1,110 posts, 56 pages, 319,885 views
W:
Voi Perse!
uusi julkaisu päivä näyttää olevan: 28.09.04
Saa nähä tuleeko silloinkaan! varmaan ei tuu enää koskaan!![]()
GoA:
Eiköhän tuo lykkäys veny tuonne 2005 asti.... Ja odotukset alkavat myös tippua kun peliä lykätään jatkuvasti. Antaa sellaisen kuvan että jokin kusee valvella pelin kanssa.

)
Mosh:
Kaiken kukkuraksi pelaajakunnan keski-ikä tuntuu olevan yli 20, ja porukka on sen verta pieni suomessa että aina löyty joku joka auttaa pääsemään alkuun, ja oikeita ystäviäkin. Suosittelen kyllä...

W:
Tässä olen jo muutaman päivän hakannut iki-ihanaa klassikkoa nimeltä Gta3 ...eli tuota alkuperäistä gta3...ei vice city...
Mielestäni peli on todella loistava, mutta jostain syystä, vaikka olen päivittänyt versioon 1.1 ja kopioinut nuo musiikki -tiedostot kiintolevylle....swampailee välillä rajusti...jos resolutioni on korkeampi kuin 800x600*16 eli jos laitan tätä suuremman ressun, tökkii peli aina sellaisen parin minuutin välein hetken todella rajusti!
Mosh:
---
W:
Tässä olen jo muutaman päivän hakannut iki-ihanaa klassikkoa nimeltä Gta3 ...eli tuota alkuperäistä gta3...ei vice city...
Mielestäni peli on todella loistava, mutta jostain syystä, vaikka olen päivittänyt versioon 1.1 ja kopioinut nuo musiikki -tiedostot kiintolevylle....swampailee välillä rajusti...jos resolutioni on korkeampi kuin 800x600*16 eli jos laitan tätä suuremman ressun, tökkii peli aina sellaisen parin minuutin välein hetken todella rajusti!
---
Mulla oli erään pelin kanssa samankaltainen ongelma. Korjasin sen päivittämällä 512 -> 1024 muistia. Ehkä GTA3 ei vaadi ihan moista määrää, mutta rammia lisäämällä usein latailut ja swappailut vähenevät rajusti.
) prossu 3.2ghz pena nelonen (800fsb) ja näytön ohjain 9700pro radeon....joten kyllä vika taitaa olla tuossa pelissä....ei mulla näes swampaile edes doom3 medium 1024x768 kraffalla yhtään. Musta tuntuu ettei toi peli osaa varmaan oikeen hyödyntää tuota muistia jotenkin, ja hakee siksi kiintolevyltä tietoa parin minuutin välein?