1,110 posts, 56 pages, 267,911 views
alek száhala:
Kaikkein parhaat oli kyllä Duke 3D:n buildi ja Bloodin mapeditti (kummassakin lähes sama engine), tulee vielä nykyäänkin rassattua niiden kanssa joskus. Helvetillinen opettelu oli joskus kyllä niiden kaikkien tägejen ja sector effectorien kanssa.
-Santtu-:
Leisure Suit Larry 7: Love for sail Ihan ykkönen.
e-will:
joo, duke3d:n rataeditori oli kyl mukava kans. sen uudempii en oo koskenukkaa vaikka ton FarCryn sandbox systeemin haluisinki oppia, sen viidakkomallinnukset yms säväytti ainakin mua. ehkä hienoin fps tähän mennessä mihin olen törmännyt ja yksinpeli vei jo mukanaan kivasti.
W:
CryEngine on aika monimutkainen, ja vaatii huomattavasti enemmän perehtymisaikaa, kuin mikään muu tämän hetkisistä tasoeditoreista mielestäni. Silti itsekkin olen niin peliin ja sen moottorin tuomiin mahdollisuuksiin, että pakkohan se on ollut aloittaa "vakava" suunnittelu.
Netistä löytyy useita tutorialeja kuten: http://dx.ampednews.com/?page=content&id=211
Varaudu silti siihen että cryenginellä suunnittelu on hyvin erillaista kuin esimerkiksi half-lifen erittäin helpolla Worldcraft/Hammer editorilla. Ainoastaan tasojen rungon, eli saarten ym suunnittelu, ja valmiiden elementtien, kuten parakkien paikoilleen asettelu on helppoa.
Tossa viellä suora download linkki, josta saa kattavan CryEngine User Manual 1.1v:
linkki
e-will:
---
alek száhala:
Kaikkein parhaat oli kyllä Duke 3D:n buildi ja Bloodin mapeditti (kummassakin lähes sama engine), tulee vielä nykyäänkin rassattua niiden kanssa joskus. Helvetillinen opettelu oli joskus kyllä niiden kaikkien tägejen ja sector effectorien kanssa.
---
joo, duke3d:n rataeditori oli kyl mukava kans. sen uudempii en oo koskenukkaa vaikka ton FarCryn sandbox systeemin haluisinki oppia, sen viidakkomallinnukset yms säväytti ainakin mua. ehkä hienoin fps tähän mennessä mihin olen törmännyt ja yksinpeli vei jo mukanaan kivasti.
Jone:
Duke3D:hen oli kyl miellyttävää vääntää omia kenttiä joskus silloin taannoin.
akir0:
---
ALIEN:
world of warcarft
---
Joo, eipä taida allekirjoittanutkaan uskalla tuohon koskea. Nimim. WW2 Onlinessä vietetyt yöt..
cloud
Wow on kyllä mehevä. Suunnitteilla retailpäivästä Perjantai 11. Sunnuntai iltaan kestävä sessio cofeiinin voimalla.. sitten lvl 40 äijänä voi ruveta harkitsemaan nukkumista... XD
demonchild:
TAPAN KAIKKI !!! Se oli aivan splättertastinen mine bombers. ehdottomasti parhaimpii.. kyllä slicksikin meni hyvin UT2k4 oli aika hauska .. mut ei mitään aivan ehdotonta parasta ole
ALIEN:
---
akir0:
---
ALIEN:
world of warcarft
---
Joo, eipä taida allekirjoittanutkaan uskalla tuohon koskea. Nimim. WW2 Onlinessä vietetyt yöt..
---
Onkohan kola-yhtiöt valmistautuneet? :D Me suunniteltiin jo vähän pitää WC3 vkonloppu, joten COLAAAA!!!
---
cloud
Wow on kyllä mehevä. Suunnitteilla retailpäivästä Perjantai 11. Sunnuntai iltaan kestävä sessio cofeiinin voimalla.. sitten lvl 40 äijänä voi ruveta harkitsemaan nukkumista... XD
---
Odotukset ovat suuret, toivottavasti battle.net toimii moitteetta! :)