749 posts, 38 pages, 360,825 views
Usva, 10.4.2005 09:51:
Minä en ole koskaan aiemmin kokeillut mitään, kuin vasta tänä vuonna aloitin juomaan alkoholia ja olisin kiinnostunut myös kokeilemaan kannabista, pilvee/maria. Tupakkaa maistoin kerran, muttei se kiinnosta.
Mistä ja mitä kautta kannabista saisi? Itse asun Lahdessa ja käyn silloin tällöin Hesassa ja minä olisin erittäin halukas kokeilemaan ainakin kannabista, pilveä, maria.
Mistä ja mitä kautta tätä saa? Minä olen nuori aikuinen nainen, joten osaan ottaa vastuun omasta elämästäni. Mutta nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen ennakkoluuloton, avoin sekä luotettava.
Ja etsin myös kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
Voitte ottaa minuun suoraan yhteyttä: [email protected]
Usva
mange, 1.11.2005 09:31:
Juon sivistyneesti, en polta ja en käytä huumeita.
viihdekäyttäjä. näin lehdessä luki niistä jotka käyttäävaan bileissä ja muissa tapahtumissa...2000, 23.10.2002 17:01:
Rehellisesti... ei, unohdetaan se rehellisyys
Alkomaholia käytän ilman mitään harkintaa ja järkeä, mutta myös ilman katumusta.
Savukkeita poltan kohtuudella, kesällä hyvin vähän, talvella kun ei urheile yhtä paljon, poltan hieman enemmän... pitäisi lopettaa, yli 10 vuotta tietoisesti jo terveyttä tuhottu.
Mielenterveyden vuoksi on kuitenkin ainakin töissä tupakoitava.
Humehia en käytä aktiivisesti, mutta...
[muokattu 23.10.2002 17:01]
Goddess Lakshmi, 15.8.2004 09:39:
Nyt on meitsin päihteiden käyttö vähän muuttunut...
Eli alkoholia en käytä IKINÄ enää.
Nykyisin poltan sekä blossii että röökii, ihan liikaa (täytyy tunnustaa)
Huumeiden suhteen oon melko kaikkiruokainen. Vaikka klubbaaja oonkin, pidän eniten hitaista huumeista. Nokkia en enää pysty vetää koska nenän limakalvot on vituillaan, joten usein tulee vedettyä kamaa sillä tavoin jota useimmat paheksuu.
Mä vaan oon aina rehellinen!!!