Replying to Livenation & Renegade present PENDULUM in concert Kaapelitehdas Helsinki 18.12.2010:
---
tosi ammattimaista fleimata yhteistyökumppani teknofoorumilla.
---
No, melko kovaa fleimausta Renegadekin on saanut täällä ja Facebookissa, joten sinänsä ymmärrän kyllä, että halutaan puhdistaa omaa nimeä jos ei ole tällä kertaa heistä ollut kiinni.
Harmi ettei asiat menneet niin kuin oli tarkoitus, mutta edelleenkään en itse ymmärrä tuota ettei niitä lupia hoideta kuntoon ennen kuin aletaan promoamaan, oli se kumman organisaation syy tahansa.
Joka tapauksessa edelleen isot propsit jo pelkän Pendulumin liven tuomisesta Helsinkiin, ja kyllähän se tässä nyt tärkein juttu on edelleen. Sääli vain, että tässäkin olisi ollut 3000 tyytyväistä ihmistä, jos olisi alunperinkin lähdetty promoamaan vain pelkällä Pendulumin livellä ja mahdolliset jatkoluvat olisi sitten olleet vain plussaa toteutuessaan.
Oon aivan samaa mieltä sun kanssa!
Itse olen menossa Pendulumia ensisijaisesti katsomaan, mutta oltiin kavereitten kaa vaa aikamoises hypessä kun vielä mainostettiin, että ois isoin rave-tapahtumana - kirsikka kakun päällä ikään kuin !
Musta on kyllä enemmän kuin mielenkiintoista, että nyt Renegadekaan ei ole vastuussa, että tapahtuman kesto lyhenee, luvat yms ?! Itse soitin heti keskiviikkona erittäin vihaisen puhelun Live Nationiin, ja sieltä sanottiin ettei asia ole heistä kiinni??
Että kenelle tästä markkinoinnista voi sitten valittaa, jossei kukaan oo vastuussa?
Tietenkään lupa-asiat nyt ei ole järjestäjien päätettävissä, mutta eihän kukaan voi alkaa myymää vaikka pölynimuria pölypusseilla kaupanpäälliseksi, jossei ei edes tiedetä onko niitä pölypusseja ees annettavissa!
joo tosi lame vertauskuva, mutta ei mitään verrattuna pepsi-pullo vertauskuvaan, minkä ne mulle live nationissa kerto, kun kysyin et mites tää perjantain juttu ku on jo liput, et saako puolet sitten lipusta takaisin.
Että elämä taas vaihteeksi reilua - ite kyllä ainakin nyt opin olla menemättä enään Renegaden tapahtumiin- ite menen enemmin jo ulkomaille sitten artisteja kuuntelemaan/kattomaan, silloin ainakin luulisi saavan sitä mitä annetaan odottaa!