mikä on paras peli?

1,110 posts, 56 pages, 258,196 views

Nil

Posts: 113

#601 • • Edited Nil
Hyviä on nii paljo ettei parasta oikei voi valita mut täs on muutama...

Hyviä pelejä:
Civilisation 2, Master of Orion 2, Mech Warrior pelisarja, U.F.O - Enemy Unkown, Neverwinter Nights (lisälevyt, alkuperäne tarina oli aika tasapaksu), osa Heroes of Might and Magic sarjan peleistä, Warcraft 3, Knights of the Old Republic, Total War pelisarjasta kaikki, Hitman 2, Half Life 2

Varmasti tulee viel mielee vaik mitä sit myöhemmi mut noi vähä niiku aluks...

edit: heti muistu lisää hyvii...
John

Posts: 1,384

#602 • • John Lauma
Unreal Tournament
Unreal Tournament 2004
Chrome
Colonization
Pac Man

--
Fancy some cheese, Gromit?

-Santtu-

Posts: 1,965

#603 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Jutu:
Ja Wormz armageddon (vai mikä lie olikaan) on kanssa tosi hyvä peli. Veljen ja sen kavereiden kanssa on tullut tykitettyä sitäki,n ja ne huijas mua kun en tiennyt niitä aseita niin yleensä ne mun madot teki itsarin. Reilua *iloinen*



Mä oon sen verran kieroutunut että annoin aina niille vastustajan madoille joitain ikävien ihmisten nimiä niin sitten oli hauska purkaa patoutumia potkaisemalla ne jorpakkoon, räjäyttämällä atomeiksi tms. *muhaha*
W

Posts: 1,049

#604 • • Edited W
Niille jotka ovat kyllästyneet alhaisiin virkistystaajuuksiin erillaisissa sovelletuksissa kuten peleissä (usein 60hz)
kannattaa koittaa overiden vaihtoehdoksi erittäin helppoa ja loistavaa ohjelmaa:

linkki

Kyseinen ohjelma, Reforce pyrkii näyttösi mukaan käyttämään kaikissa tilanteissa parasta mahdollista virkistystaajuutta, ja toimii ensimmäisen kerran jälkeen täysin automaattisesti. *vink*
phanatic

Posts: 1,123

#605 • • phanatic

W:
Niille jotka ovat kyllästyneet alhaisiin viritystaajuuksiin erillaisissa sovelletuksissa kuten peleissä (usein 60hz)
kannattaa koittaa overiden vaihtoehdoksi erittäin helppoa ja loistavaa ohjelmaa:



Voiko tolla säätää myös virkistystaajuutta?
W

Posts: 1,049

#606 • • Edited W

phanatic:
*clip



Ups...*iihhih* korjattu...*nauru*
phanatic

Posts: 1,123

#607 • • phanatic
Loom
Monkey Island 1 & 2
Betrayal at Krondor
Viltsu

Posts: 2,010

#608 • • Viltsu noname
vuosien harkinnan jälkeen, pizza worm it must be.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#609 • • ALIEN Guest
kuten arvelinkin... Wow "yllättäen" myyty loppuun maaliskuuhun asti *igor* Blizzard pisti varmuuden vuoksi vähemmän markkinoille, ettei servu kaatuisi *nauru*
Shaz

Posts: 324

#610 • • Shaz team Wittupäät
Neocron *aplodit*
Fyrisch

Posts: 4,525

#611 • • Fyrisch
Ei ehkä paras, mut eilen pelattii kavereitten kans netis duke nukee :) tuli vanhat ajat mielee ku sen pelin graffa oli "hyvä"
quile

Posts: 136

#612 • • quile Kävelevä banneri.
Tähän on kai pakko vastata Star Control II *nauru*
Procyo

Posts: 38

#614 • • Procyo
GTA3: (ja Vice City) Multi Theft Auto (eli jonkun random-koodaajaan värkkäämä hauska (joskin saatanan buginen) moninpeli kyseisiin peleihin.)
Avatar
#615 • • ALIEN Guest
WORLD OF WARCRAFT - TÄYDELLINEN.
Avatar
#616 • • ALIEN Guest

ALIEN:
WORLD OF WARCRAFT - TÄYDELLINEN.



MAAILMAN PARAS!

[pieni]mua ei sit varmaan näy pariin vuoteen bileis, mut kyl klubbaris käyn aina kun ehdin :PPP[/pieni]
Displacer

Posts: 1,828

#617 • • Displacer

ALIEN:
WORLD OF WARCRAFT - TÄYDELLINEN.



Ei nyt sentään täydellinen mutta itselläkin aika pitkälti vapaa-aika kuluu tämän parissa. hyvä on *joo*

Kiva kun eri paikoissa on ihan erilaiset maisemat jne. ei tylsisty niin helpolla.
Avatar
#618 • • Edited ALIEN Guest

Displacer:
---
ALIEN:
WORLD OF WARCRAFT - TÄYDELLINEN.

---


Ei nyt sentään täydellinen mutta itselläkin aika pitkälti vapaa-aika kuluu tämän parissa. hyvä on *joo*

Kiva kun eri paikoissa on ihan erilaiset maisemat jne. ei tylsisty niin helpolla.



niinpä. JA kauhee leveleiden hakeminen huhhuh! *nauru*

Niin joo, kyllä tunnelmassa UFO - enemy unknown, Mechwarrior 2, AVP ja muutama Lucas Artsin peli pääsevät samalle tasolle :)
ETJ

Posts: 1,229

#619 • • ETJ Failed specimen
Scorched earth (tai tanks) !!!!!!!!!!!!!!
Avatar
#620 • • astaroth Guest
Tsiissus! Tänne menee mun rizpektit!

http://ufo2000.sourceforge.net/

Yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä re-makena: UFO: X-Com 2000! \\o/