nomic:
---
akir0:
kkriegerissäkin käytetystä texture-enginestä, joka laitto kyllä miehen kuin miehen hiljaiseksi. Melkoisia algoritmejä ovat kehitelleet.
---
kiinnostaisi kyllä nähdä kuinka tämä on optimoitu tai ylipäänsä tehty, en usko että millään visual basicilla väännetty kummiskaan ;D uskoisin että aikas paljon asmia on väännetty sekaan ja pelkkä runko vain c:llä tj... :)
Öö, no eipä tuossa kyllä asmin käytöstä mitään hyötyä ole kun algoritmejä suunnittelee. Sitä miten niitä kkriegerissä sit hyödynnetään onkin toinen juttu, mutta sen käsityksen sain, että c(++):llä nuo olis kuitenkin tehty. Valmiita rajapintoja kun pääsee melko mukavasti käyttämään hyväkseen.
http://www.theproduct.de/text.html - tuolta löytyypi vähä infoa ja itse saitilta lisää.