1,110 posts, 56 pages, 268,331 views
W:
Voi Perse!
uusi julkaisu päivä näyttää olevan: 28.09.04
Saa nähä tuleeko silloinkaan! varmaan ei tuu enää koskaan!
GoA:
Eiköhän tuo lykkäys veny tuonne 2005 asti.... Ja odotukset alkavat myös tippua kun peliä lykätään jatkuvasti. Antaa sellaisen kuvan että jokin kusee valvella pelin kanssa.
Mosh:
Kaiken kukkuraksi pelaajakunnan keski-ikä tuntuu olevan yli 20, ja porukka on sen verta pieni suomessa että aina löyty joku joka auttaa pääsemään alkuun, ja oikeita ystäviäkin. Suosittelen kyllä...
W:
Tässä olen jo muutaman päivän hakannut iki-ihanaa klassikkoa nimeltä Gta3 ...eli tuota alkuperäistä gta3...ei vice city...
Mielestäni peli on todella loistava, mutta jostain syystä, vaikka olen päivittänyt versioon 1.1 ja kopioinut nuo musiikki -tiedostot kiintolevylle....swampailee välillä rajusti...jos resolutioni on korkeampi kuin 800x600*16 eli jos laitan tätä suuremman ressun, tökkii peli aina sellaisen parin minuutin välein hetken todella rajusti!
Mosh:
---
W:
Tässä olen jo muutaman päivän hakannut iki-ihanaa klassikkoa nimeltä Gta3 ...eli tuota alkuperäistä gta3...ei vice city...
Mielestäni peli on todella loistava, mutta jostain syystä, vaikka olen päivittänyt versioon 1.1 ja kopioinut nuo musiikki -tiedostot kiintolevylle....swampailee välillä rajusti...jos resolutioni on korkeampi kuin 800x600*16 eli jos laitan tätä suuremman ressun, tökkii peli aina sellaisen parin minuutin välein hetken todella rajusti!
---
Mulla oli erään pelin kanssa samankaltainen ongelma. Korjasin sen päivittämällä 512 -> 1024 muistia. Ehkä GTA3 ei vaadi ihan moista määrää, mutta rammia lisäämällä usein latailut ja swappailut vähenevät rajusti.