onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 569,805 views

#281 • • ~dream~peip. Guest
Jeps, eip oo autoo mut kahteen sellaseen oon rakastunu, eka millä koskaan oon ajanu oli Nissan Bluebird vm- 86 ja toinen Volvo V70...Sellasen volvon kait haluisin, 250 heppaa ja autoon mahtuu kunnolla tavaraa...*hymy*
ravec

#282 • • ravec
Meillä (ravec och jenzpa) on tuollainen Skoda Octavia 1.6 ”vihreä”

showroom_octavia_gallery_high_3.jpg
jUSSi

#283 • • jUSSi äkäinen vanhus

[Nuclear]:
---
climate:
En mäkään kyllä mitään maasto-ominaisuuksia hae, mun mielestä vaan Touareg ja Cayenne ovat niin pirun nättejä autoja. Bemarin maasturi on esteettisesti jotenkin luotaantyöntävän näköinen. Landroverit ja muut oikeat maasturit ei myöskään oo kovin nättejä... Jeepillä oli jotain malleja kyl jotka miellyttää myös silmää. Eli mä en tiedä autoista myöskään yhtään sen enempää ku että miltä se näyttää =D
---

Jep, mun mielestä ensimmäisiä ?nättejä? maastureita, aikasemmin siisteimmät oli Mersun M-sarjalainen ja BMW X5:nen. Mut Cayenne ja Touareg on kyl nättejä mut silti en ehkä kuitenkaan ostais ainaoksi autoks tollasta kauheeta järkälettä, mielummin sit joku 500-sarjalainen bemu tilalle vaikkapa samalla hinnalla.

hmph *hmph*

jos puhuttaisiin katumaastureista (eli 4-vetoisista korkeammalla maavaralla varustetuista henkilöautoista) ja alennusvaihteet omaavista maastoautoista eri asioina , kiitos.

Varsinaisia maasto-ominaisuuksia katumaastureissa on juuri ole, mistä kertoo jo sekin,että niihin ei ole saatavilla esim. vinssiä keulalle, napalukkoja tai lukittavaa keskitasauspyörästö.

Itse ottaisin Land Cruiserin heti, jos vain olisi rahaa.

Land Cruiser

Land Cruiser 100

itse ajan tällaisella katumaasturilla *plur*

rav_03_gal_800x600_10_im.jpg
Armin

#284 • • Armin surffitukka
Ei oo autoo ja kun sellasen saan niin se varmaan on joku ysikytluvun alkupuolen 500-sarjan BMW.

Mut mun unelma *plur* *sydän*: BMW X5 *sydän* *plur*

Tahtooooooo!
Nyt sitten vaan iskemään rikas mies joka ostaa sen mulle kun isi ei luvannut.... *enkeli*
Brass

#285 • • Brass Electric
Lancia Y-10 4x4 2.0 GT tai Lancia 037
Saab 95 aero hirch

[muokattu 29.5.2004 13:03]

--
Jos joku asia on varma niin se on aivan varma

pinkie_

#286 • • pinkie_
Eipä oo autoo, mut oon ihastunu Peugeot 206:een *sydän*
Maihku

#287 • • Maihku neiti hankala
omistan pienen vw golfin...silti näytän vielä pienemmältä sen ratissa*iloinen*
#289 • • astaroth Guest
Olen ihastunut Mazda 6:een. Ei mikään brassailuauto, mutta vakionakin ulkonäöltään aika nätti. Kelpaa niin perheautoksi kuin pieneen kruisailuunkin ihan sellaisenaan. Ja kuitenkin omaa kiitettävät viritys- ja ulkonäön parannusmahdollisuudet. V6:lla, kahdella ulostulolla ja spoikalla varustettuna saa jo kaunista katseltavaa*kuolaa*

Mazda 3 ja Seat Leon Cupra R ovat myös todella nättiä katseltavaa, mutta menevät jo vähän \”Kato mulla on pussyvehicle\”-kastin puolelle. Mutta jos joskus elämässäni saisin mahdollisuuden (=varallisuuden) hankkia jonkun edellä mainituista, niin hankkisin samoin tein.*iloinen*
-lera-

#290 • • -lera-
haluaisin jonku honda civicin... oon ihan ihastunut niihin... *hih*
-lera-

#291 • • -lera-
mieluiten jonku uudemman mallin... *joo*
killuska

#292 • • killuska

ykä:
on mutta silti haluis MORRIS MINI COOPER! mielellään vm -69 tottakai.....

Hih meille just tuli mini, käytiin kattoo sitä kullan kans eilen *pihkassa*, tosin se ei kyl oo cooperi, niit on aika vaikee löytää.*ding*

Muuten ajellaan, 318 compact, 02 bmw sekin on ihan kiva mut MINI *sydän*

--
*killuska*

alizania

#293 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mul on sellanen hyvin pieni ja kätevä ferrari...*plur*..ja se on noin 5 cm pitkä ja 2 senttiä leveä*pahis*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

sts

#294 • • sts Sama pyynti aitta!
en autoo mut voisin ottaa tommosen silja operan.
Fyrisch

#295 • • Fyrisch
Ei oo omaa autoo mut saan ajella mutsin Seat toledol. tulevaisuudes haluun toimivan auton mil pääsee liikkuu paikasta A) paikkaan B) eli ei tarvii olla mikää super 300500 xb-z turbo moottori ja xzc-13234 teho putkee jne. *iihhih*
kilobitti

#296 • • kilobitti 1-2-3 techno
Seuraavat istuvat hyvin käteen:
-Golf GTI
-Audi S3
-Audi A6 farkku + mahd.paljon kirjaimia*hih*
-Alfa 156
-Alfa 166

eli jollain noista ajaisin jos saisin päättää millä ajaisin. Toisaalta mulla ei ole edes kauheasti tarvetta autolle kun keskustassa asun, julkisilla pääsee*hymy*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

remotion

#297 • • remotion nostatus guru
Mä tilasin just alustasarjan, kohta maustetaan tuota BMW:n Motorsport alustaa vähän KW:n iskareilla ja jousilla, kesällä pitäis olla sitten optimaalinen alusta autossa. *iloinen*
typ0

#298 • • typ0 syntax error
mieluummin tällä *sydän*

k_zx636-blu_800.jpg

mut jos pakko olla auto niin tämä

lamborghini.gif

tai

http://home.online.no/~mnoestby/bil/bilder/gts1-2.jpg

edit: kuvat on vähä isoja.. sori *plur*

[muokattu 24.3.2004 07:19]

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

typ0

#299 • • typ0 syntax error

a
Joo Viper GTS on ihQ :p

heh.. pakko oli laittaa muutamii vaihto ehtoi ku ei vaan pysty valitseen kauneuden välillä *nauraa*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

remotion

#300 • • remotion nostatus guru
Mulle lähtis noista se koenigsegg mieluiten. Jos ei sillä jaksais ajella 400km/h niin myydessä sais rahat pariin viperiin ja motskariin ja omakotitaloon ja...