749 posts, 38 pages, 360,554 views
ritalin kid:
vältä tautofoniaaa esim. sanan idiooiiti käyttöä monta kertaa threadissa
Zorlim:
Itse en juo alkoholijuomia bileissä. Koska se heikentää koordinaatiota ja vie energian. Vai harrastaako joku teistä esim lenkkeilyä tai punttiksella käyntiä six-packin kanssa?
Jos on ottanut pohjia alkaa biletys-sujua vasta kun selviää. Ero on muuten varsin huomattava.
Zorlim:
Itse en juo alkoholijuomia bileissä. Koska se heikentää koordinaatiota ja vie energian. Vai harrastaako joku teistä esim lenkkeilyä tai punttiksella käyntiä six-packin kanssa?
Individual:
---
[mikäli osaisit vieläpä kirjoittaa kayttämäsi sanat oikein.
---
( ...lähtee hakemaan jälleen bensakanisteria...)
Ana:
Mitä, toihan on loistosana! Idiooiiti! Kuvaileva!
Nymfiana:
terumo2ml:
Sulle propsit siitä et oot pellein urpo mitä klubbarissa on pitkään aikaan tavattu!!!*muhaha*
Nymfiana:
---
[
VITUN URPO... Sul on arvot kohdallaan... Musalla bileissä ei tietenkään oo mitään merkitystä, kunhan kaikki on vitun pihalla... Kuule, musta vähän tuntuu et mä en oo yksin tässä: Juokse kovaa pois, pirin voimalla, tietty!!!
pHaze:
---
---
Voi tätä idiotismin riemujuhlaa. Jos pitäisit sen pääsi kiinni jos ainoa sieltä ulostuleva on jotain tekofiksua, pointitonta vittuilua, joka ei kiinnosta ketään.
Angelus:
---
terumo2ml:
Mikäs sä olet sanomaan muille, mitä he ovat ilman minkäänlaista tuntemusta?
Ymmärtäisin jos tunitisit monet tämän saitin käyttäjistä hyvin ja tietäisit heidät läpikotaisin, siinä kohtaan ehkä jopa hyväksyisin karkean väittämäsi, mutta ei näin.
edit: lisäilyä
ritalin kid:
Usko tai älä oltiin premin jälkeen kerran samoilla jatkoilla alppilassa, joten pitäisisin *hieman* pienempäää suuta.
Teki pahaa kattoa niitä laskuja.
ritalin kid:
---
Ana:
---
Onneks olkoon. Säkään et osaa kirjoittaa sanoja oikeen (idiooti)
Olenko mielestäsi idootti jos onnistun perustelemaan mielipiteeni kuvailevasti?
Tyhmintä mitä olen vähään aikaan kuullut...
Ana:
---
ritalin kid:
vältä tautofoniaaa esim. sanan idiooiiti käyttöä monta kertaa threadissa
---