nipot
tampiot
ääliöt
torsot
wannabe-hifistimme
keltanokkaluuserit
joo ei mennä henkilökohtaisuuksiin, eikä varsinkaan ruveta nimittelemään ketään, koska sehän vasta lapsellista on.
huhhuh mikä jätkä.
240 posts, 12 pages, 27,798 views
nipot
tampiot
ääliöt
torsot
wannabe-hifistimme
keltanokkaluuserit
hehe.
te ootte kaikki niin tosissanne näiden juttujen suhteen.
bileet oli ja meni.
...
elekää oloko niin älyttömän innokkaita dissaan ja hölökohtaisella tasolla kiusimaan.
Parikymmentä kiinni saatua huumeiden käyttäjää 2500:sta (?) on niin huono tulos, ettei ole missään nimessä perusteltua aiheuttaa noin suurta haittaa ihmisten viihtymiselle. Myöskin poliisin äärimmäisen tiukassa olevien määrärahojen järkevän käyttämisen kannalta pyhäinpäivän operaatio oli aivan käsittämätön.
Olen ihan saamaa mieltä, että luku on aika marginaalinen, mutta entäpä jos seuraavissa isoissa bileissä tiputettaisiin luku nollaan ja näytettäisiin poliisille pitkää nenää. Utopiaa ehkä, mutta voi vain kuvitella kuinka hyvää se tekisi tälle pienelle kulttuuriharrastuksellemme.
Eli mielummin kannattais yrittää myydä totuutta. Faktaa siitä, että ongelma koskee koko Suomea ja niin kauan kun sitä yritetään vain lakaista tietyn marginaalin alle, ei kyseessä ole mikään muu kuin legendaarinen tuntemattoman pelko.
Hmm.. Meillä oli verrattaen kokeneita roudaajia, ah sori, siis "talkooduunarihangaroundereita" paikalla aina klo 9:ään asti valmiina auttamaan sitä pyydettäessä
Olen ihan saamaa mieltä, että luku on aika marginaalinen, mutta entäpä jos seuraavissa isoissa bileissä tiputettaisiin luku nollaan ja näytettäisiin poliisille pitkää nenää. Utopiaa ehkä, mutta voi vain kuvitella kuinka hyvää se tekisi tälle pienelle kulttuuriharrastuksellemme.
nyt ei unettomuusongelmien ja raskaan vklopun takia kertakaikkiaan riitä energiaa lisäviilaamiseen - enkä myöskään halua tuoda enempiä entropyn vastaisia pointteja pinnalle ja jatkaa puollustelemalla vielä sitten niitäkin. sorry, hajoa päiviisi jos ei natsaa
ihme asenne jengillä täällä kyllä.
Että mulla on ihme asenne?
kelaas kaikki tää 5 sivua dissausta ja suoraa sontaa läpi ja lähde sitten arvostelemaan mun asennetta...
koko pileissä en ollut paikalla, koska ajattelin panostaa laatuun määrän sijaan ja valitsin Ferryn :king:
kiitos. :roll:
Edit: pakko jatkaa...
siis kuka menee bileisiin vaan kerätäkseen listan epäkohdista ja juoksee sitten kotiin nopeasti, että varmasti ehtii tänne klo 5.15 dissaamaan bileet maanrakoon?
hauskaahan sinne mennään pitämään ja tamppaamaan aivot
(sinne toimimattomaan...) narikkaan :happyroll:
oikeasti?
genki wrote:
-jos olisit seurannut plattarin palauteosiota vähänkään pidempään, tietäisit
-että täällä osataan
-kun olen itse järjestänyt bileitä
-ihan sama vaikka hän olisi järkännyt 5000 ihmisen bileet
niin, sinä nyt tuot näitä asioita esille jatkuvasti...