Tuli mieleeni, että miksiköhän siihen toiseen narikkaan ei saatu aikaiseks jotain aitoja millä olis voitu blokata sivusta etuilevat?
Kiitokset Entropylle noin yleisesti toiminnastanne, toivottavasti se jatkuu.
240 posts, 12 pages, 27,811 views
Jonossa kuultua (part 3): mä kelasin mennä tän jälkee marushan kaa samoille jatkoille, mun yks frendi tuntee nessin hyvin joka taas tuntee marushan hyvin, ni meil on varmaa aika hyvät saumat päästä samoille jatkoille
:D :laugh: :D
Myös minä ihmettelen suuresti, että mitä ihmettä järjestelijät ovat oikein ajatelleet sisääntuloa ja narikkaa suunnitellessaan. ......
Surkuhupaisinta tässä kaikessa oli se, että pääareenan narikassa oli hieman puolen yön jälkeen peräti kaksi(!) henkilöä laittamassa takkeja paikoilleen.
Joku olisi varmaankin kertonut mielellään, että kuinka esim. Koneistossa hommat ollaan hoidettu.
Luulenpa, että sekä narikka että turvallisuusjärjestelyt olivat makasiinien vakiotoimittajan vastuualueina, kuten muissakin makasiineilla järjestettävissä tapahtumissa. Narikka on ollut makasiineilla aina pullonkaula. Ja tyypit kun kuuluvat pakettiin, kun vuokraat mestan...
Entropyllä näytti olevan omat hommat dekotusta ja suunnittelua myöten hanskassa, minkäs voit jos paikan vakkarihenkilökunta ei ole samaa tasoa.
:scared: :crybaby:
Ääh, mä unohdin mainita noista dekoista. Olivat muuten ehdottomasti bileiden parasta antia. Erityisesti pääareenan ja psykesalin visuaaliseen ilmeeseen oltiin todella panostettu. Props.
Pääsalin dekoista ja videotauluista plussat, vanhaa demomiestä lämmitti erityisesti ne fractaalizoomerit, joita ainakin marushan loppusetin aikana näytettiin aktiivisesti (olikos niissä muuten joku yhdyntäkohta complexin doomsdayhyn, kun näyttivät niin samanmoisilta :) )
Pääsalin dekoista ja videotauluista plussat, vanhaa demomiestä lämmitti erityisesti ne fractaalizoomerit, joita ainakin marushan loppusetin aikana näytettiin aktiivisesti (olikos niissä muuten joku yhdyntäkohta complexin doomsdayhyn, kun näyttivät niin samanmoisilta :) )
Marushan setin aikana vj:n hommia hoiti droid/mfx :)