtu kotiin ni korvat ei tinnitä yhtää. Tuli kyl hypittyy ja heiluttuu varmaa ekaa kertaa useamman vuoden tauon jälkee.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Krotti

Posts: 64

#189 • • Edited Krotti potikanvääntäjä
Alussa kun tunnelma vähän tiivistyi ja bändin alotus veny ni oli porukka suht hermostuneella tuulella eikä tilaakaa ollu kovin paljoa.

Sitte ku bändi alko soittamaan ja saatiin vähän moshpittien avulla tilaa niin huhhuh... Oli muuten ihan hemmetin siistiä. Tosi hyvä setti bändiltä! Muutama oma lemppari jäi soittamatta, mutta ei kyllä ois parempia biisejä jätkiltä voinu toivoa. Aivan mahtava keikka, hikoiltua tuli koko vuoden edestä. *hymy*

--
lätyt tulille ja potikat kaakkoo
Krotti @ Irc

Apo

Posts: 1,574

#191 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Replying to Livenation & Renegade present PENDULUM in concert Kaapelitehdas Helsinki 18.12.2010:


---
Keikka: 9
Ääni: 11
Bileet: 5-

Neljän tunnin tynkäbileet typistyivät puolentoista tunnin keikaksi. Sääli, koska puitteet olivat muuten kohdillaan.
---

Mistäköhän oikeen puhut? Ennakkoon ilmoitettiin Pendulumin liven pituudeksi 90min.



Optimistina olin olettanu että "Lämppäämässä ovat dj:nä L.a.o.s., Infekto, Proteus sekä Muffler." tarkoittaa sitä että ennen keikkaa ja keikan jälkeen olisi myös ns "bileet". Mutta ei.

Ennen keikkaa musiikki soi todella hiljaa eikä lähellekkään bilevoimakkuutta. Keikan jälkeen bilevalot kytkettiin pääosin pois ja lavan valot pistettiin päälle.

No, onneksi edes perjantaina sai rahan edestä bilettä.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#192 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Livenation & Renegade present PENDULUM in concert Kaapelitehdas Helsinki 18.12.2010:


---

---
Keikka: 9
Ääni: 11
Bileet: 5-

Neljän tunnin tynkäbileet typistyivät puolentoista tunnin keikaksi. Sääli, koska puitteet olivat muuten kohdillaan.
---

Mistäköhän oikeen puhut? Ennakkoon ilmoitettiin Pendulumin liven pituudeksi 90min.
---


Optimistina olin olettanu että "Lämppäämässä ovat dj:nä L.a.o.s., Infekto, Proteus sekä Muffler." tarkoittaa sitä että ennen keikkaa ja keikan jälkeen olisi myös ns "bileet". Mutta ei.

Ennen keikkaa musiikki soi todella hiljaa eikä lähellekkään bilevoimakkuutta. Keikan jälkeen bilevalot kytkettiin pääosin pois ja lavan valot pistettiin päälle.

No, onneksi edes perjantaina sai rahan edestä bilettä.



Keikkaa ennen kyl noi soitti ja valotki oli päällä.. keikan jäleen se oli lähinnä taustamusiikkia, ettei poislähtevien tarvi hiljasuudessa jonottaa

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Stonewoman

Posts: 204

#195 • • Stonewoman
Oli kyllä mahtava keikka Pendulumilta! Tungosta kyllä riitti, mut onneks parven alla ja parvella oli hyvin tilaa *hihu*

Narikka yms toimi yllättävän hyvin tohon ihmismäärään nähden. Harmi vaan että muut dj:t ei päässy soittamaan lavalle, varsinkin lopussa, kun oli vihdoin tilaa tanssia. Mutta äärimmäisen hyvää saundia oli Pendulumin jälkeenkin <3
Late

Posts: 3,441

#196 • • Late team Lasse
Olipahan keikka! Olin alkuun vähän skeptinen että mitä illasta tulee kun tapahtuman luonne oli muuttunut aika suuresti mielikuvastani. Turhaan olin huolissani koska en muista ihan hetkeen olleeni yhtä hyvällä keikalla, musiikki suorastaan rokkasi. Tilaa oli vähän heikosti salin etupuolella, mutta meno oli kerrassaan loistava.

Seuraavaksi ekat 7min keikalta, ei mikään true HD mutta kyllä nää vehkeet on kehittyneet taas kummasti kolmessa vuodessa.
bubbelgum

Posts: 2,477

#197 • • bubbelgum ~sylikissa~

Replying to Livenation & Renegade present PENDULUM in concert Kaapelitehdas Helsinki 18.12.2010:


Seuraavaksi ekat 7min keikalta, ei mikään true HD mutta kyllä nää vehkeet on kehittyneet taas kummasti kolmessa vuodessa.



Voi kökkö. Itku tuli kun näki miten makee fiilis tuolla oli. Ois pitäny jättää video kattomatta.

Harmitus oli eilen suuri kun oli pakko jättää väliin sairastamisen takia. Nyt harmitus on entistä suurempi. *nyyh*

Oli varmasti aivan mahtava keikka kokonaisuudessaan.

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#198 • • Muussika Guest
Sillon on bassot tarpeeksi tykit, kun aalto läpäsee koko kropan ja heiluttelee jokaista kulmakarvaa erikseen. <3

Tosi pähee keikka!
Vteich

Posts: 187

#199 • • Vteich
Joo, en kyllä vastaavaa koko yleisön kattavaa fiilistä ja mesoamista ole kokenut aikaisemmin millään keikalla Suomessa. Oli ihan poikkeuksellinen meno, mutta just tuollaiseenhan Pendulum sopii mitä parhaiten. Vähän rupesi itseä tosin jo ahdistamaan, kun kova oli halu päästä mahdollisimman eteen ja siellä oli sen verran tiivistä, että koko ajan tuli kyynerpäätä päähän ja muuta osumaa tällaiselle keskipituiselle miehellekin. Harmi, ettei Suomessa ole oikein muita tämänkokoisia keikkapaikkoja kuin Kaapeli, joka on noin täynnä todella ahdas tuon kapean muotonsa takia.

Mutta kova oli keikka ja järjestelytkin toimivat yllättäen hyvin (odotin täyttä fiaskoa tuon kaiken jatkolupasählingin jälkeen), eikä keikka tosiaan lupauksien mukaisesti alkanut ennen kuin kaikki ihmiset oli sisälle saatu.
tinke82

Posts: 90

#200 • • tinke82
Eipä paljon ole lisättävää edellsiin kommenteihin... Vuosia bileissä käynneenä en edes muista vastaavaa menoa ikinä aikaisemmin missään bileissä. Siis ihan tajuton meininki että!!!!! Pendulum on ihan paras. Vähän harmitti jonottaa sisään 45minsaa, mutta harmitus lähti heti pois kun pojat alko tykittämään. Toivottavasti pojat tulis taas pian uudestaan Suomeen keikkailemaan. *aplodit**sydän*