1,938 posts, 97 pages, 569,537 views
Timce, 15.8.2008 20:47:
---
lohikarme, 15.8.2008 20:46:
Saabismi on sairaus! Laitetaanko veekasi tulille laitetaanko?
---
pssyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..ppsfffffffstyyyyyyyyyyyy
Euron kolikko..
edit: Inside vitsi.
Elmiira, 15.9.2008 10:26:
Viime viikolla ostin ekan oman auton: Opel Vectran vm. 98.
On se vaan niin kiva ja ennen kaikkea kätevä!
ezzy, 15.9.2008 11:17:
---
---
Otan osaa. Et sitten neuvoa kysellyt, että olisit voinut välttää opelixit :)
Elmiira, 15.9.2008 11:56:
---
ezzy, 15.9.2008 11:17:
---
---
Otan osaa. Et sitten neuvoa kysellyt, että olisit voinut välttää opelixit :)
---
No mulla oli tietyt reunaehdot joiden perusteella tuon valitsin:
- Hinta 2500e tai alle.
- Ajettu maks. 205 000 km.
- Vuosimalli vähintään -98.
- Moottorin til. väh. 1.5 litraa.
- Merkki ei saanut olla: mm. Fiat, Lada, Skoda, Peugeot tai Renault...
- Enkä halunnut farmariautoa.
Eli tuo nyt sattu olemaan paras minkä noilla ehdoilla löysin.
Toisaalta se on kakkosauto, jolla ajetaan noin 20 km päivässä,
joten eiköhän tuolla pärjää. Varsinkin kun on käsistään käteviä
kavereita, jotka tykkää ropeltaa autojen kanssa, jos se nyt sattuis
leviämään.
Mut ihan mielenkiinnosta, mikä Opeleissa mättää?
ezzy, 15.9.2008 12:20:
Toivottavasti yksilösi on tarkastettu ja omaa jonkinlaisen takuun, ellei muuta niin virhevastuulain puolelta... Kaverit on aina hyvä juttu auton korjauksille. Ei muuta kuin onnea uuden auton omistajalle.
Elmiira, 15.9.2008 14:04:
---
Toki olen myös konsultoinut enemmän autoista tietäviä noista merkeistä ja
osa on listalla sen takia, että mulle on sanottu, että "ei sit ainakaan sitä".
ezzy, 15.9.2008 15:45:
---
---
---
Kumma kyllä ettei opel ole ollut tällä listalla :) Sattunut varmaan olemaan ko. henkilö opel-klubin jäsen.
---
ezzy, 15.9.2008 12:20:
Toivottavasti yksilösi on tarkastettu ja omaa jonkinlaisen takuun, ellei muuta niin virhevastuulain puolelta... Kaverit on aina hyvä juttu auton korjauksille. Ei muuta kuin onnea uuden auton omistajalle.
---
Huh, olipa lista. Osa noista vioista varmasti löytyy, osa puolestaan ei.
Auto on katsastettu tässä kuussa, joten aika luottavaisin mielin tässä
vielä ollaan, ainakin toistaiseksi.
Suurin osa listaamistani ei-halutuista-merkeistä oli listalla juuri varsin
negatiivisten kokemusten tai mielikuvan takia. Ilmeisesti olin siis väärässä
Skodan suhteen, koska VW:sta mulla kuitenkin on positiivinen mielikuva.
Miltzu, 6.5.2008 05:43:
Maksoin tänään käsirahan tämmöisestä... Kyseessä siis BMW 335i Coupe. Elämäni ensimmäinen oma auto, tai ei se vielä ole oma mutta on kunhan maksan vielä muutamat puuttuvat kymppitonnit. Rattiin pitäisi päästä parin viikon päästä :)
Miltzu, 15.9.2008 16:50:
---
Maksoin tänään käsirahan tämmöisestä... Kyseessä siis BMW 335i Coupe. Elämäni ensimmäinen oma auto, tai ei se vielä ole oma mutta on kunhan maksan vielä muutamat puuttuvat kymppitonnit. Rattiin pitäisi päästä parin viikon päästä :)
---
Pakko laittaa update tähän toukokuiseen postaukseen. Sain siis auton käsiini toukokuun puolivälin jälkeen ja melkein viikkohan siinä meni ennen kuin modailukärpänen pääsi puraisemaan ja auto näyttää tällä hetkellä hiukan erilaiselta kuin tuossa alkuperäisessä postauksessa :)
Toistaiseksi kaikki modit on konepellin ulkopuolella mutta seuraavaksi alkaa moottorin "hienosäätö" niin että siitä saisi vähän enemmän tehoja irti, eihän tuo 300 heppaa riitä mihinkään...
Pakko laittaa update tähän toukokuiseen postaukseen. Sain siis auton käsiini toukokuun puolivälin jälkeen ja melkein viikkohan siinä meni ennen kuin modailukärpänen pääsi puraisemaan ja auto näyttää tällä hetkellä hiukan erilaiselta kuin tuossa alkuperäisessä postauksessa :)
Toistaiseksi kaikki modit on konepellin ulkopuolella mutta seuraavaksi alkaa moottorin "hienosäätö" niin että siitä saisi vähän enemmän tehoja irti, eihän tuo 300 heppaa riitä mihinkään...
Very nice! Uudet BMW:t on kyllä näyttäviä. Jenkkilässä on kiva rakentaa kun ei tarvitse katsastuksista turhaan stressatta.Miltzu, 15.9.2008 16:50:
---
---
---
remotion, 15.9.2008 17:00:
Kliinin näköinen pakkaus hyväll maulla oot tehnyt, vanteet istuu kyl hyvin, samoten splitterit, munuaiset ja heijastimien poisto ja jäikö jotain vielä bongaamatta, madallus ehkä? :D
Seuraavaksi modiksi suosittelen lukkoperää, niin tulee tuosta ajajan auto vielä ihan eri tavalla kun pito välittyy tiehenkin. Tästä sulle Quaifen lukkoperse:
http://www.335ishop.com/search.php?mode=search&page=1
Täältä sitten lisää tehoa -> isompi intercooler, ohjelmointi, venttiilit, jne:
http://www.activeautowerke.com/viewproduct.aspx?id=Product07A
20% alella 335:n Dinanilta matskua:
http://www.dinancars.com/bmw/specials
toivottavasti linkeistä on hyötyä ja saa seurata edistymistä sit taas täältä :)