1,938 posts, 97 pages, 571,465 views
climate:
Satuin näkee DeustcheWelleltä viime talvena (tai joskus) jonkun auto-ohjelman jossa k.o. biili oli koeajossa. Ei voinu ku kattoo ruutua suu auki
lohikarme:
Audi RS4 Sedan MTM
[Nuclear]:
---
climate:
[...]Toisaalta kelpaisivat myös Porsche Cayenne tai Volkswagen Touareg [...]
---
Touareg ois kyl nanna, V10 Diesellillä Yllättävän pieni hintaero kyllä Cayenneen...
BTB:
Jos hintaero on pieni niin ei siinä ole siinä tapauksessa mitään järkeä edes harkita Touaregia koska ensinnäkin Porsche on Porsche, sen maasto-ominaisuudet ovat paremmat verrattuna Touaregiin ja se on mukavuuksiltaan parempi. Ikävä puoli on ettei Cayenneen saa sitä maastureihin ainoaa oikeaa moottoria, dieseliä.
[Nuclear]:
Hintaerot oli siis about samoilla bensakoneilla...jos nyt lähetään maastoautoa ostamaa maasto-ominaisuuksien puolesta, niin ihmettelen miks joku harkitsisi sillon Porschea, taitaa ton merkin parhaat ominaisuudet olla ihan jossain muualla ku maastotekniikan puolella.
akir0:
Uudempi auto on just hankinnassa. Pontiac Trans Sport vuodelta 92-96 vähä riippuen hinnasta ja kunnosta.
BTB:
Onkos Volkkarilla sitten paljonkin kokemusta maastoautoista. Mitä olen lukenut ja kuullut, Touareg ei pärjää maastossa niin hyvin kuin Cayenne.
Ei se sitä tarkoita vaikkei Porschella ole ollut kokemusta aikaisemmin tuolta alueelta etteikö se pystyisi onnistuneesti kehittämään itselleen esimerkillisen maastoauton. Mielestäni se on onnistunut siinä paremmin kuin VW.
climate:
En mäkään kyllä mitään maasto-ominaisuuksia hae, mun mielestä vaan Touareg ja Cayenne ovat niin pirun nättejä autoja. Bemarin maasturi on esteettisesti jotenkin luotaantyöntävän näköinen. Landroverit ja muut oikeat maasturit ei myöskään oo kovin nättejä... Jeepillä oli jotain malleja kyl jotka miellyttää myös silmää. Eli mä en tiedä autoista myöskään yhtään sen enempää ku että miltä se näyttää =D