1,938 posts, 97 pages, 570,727 views
KiimanenKurre, 26.4.2008 02:24
jokaisen pojan märkä uni
Occu, 26.4.2008 02:36:
tosin toi kosla tuottaa aika pahasti tappiota valmistajalle ja
sen takia sitä ei ole hirveän montaa kappaletta tehtykkään.
Occu, 26.4.2008 02:36:
---
KiimanenKurre, 26.4.2008 02:24
jokaisen pojan märkä uni
---
tuo on kyllä aikamoinen unelma.
tolla vehkellä huippunopeus nostaa munan pystyyn.
tosin toi kosla tuottaa aika pahasti tappiota valmistajalle ja
sen takia sitä ei ole hirveän montaa kappaletta tehtykkään.
Occu, 26.4.2008 02:36:
---
KiimanenKurre, 26.4.2008 02:24
jokaisen pojan märkä uni
---
tuo on kyllä aikamoinen unelma.
tolla vehkellä huippunopeus nostaa munan pystyyn.
tosin toi kosla tuottaa aika pahasti tappiota valmistajalle ja
sen takia sitä ei ole hirveän montaa kappaletta tehtykkään.
KiimanenKurre, 26.4.2008 02:24:
http://www.fantasycars.com/derek/cars/images/bugatti/164veyron_1.jpg
jokaisen pojan märkä uni
ezzy, 5.5.2008 23:01: Eipä tuotakaan iloa pitkään ollu ku Tammisaari-reissulla oli märkää asfalttia ni oli taas likainen auto :(
niomic, 26.4.2008 04:40:
Tappioo tai ei, ni kyseessä on reippaasti 10v+ kehitetty konseptiauto joka väsätään käsityönä ja kyseisen lafkan vanhan suunnittelupäällikön viimeinen työ. Ja onhan se tehokkain katuauto jne. Et ehkä se eksklusiviteetti tulee vähän muualtakin ku tappiosta :] Käsittääkseni pitää päästä jollekin listalle about Enzo-tyyliin et on ees mahiksia ostaa tommonen (aikanaan, käsittääkseni kiintiö on täysi atm)
Vielä tuohon tappioon kommentoidakseni, ni silloin yli 10v ku tota häkkyrää alettu suunnittelee ni tavoitteet oli niin pirun korkeella, ettei ehkä osattu ottaa huomioon noinkaan vanhassa talossa tuotanto-ongelmia jne kun tuodaan markkinoille monilla alueilla täysin uniikki auto (toisin kuin monet vanhemmat Bugattit).
Mullekki sit kansZenni, 5.5.2008 23:31:
Tällänen mulle lottovoiton jälkeen!