mikä on paras peli?

1,110 posts, 56 pages, 257,778 views

Mosh

Posts: 137

#581 • • Mosh Adonis
Juu unrealed on varmaan tän hetken paras level editori.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

e-will

Posts: 372

#582 • • e-will joor worst naitmeir

alek száhala:

Kaikkein parhaat oli kyllä Duke 3D:n buildi ja Bloodin mapeditti (kummassakin lähes sama engine), tulee vielä nykyäänkin rassattua niiden kanssa joskus. Helvetillinen opettelu oli joskus kyllä niiden kaikkien tägejen ja sector effectorien kanssa.



joo, duke3d:n rataeditori oli kyl mukava kans. sen uudempii en oo koskenukkaa vaikka ton FarCryn sandbox systeemin haluisinki oppia, sen viidakkomallinnukset yms säväytti ainakin mua. ehkä hienoin fps tähän mennessä mihin olen törmännyt ja yksinpeli vei jo mukanaan kivasti.

--
vailla täyttä ymmärrystä

Jone

Posts: 8,258

#583 • • Jone Archibald Haddock
Duke3D:hen oli kyl miellyttävää vääntää omia kenttiä joskus silloin taannoin. Kun oli duunannut kentän valmiiksi ja pelaillut sitä jonkin aikaa ystäviensä kanssa, niin näiden käydessä esim. syömässä saattoi perseillä ja vääntää pientä lisäominaisuutta suhteellisen nopeasti - "Ei helvetti, miten ihmeessä se on nyt kentän tuolla päädyssä?" *nauru*
Avatar
#584 • • astaroth Guest

-Santtu-:
Leisure Suit Larry 7: Love for sail *lmao* Ihan ykkönen.


Toi on kyllä klassikko. Läpikin on tullut pelattua.

Mulle jäi vaan aina hämäräksi sen noppapelin säännöt sitä Miss-Iso-Tissiä vastaan. Vedin sen aina läpi ihan arpomalla.

PS. Where's Dildo?
e-will

Posts: 372

#585 • • e-will joor worst naitmeir
nyt kun käy miettimään niin The Dig ja Indiana Jones - The fate of Atlantis oli kyl niin pirun mehukkaita kans.

--
vailla täyttä ymmärrystä

W

Posts: 1,049

#586 • • Edited W

e-will:
joo, duke3d:n rataeditori oli kyl mukava kans. sen uudempii en oo koskenukkaa vaikka ton FarCryn sandbox systeemin haluisinki oppia, sen viidakkomallinnukset yms säväytti ainakin mua. ehkä hienoin fps tähän mennessä mihin olen törmännyt ja yksinpeli vei jo mukanaan kivasti.



CryEngine on aika monimutkainen, ja vaatii huomattavasti enemmän perehtymisaikaa, kuin mikään muu tämän hetkisistä tasoeditoreista mielestäni. Silti itsekkin olen niin *plur* peliin ja sen moottorin tuomiin mahdollisuuksiin, että pakkohan se on ollut aloittaa "vakava" suunnittelu.
Netistä löytyy useita tutorialeja kuten: http://dx.ampednews.com/?page=content&id=211
Varaudu silti siihen että cryenginellä suunnittelu on hyvin erillaista kuin esimerkiksi half-lifen erittäin helpolla Worldcraft/Hammer editorilla. Ainoastaan tasojen rungon, eli saarten ym suunnittelu, ja valmiiden elementtien, kuten parakkien paikoilleen asettelu on helppoa.

Tossa viellä suora download linkki, josta saa kattavan CryEngine User Manual 1.1v:
linkki
e-will

Posts: 372

#587 • • e-will joor worst naitmeir

W:
CryEngine on aika monimutkainen, ja vaatii huomattavasti enemmän perehtymisaikaa, kuin mikään muu tämän hetkisistä tasoeditoreista mielestäni. Silti itsekkin olen niin *plur* peliin ja sen moottorin tuomiin mahdollisuuksiin, että pakkohan se on ollut aloittaa "vakava" suunnittelu.
Netistä löytyy useita tutorialeja kuten: http://dx.ampednews.com/?page=content&id=211
Varaudu silti siihen että cryenginellä suunnittelu on hyvin erillaista kuin esimerkiksi half-lifen erittäin helpolla Worldcraft/Hammer editorilla. Ainoastaan tasojen rungon, eli saarten ym suunnittelu, ja valmiiden elementtien, kuten parakkien paikoilleen asettelu on helppoa.

Tossa viellä suora download linkki, josta saa kattavan CryEngine User Manual 1.1v:
linkki



taksomykket!

--
vailla täyttä ymmärrystä

akir0

Posts: 2,554

#588 • • akir0 idleRPG champion 2009

ALIEN:
world of warcarft



Joo, eipä taida allekirjoittanutkaan uskalla tuohon koskea. Nimim. WW2 Onlinessä vietetyt yöt..
Cloud

Posts: 2,162

#589 • • Cloud Game Freak
Wow on kyllä mehevä. Suunnitteilla retailpäivästä Perjantai 11. Sunnuntai iltaan kestävä sessio cofeiinin voimalla.. sitten lvl 40 äijänä voi ruveta harkitsemaan nukkumista... XD

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#590 • • liikkuva muna an egg on the move

e-will:
---
alek száhala:

Kaikkein parhaat oli kyllä Duke 3D:n buildi ja Bloodin mapeditti (kummassakin lähes sama engine), tulee vielä nykyäänkin rassattua niiden kanssa joskus. Helvetillinen opettelu oli joskus kyllä niiden kaikkien tägejen ja sector effectorien kanssa.


---


joo, duke3d:n rataeditori oli kyl mukava kans. sen uudempii en oo koskenukkaa vaikka ton FarCryn sandbox systeemin haluisinki oppia, sen viidakkomallinnukset yms säväytti ainakin mua. ehkä hienoin fps tähän mennessä mihin olen törmännyt ja yksinpeli vei jo mukanaan kivasti.



Oon kelaillu jos opettelis jonkun oikeeseen 3D-engineen perustuvan editorin käytön.. Noissa build -engineen perustuvissa peleissä kun on aika ärsyttäviä rajoituksia. Mm. aidosti kaksikerroksiset talot pitää toteuttaa teleporteilla ja "peilaamalla" yläkerta alakertaan ja päinvastoin, lisäksi esim. fiksun näköstä luontoa on ihan mahdotonta tehdä, tulee perkeleen kulmikkaita mäkiä jne.

Ehkä tulevan elder scrollsin systeemiin vois tutustua jos jaksaa.. *nukkuu*
nomic

Posts: 4,120

#591 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Jone:
Duke3D:hen oli kyl miellyttävää vääntää omia kenttiä joskus silloin taannoin.


Aina oli pakko tehdä mappi, jossa oli silta ja sillan alla tosi iso "kuoppa".
Kuopassa oli paljon vihuja ja sit otettiin kavereitten kanssa matsia, kuka tappaa kaikki viholliset nopeiten. :) Mut on sitä jotain "järkevääkin" tullut tehtyä joskus. Oli yrityksenä tehdä Vantaan Mikkola, mut eipä onnistunut kun alkoi syömään tehoja liikaa. :(
Tuli naurettua kun meni kyseisessä mapissa kirjastoon, niin sieltä tuli sikoja vastaan haulikon kanssa. :D
skiZma

Posts: 165

#592 • • skiZma Sammakko
Näistä uudemmista Unreal tournament ja Grand theft autot vei hyvin mukanaan. Silloin ennen vanhaan varmasti parhaita oli Keenit ja Wolfenstein 3d *hihu*

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

e-will

Posts: 372

#593 • • e-will joor worst naitmeir
joo, kaverit väsäs duke3d:hen meidän koulurakennuksen aikoinaan. siel oli sit kiva mähistä ja laittaa ruotsinluokka paskaks! =)
noi commander keenit pelasin kaikki läpi parivuottasitten kun oli vähäsen tylsää... en tajua miten ne voi olla lapsille suunnattuja kun mulla meni ainakin TOSI monta yritystä joihinki vaikeisiin kohtiin.

--
vailla täyttä ymmärrystä

Avatar
#594 • • Edited ALIEN Guest

akir0:
---
ALIEN:
world of warcarft
---
Joo, eipä taida allekirjoittanutkaan uskalla tuohon koskea. Nimim. WW2 Onlinessä vietetyt yöt..



Onkohan kola-yhtiöt valmistautuneet? :D Me suunniteltiin jo vähän pitää WC3 vkonloppu, joten COLAAAA!!! *sydän* *nauru*

cloud
Wow on kyllä mehevä. Suunnitteilla retailpäivästä Perjantai 11. Sunnuntai iltaan kestävä sessio cofeiinin voimalla.. sitten lvl 40 äijänä voi ruveta harkitsemaan nukkumista... XD



Odotukset ovat suuret, toivottavasti battle.net toimii moitteetta! :)
demonchild

Posts: 302

#595 • • demonchild Crazy/Beautiful
TAPAN KAIKKI !!! Se oli aivan splättertastinen *sydän* mine bombers. ehdottomasti parhaimpii.. kyllä slicksikin meni hyvin *nauru* UT2k4 oli aika hauska .. mut ei mitään aivan ehdotonta parasta ole

--
Kiitos ja anteeksi

Jutu

Posts: 3,054

#596 • • Jutu Blondi

demonchild:
TAPAN KAIKKI !!! Se oli aivan splättertastinen *sydän* mine bombers. ehdottomasti parhaimpii.. kyllä slicksikin meni hyvin *nauru* UT2k4 oli aika hauska .. mut ei mitään aivan ehdotonta parasta ole



Tapan Kaikki oli kyllä aika legenda peli. Veljen kanssa aina pelattiin sitä ja vaikee arvata kumpi hävis AINA *nauru* Ja Wormz armageddon (vai mikä lie olikaan) on kanssa tosi hyvä peli. Veljen ja sen kavereiden kanssa on tullut tykitettyä sitäki,n ja ne huijas mua kun en tiennyt niitä aseita niin yleensä ne mun madot teki itsarin. Reilua *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mosh

Posts: 137

#597 • • Mosh Adonis

Cloud:
Wow on kyllä mehevä. Suunnitteilla retailpäivästä Perjantai 11. Sunnuntai iltaan kestävä sessio cofeiinin voimalla.. sitten lvl 40 äijänä voi ruveta harkitsemaan nukkumista... XD



Sama suunnitelma *joo*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

e-will

Posts: 372

#598 • • e-will joor worst naitmeir
kaikista luolalentelypeleistä AUTS vie kyllä voiton. hyvänä kakkosena wings...

--
vailla täyttä ymmärrystä

Cloud

Posts: 2,162

#599 • • Cloud Game Freak

ALIEN:
---
akir0:
---
ALIEN:
world of warcarft
---
Joo, eipä taida allekirjoittanutkaan uskalla tuohon koskea. Nimim. WW2 Onlinessä vietetyt yöt..

---


Onkohan kola-yhtiöt valmistautuneet? :D Me suunniteltiin jo vähän pitää WC3 vkonloppu, joten COLAAAA!!! *sydän* *nauru*


---
cloud
Wow on kyllä mehevä. Suunnitteilla retailpäivästä Perjantai 11. Sunnuntai iltaan kestävä sessio cofeiinin voimalla.. sitten lvl 40 äijänä voi ruveta harkitsemaan nukkumista... XD
---


Odotukset ovat suuret, toivottavasti battle.net toimii moitteetta! :)



No siis kyllä sen batlenetin pitäisi toimia moitteettomasti "shock" olisihan se end of world jos ei toimisi =P. Tosin blizardi antaa pelit ihmisille 3 erässä joten kaipa he ovat järjestäneet pelin niin ettei sinne missään vaiheessa tehdä kerralla servereitä ylikuormittavaa määrää acounteja tms.. Ainoa on vain että mitäs jos ei kerkeä saamaan pe aamuna peliä... "shock" se on kai sitten vain jojotettava itsensä kärsimyksen takia XD

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.