Makasiinit-venuen kohtalo bilepaikkana harmittaa.
174 posts, 9 pages, 19,096 views
mä tulin makasiineille joskus yheltä ja oli tosi kuolleen oloista. piti kiertää makasiinit, että löysi edes sisäänkäynnin. ovella muija ilmotti, että pääartisti on peruuttanut. ei suostunut kuitenkaan tinkimään lipun hinnasta senttiäkään, vaikka ehdotin asiaa.
entäs jatkobileet? liput ovelta 12e! halpaa kuin saippua... :laugh:
Jepjep.
Itse kyselin Klubituksen jatkobileitä koskevassa threadissä lipun hintaa yli viikkoa ennen bileitä, koska sitä ei mitenkään ilmoitettu. Olisin oikeasti halunnut tulla paikalle, mutta totesin että jos järjestäjillä on lipun hinnan suhteen "pimitetään tieto, että voidaan sit maksattaa jengillä mansikoita kun eivät enää ovelta viitsi kotiinkaan kääntyä"-politiikka käytössä, niin jään mieluummin himaan.
Tästäkin tavasta toimia "suuret kiitokseni."
ei mitään
Ja mitä tuohon ääneen tulee, niin miksi vitussa ei voida käyttää tässä maassa työskentelevien miksaajien ja äänisuunnittelijoiden apua. Itse alaa kolme vuotta opiskelleena voisin sanoa, että tässä maassa on NIIN KOVATASOISIA ÄÄNIHEMMOJA, että he saavat nuo tilat varmasti soundaamaan!
Tietenkin ne on kalliita tyyppejä.
T:Tero aka. " Paskantärkeä wannabe, joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken! :D "
Miks ihmeessä mulla on aina ollut todella hauskaa, kun kaikilla muilla on ollut ihan perseestä? Tuolla ylempänä valitettiin dekoista...mitä niillä edes tekee? Oli kylmä...? Olisitte tanssineet sitä technoa, happoa ja technoa mitä siellä tarjottiin, sen sijaan että valititte tuopin ääressä että onpas taas perseestä.
Mulla oli kivaa. :)
Itse ainakin boikotoin tästä lähtien kaikkia bileitä jossa eliot ness mainitaan.
taidat olla mun soulmate!
NYC survivorsille voisi järjestäjä esittää julkisen anteeksipyynnön.. ja joku voisi selvittää mitä siinä loppujenlopuksi tapahtui ja miksi noin pääsi käymään...