onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 571,462 views

juiceQ

#261 • • juiceQ Fuck The Melody
jos tässä käytännöllisyydestä aletaan puhua niin voihan sitä aina mennä pyörällä*jiihaa*
kwacha

#262 • • kwacha kaiku.
Tällä hetkellä alla Opel Ascona 1.8i. Eka auton onnistuin samaan semmoseen kuntoon et katsastusmieski huokas raskaasti. Osiksi meni se Kadetti.

Jos jossain välissä joutas sen verran tuunaan et ehtis ees kaijuttimet asentaa..
lohikarme

#263 • • lohikarme RitariVittupää
Audi RS4 Sedan MTM

--
Qualis artifex pereo

cterror

#264 • • cterror
ehkä pakko olla vähän tavis.
mullon kaksi toyotaa, 00 avensis tdi ja 96 corolla =) ja kesällä yzf1000 ni pääsee eroon autosta.

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

[Nuclear]

#265 • • [Nuclear] el aprendiz

climate:
[...]Toisaalta kelpaisivat myös Porsche Cayenne tai Volkswagen Touareg [...]

Touareg ois kyl nanna, V10 Diesellillä *hih* Yllättävän pieni hintaero kyllä Cayenneen...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

#266 • • [Nuclear] el aprendiz

climate:
Satuin näkee DeustcheWelleltä viime talvena (tai joskus) jonkun auto-ohjelman jossa k.o. biili oli koeajossa. Ei voinu ku kattoo ruutua suu auki *kuolaa*

Ai, mä näin viimeks ku tulin laskettelemasta ku se mateli jonkun perävaunun kanssa ja joutu sit ohittamaan sen. *pahis* Ihmettelin et missäs autos on ton näköset takavalot ku en ollu aikasemmin nähny. Aika jätti se kyl oli ku sen ohitti.

--

Kelp0man

#267 • • Kelp0man Team Teknolipat :)

lohikarme:
Audi RS4 Sedan MTM

Eipä tosiaan taida sedanina löytyä tuota, mutta kyllä se farmarikin voisi kelvata ”pienellä” virityksellä varustettuna tietenkin. *joo*

--
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

#268 • • BTB Guest

[Nuclear]:
---
climate:
[...]Toisaalta kelpaisivat myös Porsche Cayenne tai Volkswagen Touareg [...]
---

Touareg ois kyl nanna, V10 Diesellillä *hih* Yllättävän pieni hintaero kyllä Cayenneen...

Jos hintaero on pieni niin ei siinä ole siinä tapauksessa mitään järkeä edes harkita Touaregia koska ensinnäkin Porsche on Porsche, sen maasto-ominaisuudet ovat paremmat verrattuna Touaregiin ja se on mukavuuksiltaan parempi. Ikävä puoli on ettei Cayenneen saa sitä maastureihin ainoaa oikeaa moottoria, dieseliä.

On tässä samalla pakko kertoa että vanha auto kun tulee myytyä muuton takia, löysin itselleni sopivan menopelin joka on vuoden -01 Nissan Skyline GT-R r34 jolla englannissa ainakin vuosi ajeltua. Auto on täysin vakio, ajettu n.15 000 mailia ja ollut ystäväni sedällä joka ei ole koskaan pahemmin uskaltanut kaasua painaa *hymy* Kun tuo vuosi päättyy ulkomailla, jos palaan suomeen vielä silloin, pitää keksiä keino miten saada tuo tässä maassa kilpiin. Onko se mitenkään mahdollista?
Ratin vaihto puolelta toiselle on ollut suunnittelussa sekä mootttorin viritystä mutta ne saavat odottaa vielä jonkin aikaa ja toivon mukaan voin turvautua molemmissa Abbey Motorsportsiin.
JustinSan

#269 • • JustinSan Nullius in verba
ei oo autoo, kun yleensä liikun mun yksityisjetillä *iihhih*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

[Nuclear]

#270 • • [Nuclear] el aprendiz

BTB:
Jos hintaero on pieni niin ei siinä ole siinä tapauksessa mitään järkeä edes harkita Touaregia koska ensinnäkin Porsche on Porsche, sen maasto-ominaisuudet ovat paremmat verrattuna Touaregiin ja se on mukavuuksiltaan parempi. Ikävä puoli on ettei Cayenneen saa sitä maastureihin ainoaa oikeaa moottoria, dieseliä.

Hintaerot oli siis about samoilla bensakoneilla...jos nyt lähetään maastoautoa ostamaa maasto-ominaisuuksien puolesta, niin ihmettelen miks joku harkitsisi sillon Porschea, taitaa ton merkin parhaat ominaisuudet olla ihan jossain muualla ku maastotekniikan puolella.

--

#271 • • BTB Guest

[Nuclear]:
Hintaerot oli siis about samoilla bensakoneilla...jos nyt lähetään maastoautoa ostamaa maasto-ominaisuuksien puolesta, niin ihmettelen miks joku harkitsisi sillon Porschea, taitaa ton merkin parhaat ominaisuudet olla ihan jossain muualla ku maastotekniikan puolella.

Onkos Volkkarilla sitten paljonkin kokemusta maastoautoista. Mitä olen lukenut ja kuullut, Touareg ei pärjää maastossa niin hyvin kuin Cayenne.
Ei se sitä tarkoita vaikkei Porschella ole ollut kokemusta aikaisemmin tuolta alueelta etteikö se pystyisi onnistuneesti kehittämään itselleen esimerkillisen maastoauton. Mielestäni se on onnistunut siinä paremmin kuin VW.
Lana83

#272 • • Lana83
Jos rahaa olis kun roskaa, niin ostaisin aivan varmasti sähkönsinisen BMW M3 tai Ferrari 360 Spiderin. Niillä olis kivaa ajella, mutta haaveeks jää...

Tossa on kuva, on vaan vähän liian iso kuva...

4638_832.jpg

[muokattu 15.2.2004 14:33]
akir0

#273 • • akir0 idleRPG champion 2009

akir0:
Uudempi auto on just hankinnassa. Pontiac Trans Sport vuodelta 92-96 vähä riippuen hinnasta ja kunnosta.

Jee, nyt on viikon verran ollu -93 Trans Sportti pihassa. JussiS puhu, ettei olis hyvä talviauto, mutta nätisti lähti käyntiin vaikka oli ollu 2 päivää yli 20 asteen pakkasessa pihalla.

Hiukka totuttelua vielä tuon kokoon, mutta maantiellä kulkee niin suakelin pehmeästi.
[Nuclear]

#274 • • [Nuclear] el aprendiz

BTB:
Onkos Volkkarilla sitten paljonkin kokemusta maastoautoista. Mitä olen lukenut ja kuullut, Touareg ei pärjää maastossa niin hyvin kuin Cayenne.
Ei se sitä tarkoita vaikkei Porschella ole ollut kokemusta aikaisemmin tuolta alueelta etteikö se pystyisi onnistuneesti kehittämään itselleen esimerkillisen maastoauton. Mielestäni se on onnistunut siinä paremmin kuin VW.

Siis mulla ei ole mitään tietoa kummankaan auton maasto-ominaisuuksista, kunhan omia päätelmiä tein. *hih* Ja lähinnä viittasin, etten ymmärrä et mennään VW, Porsche, BMW linjalla jos etitään maasto-ominaisuuksia...Land Rover, Land Cruiser, lähinnä noita tarkotin. (vaikken mä mitään mistään maastoautoista tiedäkään [enkä muistakaan])

--

[Nuclear]

#275 • • [Nuclear] el aprendiz

climate:
En mäkään kyllä mitään maasto-ominaisuuksia hae, mun mielestä vaan Touareg ja Cayenne ovat niin pirun nättejä autoja. Bemarin maasturi on esteettisesti jotenkin luotaantyöntävän näköinen. Landroverit ja muut oikeat maasturit ei myöskään oo kovin nättejä... Jeepillä oli jotain malleja kyl jotka miellyttää myös silmää. Eli mä en tiedä autoista myöskään yhtään sen enempää ku että miltä se näyttää =D

Jep, mun mielestä ensimmäisiä ”nättejä” maastureita, aikasemmin siisteimmät oli Mersun M-sarjalainen ja BMW X5:nen. Mut Cayenne ja Touareg on kyl nättejä mut silti en ehkä kuitenkaan ostais ainaoksi autoks tollasta kauheeta järkälettä, mielummin sit joku 500-sarjalainen bemu tilalle vaikkapa samalla hinnalla.

--

Yim

#276 • • Yim
Jooh tässä on mun tän hetkinen unelma(jos autoista puhutaan). Audi LeMans Quattro.*kuolaa*

1741-2.jpg

--
Perception: Our day-in, day-out world is real.
Reality: That world is a hoax, an elaborate deception spun by all-powerful machines of artificial intelligence that control us.

zaler

#277 • • zaler e h k i s

Dj Yim:
Jooh tässä on mun tän hetkinen unelma(jos autoista puhutaan). Audi LeMans Quattro.*kuolaa*

ohhoh *hymy* melkein yhtä hieno kun tt *hih*

--
let´s eat to the beat!

[Nuclear]

#279 • • [Nuclear] el aprendiz

Juha:
linkki

Siinä!

Tosta ei kyllä enää kauheasti rumemmaks pääse...vaikka tehoja löytyy ku pienessä kylässä.

--

Dovra Yukas

#280 • • Dovra Yukas
on mutta silti haluis MORRIS MINI COOPER! mielellään vm -69 tottakai.....