juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 345,345 views

SneakerTweaker

Posts: 24

#361 • • SneakerTweaker don't mess with uppers without landing gear

Jone:

Olikos lausahdukseni muuten mielestäni tason 1, 2 vai 3 sarkasmia? Jäbät sanoi mulle et kun kerään vielä 320XP:tä, niin pitäis tulla leveluppi. SIksi metsästän nyt helppoja pikkukohteita, koska niistä lähtee vaivattomasti lisää XP:tä



Vaikuttaa pahasti delerium tremensin esiasteelta. Toivon vilppittömästi ettei juoppohulluus iske. Ne pikkujäbät/kääpiöt jotka kerto noi jutut sulle ei välltämättä/todennäkoisesti ole kuin hallusinaatioita.

--
Egon koko on verrattavissa pupillien kokoon...

[Nuclear]

Posts: 5,855

#362 • • [Nuclear] el aprendiz

terumo2ml:
Aiot jone näköjään mennä rushiin .Katsoppa ympärillessi, jos todella uskot että noin 90% ihmisistä ei ole laittomien kemikaalien vaikkutteiden alaisena suosittelen silmäläsesja, niitä pullonpohjia.


"Hei tol jätkäl on isot pupillit, ihan salee hirveis douseis!?"

Anteeksi, nauran. :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Flamie

Posts: 478

#363 • • Flamie
Mulla voi ihan muuten vaan pupillit tulla ihan himo suuriks, aivan ilman syytä, etenkin talvella. Johtuneeko kylmästä..?
Avatar
#364 • • ikj Guest

Flamie:
Mulla voi ihan muuten vaan pupillit tulla ihan himo suuriks, aivan ilman syytä, etenkin talvella. Johtuneeko kylmästä..?



pimeydestä (?)
Riku

Posts: 3,187

#365 • • Riku The Little Prince

terumo2ml:
Vaikuttaa pahasti delerium tremensin esiasteelta. Toivon vilppittömästi ettei juoppohulluus iske. Ne pikkujäbät/kääpiöt jotka kerto noi jutut sulle ei välltämättä/todennäkoisesti ole kuin hallusinaatioita.

Voi tätä idiotismin riemujuhlaa. Jos pitäisit sen pääsi kiinni jos ainoa sieltä ulostuleva on jotain tekofiksua, pointitonta vittuilua, joka ei kiinnosta ketään.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Fyrisch

Posts: 4,525

#366 • • Fyrisch

Flamie:
Mulla voi ihan muuten vaan pupillit tulla ihan himo suuriks, aivan ilman syytä, etenkin talvella. Johtuneeko kylmästä..?



Heh, mulla sama juttu, mut ihan pimeydest se johtuu :) bileiski jengi jotai ”kröhöm, sun pupillit on aika isot, mitäs oot vetäny” ”löytyyks essoi hei” ”jäbälki näköjää jees meininki pääl” *hmph*
lumen

Posts: 2,398

#367 • • lumen lumelääke

terumo2ml:
Katsoppa ympärillessi, jos todella uskot että noin 90% ihmisistä ei ole laittomien kemikaalien vaikkutteiden alaisena suosittelen silmäläsesja, niitä pullonpohjia.


mä oon kans joutunu viime aikoin vähä availee sinisiä silmiä uudestaan *iihhih* liian paljon, liian paljon jengii jotka vetää kemikaaleja *eiei*

luomuenergia = *plur*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

Riku

Posts: 3,187

#368 • • Riku The Little Prince

Nymfiana:
Kyllä se vaan on niin et ainakin suurin osa ”vakkaribilettäjistä” käy bileissä ilman kamaa...

Tosta voidaan kyllä olla aika montaa mieltä.

Olin mäki joskus tommonen saatanan urpo joka ei menny bileisiin ilman ainaki paria ketsaa piriä... Sit opin tykkäämään ja arvostamaan musiikkia, ja sen jälkeen on ollu kivaa*plur*

Ota myöskin huomioon että kemikaalit ja musiikin arvostaminen eivät läheskään kaikilla sulje toisiaan pois, vaan ainakin ns "vanhemmasta polvesta" suuri osa on käynyt kuuntelemassa sitä musiikkia vuosia ilman päihteitä, vaikka nykyään käyttäisivätkin. Sinusta en tiedä, mutta näin olin itse havaitsevinani homman menevän silloin vuosia sitten kun rupesin itse bileissä pyörimään. Harvemmat ainakaan niihin aikoihin menivät bileisiin huumeita etsimään, vaan nauttimaan musiikista, ja huumeet tulivat kuvaan sitten myöhemmin niillä joilla tulivat.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Flamie

Posts: 478

#369 • • Flamie

Fyraett:
---
Flamie:
Mulla voi ihan muuten vaan pupillit tulla ihan himo suuriks, aivan ilman syytä, etenkin talvella. Johtuneeko kylmästä..?

---


Heh, mulla sama juttu, mut ihan pimeydest se johtuu :) bileiski jengi jotai ”kröhöm, sun pupillit on aika isot, mitäs oot vetäny” ”löytyyks essoi hei” ”jäbälki näköjää jees meininki pääl” *hmph*



Jaa jaa.. Ne kans jää "seisomaan" aika pitkäks aikaan, punertamaan ja kaikkee hauska..

Ihan btw, onko teillä ollu laseja koskaan?
[Nuclear]

Posts: 5,855

#370 • • [Nuclear] el aprendiz

Zorlim:
Riippuu muuten todella paljon henkilöstä. Pari kaveria on aina hämärässä sen näköisiä kun ne olisivat kuoseissa. Kyllä siihen tarvitaan aika paljon muutakin indikaatiota. Esim monet luulivat meikäläisen olevan aina bileissä naksuissa, vaikka en MDMA:ta tuekkaan sen mahdollisten neurotoksisten vaikutusten vuoksi.


Näinpä ja tän asian yritin tuoda julki tossa mun viestissä, mut ilmeisesti meni mun sarkastisuus taas 107 metriä yli, vttu oon kyl taidokas :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Fyrisch

Posts: 4,525

#371 • • Fyrisch

Flamie:
---
Fyraett:
---
Flamie:
Mulla voi ihan muuten vaan pupillit tulla ihan himo suuriks, aivan ilman syytä, etenkin talvella. Johtuneeko kylmästä..?

---


Heh, mulla sama juttu, mut ihan pimeydest se johtuu :) bileiski jengi jotai ”kröhöm, sun pupillit on aika isot, mitäs oot vetäny” ”löytyyks essoi hei” ”jäbälki näköjää jees meininki pääl” *hmph*

---


Jaa jaa.. Ne kans jää ”seisomaan” aika pitkäks aikaan, punertamaan ja kaikkee hauska..

Ihan btw, onko teillä ollu laseja koskaan?



Ei mitää lasei jaksa käyttää ku ei oo mitää piilotettavaa..
SneakerTweaker

Posts: 24

#372 • • SneakerTweaker don't mess with uppers without landing gear

pHaze:
---
terumo2ml:
Vaikuttaa pahasti delerium tremensin esiasteelta. Toivon vilppittömästi ettei juoppohulluus iske. Ne pikkujäbät/kääpiöt jotka kerto noi jutut sulle ei välltämättä/todennäkoisesti ole kuin hallusinaatioita.

---
Voi tätä idiotismin riemujuhlaa. Jos pitäisit sen pääsi kiinni jos ainoa sieltä ulostuleva on jotain tekofiksua, pointitonta vittuilua, joka ei kiinnosta ketään.
[/q

opettele vituuilemaan kunnolla. vältä tautofoniaaa esim. sanan idiooiiti käyttöä monta kertaa threadissa

--
Egon koko on verrattavissa pupillien kokoon...

leenuliinu

Posts: 1,022

#373 • • Edited leenuliinu Kenen kaveri

ritalin kid:
---
pHaze:
---
terumo2ml:
Vaikuttaa pahasti delerium tremensin esiasteelta. Toivon vilppittömästi ettei juoppohulluus iske. Ne pikkujäbät/kääpiöt jotka kerto noi jutut sulle ei välltämättä/todennäkoisesti ole kuin hallusinaatioita.

---
Voi tätä idiotismin riemujuhlaa. Jos pitäisit sen pääsi kiinni jos ainoa sieltä ulostuleva on jotain tekofiksua, pointitonta vittuilua, joka ei kiinnosta ketään.
[/q

opettele vituuilemaan kunnolla. vältä tautofoniaaa esim. sanan idiooiiti käyttöä monta kertaa threadissa



Siinäpä sitten vallan vakuuttavaa kuittailua esimerkiksi mr. pHazelle..

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

SneakerTweaker

Posts: 24

#374 • • SneakerTweaker don't mess with uppers without landing gear
jos teitä kaikkia vituttaa mun vittuilut johon ette älyllisellä tasollla pysty vastaamaan niin älkää ottka edes kantaaa inhon myötähäpeän tunnetta.

--
Egon koko on verrattavissa pupillien kokoon...

leenuliinu

Posts: 1,022

#375 • • leenuliinu Kenen kaveri

ritalin kid:
jos teitä kaikkia vituttaa mun vittuilut johon ette älyllisellä tasollla pysty vastaamaan niin älkää ottka edes kantaaa inhon myötähäpeän tunnetta.



Kaunista. Myötähäpeäsi varmasti saisi tyystin uutta pontta, mikäli osaisit vieläpä kirjoittaa kayttämäsi sanat oikein.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Individual

Posts: 10,942

#376 • • Individual HYPNO!

leenuliinu:
---
ritalin kid:
jos teitä kaikkia vituttaa mun vittuilut johon ette älyllisellä tasollla pysty vastaamaan niin älkää ottka edes kantaaa inhon myötähäpeän tunnetta.

---


Kaunista. Myötähäpeäsi varmasti saisi tyystin uutta pontta, mikäli osaisit vieläpä kirjoittaa kayttämäsi sanat oikein.


*jiihaa* *jiihaa* ( ...lähtee hakemaan jälleen bensakanisteria...)
Piiuzki

Posts: 870

#377 • • Piiuzki
Juon silloin tällöin ku sille päälle sattuu *nauru* joskus kännis tulee poltettuu mut sekin o loppumaan päin *joo* Huumeisiin en koskis mistää hinnast..
anthocyan

Posts: 1,511

#378 • • anthocyan Kohti valoa...
*nauru* Tää keskustelu kannattaa lukea! *hih* Aika huvittavaa vääntöä.

Mut joo. Mä käyn bileis yleensä selvinpäin, vaikka erinäisiltä tahoilta kuulee välillä "Mitä sä oot oikeen ottanu? Tänneki samanlaista!" *ding* Mut tos alkuvudest/ alkukesäst tuli oltuu bileis välil sekareis, mut nyt oon sit ollu selvinpäin runsas pari kk. *iloinen* Koska selvinpäin lähin tätä musaa kuunteleekin ja musan takii lähin bileisiin. Eli välil tulee pari Virtasta juotuu. Ja kahvia juon joskus, mutta tupakan polton nyt lopetan. Sitäki tullu liikaa täs puolen vuoden aikana poltettuu, lähes päivittäin *eiei*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Syder

Posts: 2,255

#379 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Iteki tullu aikoinaa touhuttuu tota et menee iltaysilt tai kympilt lattialle ja painaa tappiin ja siitä aamubileisiin ja taas tappiin, selvinpäin tietty ku aikoinaa oli nii köyhä et hyvä jos bileisii pääs. Tietty oli hyvii sympaattisii frendei jotka herutti välil sidukkaa tai olutlasii mut pääasias mehulinjal ja luonnollisesti ilman piristeitä etc.
Aina joku kysyy ja ihmettelee että miten jaksaa mutta ei se vaadi juuri muutakuin hyvän mielen ja hauskanpitoa.

--
Divida et impera.

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#380 • • Gilgamint.com Making questions
Bileissä (musa = aina no 1. ) on mun mielestä se hyväpuoli ettei niihin tarvii mennä kännissä tai missään muussaakaan. Mut regubaariin en pystyis meneen ilman et on hyvät pohjat...