mikä on paras peli?

1,110 posts, 56 pages, 259,738 views

Verottaja

Posts: 1,174

#461 • • Verottaja no-life / luuviulu

ALIEN:

U.F.O. - ENEMY UNKNOWN

---


*kuolaa*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

W

Posts: 1,049

#462 • • W

W:
13 päivää.......uuden mahdin nousuun...*iloinen*
halflife2box.jpg



Voi Perse! *nyyh*

uusi julkaisu päivä näyttää olevan: 28.09.04

Saa nähä tuleeko silloinkaan! varmaan ei tuu enää koskaan! *nyyh* *igor*
Avatar
#463 • • GoA Guest

W:


Voi Perse! *nyyh*

uusi julkaisu päivä näyttää olevan: 28.09.04

Saa nähä tuleeko silloinkaan! varmaan ei tuu enää koskaan! *nyyh* *igor*



Eiköhän tuo lykkäys veny tuonne 2005 asti.... Ja odotukset alkavat myös tippua kun peliä lykätään jatkuvasti. Antaa sellaisen kuvan että jokin kusee valvella pelin kanssa.
akir0

Posts: 2,554

#464 • • akir0 idleRPG champion 2009

GoA:
Eiköhän tuo lykkäys veny tuonne 2005 asti.... Ja odotukset alkavat myös tippua kun peliä lykätään jatkuvasti. Antaa sellaisen kuvan että jokin kusee valvella pelin kanssa.



Henk. koht. uskon, että tuo kolahtaa kyllä julkaisuun ns. minä hetkenä hyvänsä. Steamin pre-loading on jo vaiheessa 3 ja kamaa sieltä on tullut yli giga. Eli kovin paljoa tuohon ei enää muutoksia voida tehdä, ilman, että käyttäjien tarvitsisi imuroida pelistä osia uudestaan.

Lisäksi tuo Counter-Striken Source on tullut jo joku hetki sitten testattavaksi ja sehän käyttää hl2:n engineä ja nettikoodia, eli siinä määrin ei pitäisi olla ongelmia.

"This will allow users to download the majority of the models of Half-Life 2 in encrypted form. No purchase is required to pre-load Half-Life 2, but is required to activate the game. The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be ready to start playing right away."
serotonot

Posts: 3,137

#465 • • serotonot Paul Easy
Pienen tahkoomisen jälkeen on myönnyttävä. Mielestäni paras on tällä hetkellä Richard Burns Rally. Toinen oiva on GP4 ja uutta GTA:takin odotan innolla
JustinSan

Posts: 822

#466 • • Edited JustinSan Nullius in verba
Tää on kyl mielenkiintoista tää ”messiaspelikulttuuri”. Aina on tulossa joku peli joka on ”yli kaikkien muiden, aina ja ikuisesti”.
Sitä hehkutetaan vuositolkulla ja sitten valitettavan usein tuloksena on keskinkertainen / ulkokuoreltaan nätti mutta sisällöllisesti paska väsäys *justjoo*

Vähän sama ku toi Doom 3; hehkutettiin vuosikaupalla, peli tuli, porukka oli, nottas ”Iha kiva, aika bore kyl”, mutta silti pelkästään messiaspelin ”maineella” myydään silti niin perkeleesti.

FarCry oli kyl siitä kiva, että se tuli ikäänkuin "kulman takaa" ja yllätti kivasti ja esim. pelinä kyllä peittoaa duumimuumi kolmosen ihan mennen tullen, ihan ilman messiashehkutuksiakin *iloinen*

Veikkaan, että HL2 itsessään, pelinä on ”ihan kiva”, vähän ykkösen toistoa jne. Myy miljoonia. Mutta eipä se haittaa, lähinnä intoilen tuon modikulttuurin uusiutumisen puolesta, turhan kauan on nää ”HL on ainoo oikee modialusta, n00bit”-tyypit vääntäny ikivanhalle alustalle modei, ehkäpä ne nyt viimein suostuu vaihtamaan pohjia :D

(plus, että kun peliä todennäköisesti myydään miljoonia, on uusille modeille valtaisa kohderyhmä plus plus, että myös uusia kruuppeja tulee pelin levinneisyyden ansiosta ilmestymään ihan vitusti, veikkaan ma. Plenty plenty, good good *nauru* )

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Mosh

Posts: 137

#467 • • Mosh Adonis
Mä en kyllä oikeesti yhtään valehdellu ku sanoin Unreal Tournament 2004. Okei, se on uus peli ja sillä ei oo kauheen suurta pelaajakuntaa. Mutta piruvie kun on monipuolinen peli jo ostaessa, näin moninpelimuotojen suhteen. Harvempi julkaisija panostaa niin paljon siihen että heti laatikosta saa monta eri pelimuotoa.

Ja sitten vielä kun oli kisa parhaasta modista, siihen on tullu hommia kuten Red Orchestra, Alien Swarm, Jailbreak... modeja on aivan uskomaton määrä, ihan golfiin saakka.

Kaiken kukkuraksi pelaajakunnan keski-ikä tuntuu olevan yli 20, ja porukka on sen verta pieni suomessa että aina löyty joku joka auttaa pääsemään alkuun, ja oikeita ystäviäkin. Suosittelen kyllä...

Tietenki niitä on vanhoja hienoja klassikoita, kuten civilisaatiot, mutta tän hetkinen paras peli on tuo.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

akir0

Posts: 2,554

#468 • • akir0 idleRPG champion 2009

Mosh:
Kaiken kukkuraksi pelaajakunnan keski-ikä tuntuu olevan yli 20, ja porukka on sen verta pieni suomessa että aina löyty joku joka auttaa pääsemään alkuun, ja oikeita ystäviäkin. Suosittelen kyllä...



Tää on hauska ilmiö, eli pelit, joissa pelaajamäärä on suht pieni niin pelaajat on ystävällisiä, eikä huijaajia/kusipäivä juurikana näy. Sit jos suosio räjähtää niin lieveilmiöistä tulee kestämättömiä.

Yks ihan loistavista ja harvojen mieleen jääneistä moninpeleistä (jota edelleen pelaan) on C&C - Renegade. Peli joka vaatii äärimmäistä yhteistoimintaa, eikä sitä siis käytännössä pystyisikään pelaamaan, jos pelaajayhteisö ei olis ns. laadukas.
W

Posts: 1,049

#469 • • W
Tässä olen jo muutaman päivän hakannut iki-ihanaa klassikkoa nimeltä Gta3 ...eli tuota alkuperäistä gta3...ei vice city...
Mielestäni peli on todella loistava, mutta jostain syystä, vaikka olen päivittänyt versioon 1.1 ja kopioinut nuo musiikki -tiedostot kiintolevylle....swampailee välillä rajusti...jos resolutioni on korkeampi kuin 800x600*16 eli jos laitan tätä suuremman ressun, tökkii peli aina sellaisen parin minuutin välein hetken todella rajusti! mitä helkuttia, olen jo defragmentannut kiintolevyni ym....tietääkö joku voiko jollain jipolla/fixillä saada tuon ärsyttävän hetkittäisen tökkimisen pois?

Eikä mitään tyhmiä vastauksia, kuten säädä swamppi file myös pelit kiintolevyllesi...tai jotain...tiedän kyllä...onko tuo vain tämän pelin virhe? Vice city ei tätä koskaan tee...ärsyttävää pelata huonoilla ressuilla...tätä se kääntäminen p2 -> pc:lle tekee...
Avatar
#470 • • astaroth Guest
Rakkain peli on Final Fantasy VII, pelkän käsikirjoituksen vuoksi.*sydän*
Nämä pelit ovat myös ylitse muiden: Civilization, ja Settlers.*sydän*

Uudemmista minulle ovat iskeneet GTA 1, GTA 3 sekä Fallout 2.
Mosh

Posts: 137

#471 • • Mosh Adonis

W:
Tässä olen jo muutaman päivän hakannut iki-ihanaa klassikkoa nimeltä Gta3 ...eli tuota alkuperäistä gta3...ei vice city...
Mielestäni peli on todella loistava, mutta jostain syystä, vaikka olen päivittänyt versioon 1.1 ja kopioinut nuo musiikki -tiedostot kiintolevylle....swampailee välillä rajusti...jos resolutioni on korkeampi kuin 800x600*16 eli jos laitan tätä suuremman ressun, tökkii peli aina sellaisen parin minuutin välein hetken todella rajusti!



Mulla oli erään pelin kanssa samankaltainen ongelma. Korjasin sen päivittämällä 512 -> 1024 muistia. Ehkä GTA3 ei vaadi ihan moista määrää, mutta rammia lisäämällä usein latailut ja swappailut vähenevät rajusti.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Alpha

Posts: 87

#472 • • Alpha Leekoinsinööri...
Paras pc-peli.... Hmm.... No kaikkien aikojen peli on todellakin Jagged alliance2.... Alkuperäinen, lisäosat,modit... siis kaikki....
Ehdottomasti parasta vuoropohjaista strategiaa mitä löytyy....

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

hrdkvr

Posts: 3,929

#473 • • hrdkvr KURGO
uudet kuvat total club manager 2005 lupaa TTOOOSSI hyvää peliä

--
-keep it hard-

Wegez

Posts: 2,141

#474 • • Edited Wegez wegezandnicsilver.com
Tähän on pakko vastata... MADDEN NFL !!!!! *pihkassa* *plur* *jiihaa* ..tuosta parempaa ei ole eikä tule!!! *hymy*

--
...we´re all made of stars...

W

Posts: 1,049

#475 • • W

Mosh:
---
W:
Tässä olen jo muutaman päivän hakannut iki-ihanaa klassikkoa nimeltä Gta3 ...eli tuota alkuperäistä gta3...ei vice city...
Mielestäni peli on todella loistava, mutta jostain syystä, vaikka olen päivittänyt versioon 1.1 ja kopioinut nuo musiikki -tiedostot kiintolevylle....swampailee välillä rajusti...jos resolutioni on korkeampi kuin 800x600*16 eli jos laitan tätä suuremman ressun, tökkii peli aina sellaisen parin minuutin välein hetken todella rajusti!

---


Mulla oli erään pelin kanssa samankaltainen ongelma. Korjasin sen päivittämällä 512 -> 1024 muistia. Ehkä GTA3 ei vaadi ihan moista määrää, mutta rammia lisäämällä usein latailut ja swappailut vähenevät rajusti.



Joo, ikävä kyllä mulla on 1024megaa muistia....dualina viellä...(latensitkin 2!! *nauru*) prossu 3.2ghz pena nelonen (800fsb) ja näytön ohjain 9700pro radeon....joten kyllä vika taitaa olla tuossa pelissä....ei mulla näes swampaile edes doom3 medium 1024x768 kraffalla yhtään. Musta tuntuu ettei toi peli osaa varmaan oikeen hyödyntää tuota muistia jotenkin, ja hakee siksi kiintolevyltä tietoa parin minuutin välein?
velhix

Posts: 10

#476 • • velhix Marihanna
The Sims ja ne kaikki lisäosat *plur*, Syberia ja Syberia II, American Mcgee Alice *pihkassa**plur* ja Zanzarah the Hidden Portal *jiihaa*.
Luulisin ihastuvani kehuttuun The Sims 2:seen *hali**pus*

--
userfriendly.

xl8r

Posts: 2,227

#477 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Multiplayereista Worms 3D, seikkailuista Syberiat ja Monkey Island saga, toiminnasta GTA Vice City, ikilassikot Lemmings ja The Incredible Machine. Viimeaikaisena herkutteluna on maistunut ultraväkivaltainen Manhunt (ehkäpä raain ja väkivaltaisin peli, mihinkä olen koskaan tömännyt). *pahis*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Hibi

Posts: 28

#478 • • Hibi Pikku kenguru
Tykkään tietsikkaropelluksista (Falloutit, Baldur's Gate 2, Might&Magic VI) paljon. Sit tulee pelattua jonkun verran Heroes of Might & Magic 3:a, Diablo 2:ta, Caesaria ja Rollercoaster Tycoonia.. Muunlaisiin en välttämättä rahaa laittais, tosin PS2 ja Smackdown - Here Comes the Pain on himottan jonkuu aikaa..
Andrei

Posts: 299

#479 • • Andrei
Tällä hetkellä Combat Misson: Afrika Corps ja Combat Mission: Barbarossa to Berlin

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Timce

Posts: 5,381

#480 • • Timce
Close combat 3: Russian front *piis*

Doom kolmosta odotellessa...

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss