e10v @ Makasiinit

240 posts, 12 pages, 27,759 views

#141 • • pie Guest
Juttu Ilta-Sanomista:

Teknobileistä takavarikoitiin huumeita Helsingissä
Helsingin poliisi takavarikoi yli 30 grammaa hasista, toistakymmentä ekstaasipilleriä ja toista kymmentä grammaa amfetamiinia VR:n makasiineille järjestettyihin teknobileisiin tehdyssä iskussa lauantai-iltana.
----
Ylikomisario Jortikka pitää takavarikoituja määriä suhteellisen suurina.
Rikosilmoituksia kirjattiin neljä. Yhdelletoista kirjoitettiin sakot, sakoissa oli kyse käyttörikoksista.
Huumausainelöydöt johtivat myös kotietsintöihin eri puolilla kaupunkia.
Iskuun osallistui parisenkymmentä poliisimiestä, pääosin siviiliasussa. Mukana oli myös huumekoiria.
#142 • • Edited Samus Aran Guest

Paikka päätettiin heinäkuun alkupuolella jolloin kaikki vaikutti tämän suhteen vielä hyvältä. Desibelimittauksia paikalla kaiketi oltiin tehty, mutta mitään erityisempää valvontaa rajoille ei ollut ja katon remontointia lupailtiin, mikä osaltaan helpottaisi läpikuulumisongelmassa. Viimeisen kuukauden aikana tilanne on kuitenkin muuttunut huomattavan paljon tiukemmaksi ja kattoremontti ei toteutunut..

Kiitos selvennyksestä. Itse muistelen tosiaan, että noita mittauksia ja desibelipelotteluja kuului ainakin jo viime talvena. Eri asia tietty jos sopimuksia tai lupauksia on rikottu, sillehän ei mahda mitään ja kärsijän osaan jäävät auttamatta bilettäjät sekä järjestäjät.

ikävä mennä suoraan nimien levittelyyn julkisesti, mutta itseppähän mainitsit. kyseisestä lafkasta on monella alalla työskentelevällä kovin vähän hyvää sanottavaa, varsinkaan äänen laadusta, ja heidän tapoihinsa kuuluu vääntää bassoista noin 10-15 dbtä enemmän ulos kuin keski- ja ylä-äänistä, ja tuo on mitattu juttu. Yleensä tätä ei juuri erota koska koko roska väännetään sitten niin kovalle että keski- ja ylä-äänetkin saavat alaa. Lisäksi hintojen iso poljenta vaikeuttaa muita toimittajia. en suoraan sanottuna ymmärrä miten minun olisi pitänyt valita sanani toisin, lisää toppuuttelua kenties?

Sori lievästä off topicista, mutta itse olen käyttänyt poikien palveluita vuoden 2000 lopusta lähes jokaisen järjestämäni tapahtuman yhteydessä eikä kertaakaan ole ollut valittamista, päinvastoin kaikki on toiminut paremmin kuin hyvin. Promoottorilla on oltava halua ja taitoa kommunikoida äänen toimittajan kanssa siitä, miltä äänen pitäisi kunkin tapahtuman yhteydessä kuulostaa. Tätä varten on tärkeää varata reilusti aikaa soundcheckille. Multa ei tipu kuin arvostusta Precision Audiolle. Mitä tuohon äänenlaatuun tulee, niin olet kyllä väärässä TJEU: Moodit, Screen @ Kaapeli, Choice..
#143 • • avuton Guest
Suosittelen että joku Entropyn taholta, joka tietää asioista faktat, kirjoittaa tuosta esim. Helsingin Sanomien, Ilta-Sanomien ja Iltalehden yleisönosastoille teemalla 'konemusiikin kuuntelijoita vainotaan perusteetta'. Parikymmentä kiinni saatua huumeiden käyttäjää 2500:sta (?) on niin huono tulos, ettei ole missään nimessä perusteltua aiheuttaa noin suurta haittaa ihmisten viihtymiselle. Myöskin poliisin äärimmäisen tiukassa olevien määrärahojen järkevän käyttämisen kannalta pyhäinpäivän operaatio oli aivan käsittämätön.

Toki kaikkien muidenkin kannattaa kirjoittaa niin ehkä sitten paras julkaistaankin.
#144 • • ville Guest

ikävä mennä suoraan nimien levittelyyn julkisesti, mutta itseppähän mainitsit. kyseisestä lafkasta on monella alalla työskentelevällä kovin vähän hyvää sanottavaa, varsinkaan äänen laadusta, ja heidän tapoihinsa kuuluu vääntää bassoista noin 10-15 dbtä enemmän ulos kuin keski- ja ylä-äänistä, ja tuo on mitattu juttu. Yleensä tätä ei juuri erota koska koko roska väännetään sitten niin kovalle että keski- ja ylä-äänetkin saavat alaa. Lisäksi hintojen iso poljenta vaikeuttaa muita toimittajia. en suoraan sanottuna ymmärrä miten minun olisi pitänyt valita sanani toisin, lisää toppuuttelua kenties?

Todella pahasti offtopic:

Varsin valitettavaa, että sulle on jäänyt tuollainen kuva precisinoista, mutta uskallan kyllä väittää, että mieleisen äänen säätäminen vaatii kommunikointia niiden äänimiesten kanssa ....

Kun puhuin kaapelista niin tarkoitin sitä, että merikaapelihalli on tilana uskomattoman vaikea ja tähän mennessä olen kuullut kyseissä hallissa vain yhden hyvän pa:n. Silloin toimittajana oli precision audio. Lisäksi olen kuullut heiltä parhaan PA:n hesperiassa, smökissä ja kaivolla. (Olenko sitten täysi puukorva tai en tajua äänestä mitään?)

Kummallista kyllä muutenkin tuo precisionin dissaaminen, luulisi että esim laadusta tunnetut screen ja unity eivät käyttäisi kyseistä toimittajaa jos se on niin surkea ...

Kaipa se on niin, että kun joku tekee hyvää halvalla niin ensimmäisenä syytetään hintojen polkemisesta ::p:
#145 • • Homegrove Guest

Suosittelen että joku Entropyn taholta, joka tietää asioista faktat, kirjoittaa tuosta esim. Helsingin Sanomien, Ilta-Sanomien ja Iltalehden yleisönosastoille teemalla 'konemusiikin kuuntelijoita vainotaan perusteetta'. Parikymmentä kiinni saatua huumeiden käyttäjää 2500:sta (?) on niin huono tulos, ettei ole missään nimessä perusteltua aiheuttaa noin suurta haittaa ihmisten viihtymiselle. Myöskin poliisin äärimmäisen tiukassa olevien määrärahojen järkevän käyttämisen kannalta pyhäinpäivän operaatio oli aivan käsittämätön.

Word! :)
#147 • • tinklebell Guest

Word! :)

Veikkaanpa että jos Entropy haluaa tälle asialle julkisuutta, on muitakin, parempia, kanavia kuin yleisönosastot. Vaikka onkin dissattu että Entropy ei ole 10 vuodessa oppinut juuri mitään, niin kyllä sitä kaikenlaisia kivoja suhteita kuitenkin jää vuosien varrella hanskaan ;).
#148 • • Pinkki Guest

Sori lievästä off topicista, mutta itse olen käyttänyt poikien palveluita vuoden 2000 lopusta lähes jokaisen järjestämäni tapahtuman yhteydessä eikä kertaakaan ole ollut valittamista, päinvastoin kaikki on toiminut paremmin kuin hyvin. Promoottorilla on oltava halua ja taitoa kommunikoida äänen toimittajan kanssa siitä, miltä äänen pitäisi kunkin tapahtuman yhteydessä kuulostaa. Tätä varten on tärkeää varata reilusti aikaa soundcheckille. Multa ei tipu kuin arvostusta Precision Audiolle. Mitä tuohon äänenlaatuun tulee, niin olet kyllä väärässä TJEU: Moodit, Screen @ Kaapeli, Choice..

mikäs sen mukavempaa, toivottavasti näin olisi useamminkin. Ikävä kyllä niin ei läheskään aina ole ollut ja ikävä kyllä en myöskään perustanut kommenttejani kuin pieneltä osin omaan kokemukseeni - jotta voitaisiin kuitata ne vain mun virhearviointeina - tai minkään vertaa viidennen käden "kahvipöytäjuoruille". En myöskään ole ikinä ennen kuullut noin paljoa negatiivisia kokemuksia mistään muusta av-firmasta, tai nähnyt niin täydellistä asioiden kusemista kuin heiltä on onnistunut. Jos kerran olen äänenlaadun suhteen väärässä, niin miksi sitten moni alan ammattilainen on niin asiasta sanonut? kateudesta? panettelua? geneeristä vittumaisuutta? Ja tuo mittaustulos oli pelkkä itsekeksimäni läppä vai? tai miksi moni on kommentoinut että makasiineillä oli aika puuronen ääni ja vitusti bassoa? Henk. koht toivon että hommat rupeisivat toimimaan paremmin koska ainoastaan se on kaikkien etu. Sitä ei kuitenkaan saavuteta sillä että väität täällä suoraan että puhun puuta heinää. Ja eiköhän kaikki vähääkään kokeneet promoottorit varaa aikaa sille soundcheckille, tuo nyt oli täyttä ylenkatsetta heitä kohtaan.
..perustuiko kertomani täysi teilaaminenkin siihen?
#149 • • Munkki Tuck Guest

Eiköhän se "päätös" tehdä noin tarkat syynit tullut ihan jostain muualta kuin Entropyn taholta... Alunperin oli kai tarkoitus tehdä hyvinkin nopeat tarkastukset, mutta ystävämme arvatkaa kuka puuttui sitten illan aikana peliin tunnetuin seurauksin. Tuollaisessa tilanteessa ei edes enää ehdi hankkia lisäresursseja paikalle. :|

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että minkä lain tai asetuksen perusteella poliisi (tai tilojen omistaja, kuka ikinä nyt sitten olikaan) pakottaa Entropyn tiukempiin turvatarkastuksiin?

Maalaisjärjellä myös olettaisi, että Entropy järjestäessään on vastuussa myös siitä minkälaista porukkaa siellä on ovella tai muualla, ihan turha nyt osottaa jonnekin sormella a'la "Tuo olikin huono alihankintafirma". Jos taas sisääntulo oli ravintoloiden järjestettävänä, mielestäni voisitte laittaa vaikka syytettä perään kun lähtevät ilman resursseja vaarantamaan esimerkiksi ihmisten turvallisuuden. Kyllä tuotevalvontakeskus heiltä luvat hakee pois vaikka tällä viikolla, jos aihetta on.

Hyvää kymmenvuotista taivalta kuitenkin Entropylle. Oli mukavaa kokoontua, mutta ikävä kyllä ei niinkään bailata. Synchronity lippu saa luvan jäädä kauppaan.

En tiedä minkä lain perusteella Entropy alistui siihen että poliisi tuli sössimään siihen ovelle, mutta mitä Entropy olisi siinä vaiheessa voinut tehdä kun poliisi on soluttautunut securityn joukkoon ja tekivät tarkastukset perinpohjin myös osalle meidän staffista ilmoittamatta toimista meille etukäteen? Siinä tilanteessa emme mahtaneet tälle mitään, mutta perästä kuuluu, se on varmaa.

Mitä maalaisjärkeesi tulee, se meni nyt hieman hakoteille. Entropy vuokrasi tilan, jonka omistajan vastuulla oli hoitaa A)ravintolahenkilökunta b)narikka c)muut järjestysmiehet. He ilmoittivat Entropylle että turvan hoitaa tietty firma jonka kanssa heillä on kiinteä sopimus ja siihen oli tyydyttävä. Reklamaatiota on menossa Makasiinien suuntaan, tottakai. Emme kuitenkaan halua lähteä hätiköimään vaan selvittää ensin perin pohjin mitä kaikkea meni vikaan, ja sitten vasta toimia. Entropy on todella pahoillaan siitä että firma jonka ammattimaisuuteen luotimme, sössi hommat. Emme voi korjata vieraidemme pahoittunutta mieltä taikasauvan heilautuksella, voimme vain pyytää anteeksi. Voimme myöskin saattaa vastuuseen sen osapuolen jolle vastuu kuuluu, ja se on tarkoituskin tehdä.

-Helinä, Entropylainen :)

Kiitos tarkennuksesta Dixof ja Helinä! En vaan tiennyt ja tuntui kuitenkin niin uskomattomalta. Soluttautuminen ja vainot on kyllä surullisia menetelmiä, eikä ne koiratkaan taida saada muuta aikaan kuin että ihmiset jättää ne haisevat päihteet kotiin ja siirtyy vaikka LSD:n tai ecstacyn pariin :scared:

Kävin myös katsomassa sitä kokoontumislakia ja ensimmäisenä silmiin osui seuraava teksti tuosta vastuun jakautumisesta:

"Järjestyksenpidon säännöksiin täsmennyksiä

Tilaisuuksien järjestyksenpitoa koskevia säännöksiä täsmennetään. Ensisijainen vastuu järjestyksestä ja turvallisuudesta kuuluu tilaisuuden järjestäjälle ja puheenjohtajalle. Järjestäjä voi asettaa järjestyksenvalvojia hoitamaan tehtävää.
Poliisin toimivaltuudet ovat yleisötilaisuuksissa jonkin verran laajemmat kuin yleisissä kokouksissa, joita koskevissa rajoituksissa on huomioitava perusoikeuksien turvaaminen. Poliisin tehtävänä on turvata kokoontumisvapauden käyttämistä. Tarvittaessa poliisi voi antaa ohjeita ja määräyksiä järjestyksen ja turvallisuuden ylläpitämiseksi.

Järjestäjällä ja poliisilla on oikeus kieltää päihdyttävien aineiden hallussapito tilaisuuksissa. Esimerkiksi suurissa joukkotilaisuuksissa järjestäjä tai poliisi voi määrätä järjestyksenvalvojan tarkastamaan osallistujat tai heidän mukanaan olevat tavarat.

Eri laeissa nykyisin hajallaan oleva järjestysmiehiä koskeva sääntely on koottu laiksi järjestyksenvalvojista"
#150 • • Orange Guest

niin... ja jonot vielä.
älkää vittu valittako jonoista ja jonotuksesta.
tarvi tulla sinne tissipaita päällä pakkaseen pari tuntia myöhässä.
meikä oli paikalla 20:30 ja pääsin 21:10 ineen. narikassa jonoa yksi metri.
osaatteko ajatella nipot? jos bileet on loppuunmyyty ja yksi sisäänkäynti niin tuleeko jonoa? no tulee! jos on kylmä ja pakkasta niin paleleeko? no palelee! yleensäkin tulkaa tampiot ajoissa bileisiin. vai onko siistiä ja stailia tulla paikalle tyylikkäästi myöhässä jotta kaikki huomaa sut? joo, sehän on trendikästä. paikalle vasta kun bileet on parhaimmillaan. paskat! siellä jonotit sitten kylmässä ja ehdit sisälle vasta kun kello on nolla kolme jotain ja aktit ohi. kyllä kannatti tulla trendikkäästi myöhässä vai mitä? järkeä ääliöt! oma moka jos ei ajatustoiminta kulje. itse lähden siitä että aina kun bileet on yli 100hlöä niin aikataulut voi kusta, jonoja voi olla, homma voi epäpelata, eli silloin olen siis itse ajoissa paikalla.

ennakkolippujen suhteen sama. jos menet bileisiin, osta se lippu. turha tulla poraan portille kun ei oo tikettii. vielä parempi jos on ylläsi naurettavat polkka-asusteet ja karvatupsut ledeineen ja olet panostanut siihen että olet erikoisimman näköinen bileiden ulkopuolelle jäävä yksilö. säälittävää.

nyt voin jatkaa.

ootko miettiny et jos kaikki tulee sinne 20:30 että siitä tulee myös jonot :panic:
#151 • • Pinkki Guest

Varsin valitettavaa, että sulle on jäänyt tuollainen kuva precisinoista, mutta uskallan kyllä väittää, että mieleisen äänen säätäminen vaatii kommunikointia niiden äänimiesten kanssa ....

eikö e10v bileissä sitten kommunikoitu tarpeeksi kun ääni oli niin syvältä?

(Olenko sitten täysi puukorva tai en tajua äänestä mitään?)

mä olen täys puukorva enkä tajua äänestä mitään. Luukutan edelleen tyytyväisenä c-kasetteja korvalappustereoillani. siinä vaiheessa kun sitten totean bileissä (tietämättä kenen laitteistot siellä on) että ääni on aivan kamala muustakin syystä kuin db-rajoista, niin se on jo hälyyttävää.

Kummallista kyllä muutenkin tuo precisionin dissaaminen, luulisi että esim laadusta tunnetut screen ja unity eivät käyttäisi kyseistä toimittajaa jos se on niin surkea ...

välillä se "dissaus" tapahtuu ihan aiheesta, jopa tälläisen tyhmän tytön sanomana. En todellakaan tiedä mikä screenin tai unityn meininki on sisälläpäin asian suhteen, joten en tuohon sano yhtään mitään (ja nyt epäilen kuinka selvillä edes itse olet asiasta) Tiedän kuitenkin että on jo tapahtunut toimittajan vaihtamista nimenomaan laatusyistä.
Kannattaisi myös ottaa huomioon että äänen säätäjä ja toimittaja ei ole aina sama asia. Esim pussyssä viime hesperian aikoina (n. 1-2v?) kunnia siitä menee _kokonaan_ Johnny lee Michaelssille.

Kaipa se on niin, että kun joku tekee hyvää halvalla niin ensimmäisenä syytetään hintojen polkemisesta ::p:

tuon "hintojen polkemis"-jutun kuulin vasta katsottuani pari vuotta poikien toilailuja. Millonkas ajattelitte alkaa ottamaan negatiivisen palautteen muullakin asenteella kuin "dissaa kuitenkin vaan lämpimikseen mistään mitään tietämättä"?
#152 • • Edited Samus Aran Guest
Ihan alkuun, sori, ei ollut _todellakaan_ tarkoitus teilata sua tai sun ajatuksia/kokemuksia jne. Toin vain oman kantani asiaan, alla vielä tarkennusta.

Jos kerran olen äänenlaadun suhteen väärässä, niin miksi sitten moni alan ammattilainen on niin asiasta sanonut? kateudesta? panettelua? geneeristä vittumaisuutta?

En lähde tuota kummemmin arvailemaan, mutta jokainen, joka kuuli äänenlaadun esim. Screenissä @ Kaapeli tietää kyllä, että fiksusti säädettynä ja tilanteeseen oikein mitoitettuna Precision Audion äänenlaatu on bilestandardeilla mitattuna loistava.

Ja tuo mittaustulos oli pelkkä itsekeksimäni läppä vai? tai miksi moni on kommentoinut että makasiineillä oli aika puuronen ääni ja vitusti bassoa?

En kai mä nyt sentään tollasta ole väittänyt :confused:

Quottaan itseäni:

Promoottorilla on oltava halua ja taitoa kommunikoida äänen toimittajan kanssa siitä, miltä äänen pitäisi kunkin tapahtuman yhteydessä kuulostaa.

Sitä ei kuitenkaan saavuteta sillä että väität täällä suoraan että puhun puuta heinää. Ja eiköhän kaikki vähääkään kokeneet promoottorit varaa aikaa sille soundcheckille, tuo nyt oli täyttä ylenkatsetta heitä kohtaan.

Noh, mielestäni kuka tahansa on väärässä jos väittää, ettei PA:n äänenlaatu ole bilestandardeilla mitattuna hyvä. Toki minkä tahansa läjän saa kuulostamaan paskalta vajaalla säätämisellä tai mitoituksella (huom! itse en edes ole kommentoinut bileiden aäänenlaatua, vain desibelien alhaisuutta..). That's all I'm saying, piis.

Ps. mun puolesta voidaan jatkaa asiaa privana tai livenä, ettei vallata koko topikkia..
#153 • • Edited Olli Guest
Propsit ee är yylle tappavan ammattimaismaisesta promootiosta ja innostuksesta. Parempaa saa taas vähän aikaa tässä genressä hakea.

Erityiset henkilökohtaset propsit puuhamiehille.

Onnea vielä kertaalleen.

HOAX: Ostan oman hiekkalaatikon ens kerralla!
#154 • • Edited Samus Aran Guest
Olli sult tais mennä pontti ohi? Kyse oli (ainakin mun kohdalla)nimenomaan siitä, että mun kokemukseni perusteella Precision Audion äänenlaatu itsessään on hyvä ja esim. alataajuuksia saa vähemmän/enemmän jos vaan pyytää, tai vielä parempi, säätää itse kokonaan..
#155 • • tinklebell Guest

tuon "hintojen polkemis"-jutun kuulin vasta katsottuani pari vuotta poikien toilailuja. Millonkas ajattelitte alkaa ottamaan negatiivisen palautteen muullakin asenteella kuin "dissaa kuitenkin vaan lämpimikseen mistään mitään tietämättä"?

¨

saanen huomauttaa että kohta "millonkas ajattelitte" osui nyt vähän hakoteille, ellet ihan tarkoituksella teitittele Villeä. Ville ei ollut järjestämässä e10v-tapahtumaa, ja keskustelee tässä ihan omana itsenään.
#156 • • Quu Guest

Suosittelen että joku Entropyn taholta, joka tietää asioista faktat, kirjoittaa tuosta esim. Helsingin Sanomien, Ilta-Sanomien ja Iltalehden yleisönosastoille teemalla 'konemusiikin kuuntelijoita vainotaan perusteetta'.

Veikkaanpa että jos Entropy haluaa tälle asialle julkisuutta, on muitakin, parempia, kanavia kuin yleisönosastot.

En kyllä heti keksi parempaa foorumia kuin Helsingin Sanomien yleisönosasto.

Tietenkin joku MOT -extra tekisi gutaa ;)

Lisäksi kummaksun muuten sitä, että miten niin aiheetta?
Lähinnä pitäisi saada muokattua poliisin toimintatapoja.
#157 • • Apo Guest
Kiitokset tilaisuuteen osallistuneille ystäville, tutuille, järkkäreille, artisteille, Battery-tytöille, chilliloungen baarihenkilökunnalle, edellisiin ryhmiin kuulumattomille asiakkaille sekä ihmisille jotka joustivat kaikkensa saadakseen bileet sujumaan.

Pahoittelen pitkittyneen roudauksen aikaista ärhentelyäni, omaa humalatilaani ja humalatilani aiheuttamaa settien kompastelua.

Kiitoksia EI todellakaan liikene ihmisille jotka eivät joustaneet yhtään bileiden eteen eikä myöskään niille jotka hankaloittivat bileiden sujumista. Pahaa karmaa ja muuta ikävää kyseisiin suuntiin.

Oma aika meni suurimmaksi osaksi ihmisten kanssa jutustelussa, Marushaa en nähnyt/kuullut kuten en oikeastaan kovin muutakaan artistia, pahoittelut siitä. Illan kohohetket oli ehdottomasti kaverit, hc-wc:n antama tilaisuus soittaa Merzbowia ja Battery-tytöt =)

Toivottavasti omat setit auttoivat parantamaan edes joidenkin bilefiilistä, enempää ei oikeastaan pystynyt :/
#158 • • Pinkki Guest
korjatakseni ilmeisiä väärinkäsityksiä:
Puhuessani äänenlaadusta EN tarkoita itse pa-kaappeja ja niiden tekniikkaa, tarkoitan sitä miksi ääni säädetään soundcheckissä. (perccien kaapit ovat tietääkseni vähintäänkin hyvät kunhan joku muu säätää ne)
Pussyissä ei suinkaan "pyydetä" mitään, koko soundcheckit ja säädöt tapahtuu johnnyn toimesta ja asiantuntemuksella ja niitä myös vahditaan koko ilta johnnyn toimesta. (ainakin näin on ollut ollessani itse paikalla)
Mun kommentit on perustuneet kokoajan äänen surkeaan laatuun makasiineillä näissä nimenomaisissa bileissä ilman mitään tekemistä sen kanssa että siellä piti nyt myös soittaa överihiljaa.

Tinkle hyvä tietää, en siis pistä villen ilmeisen penseää asennetta koko entropyn piikkiin. Teitittely meni lähinnä villelle, vaavulle ja samusille - vaikkakin saatan hyvin ärtyessäni myös teititellä yksittäistä ihmistä :D

nyt väsy -> unta ^O^
#159 • • Edited okiru Guest
Jahas, mistä sitä alkaisi. Monet ovat tuoneet epäkohtia ja positiivisia huomioitaan esiin, joten en jaksa nipottaa samoista asioista.
Positiivista:

[*]Dekot
[*]Seura + uudet tuttavuudet :heart: nimenne saatan unohtaa mutta naamat muistan aina :)
[*]Semi-alkoholiton tila
[*]Aalto, Orkidea ja Mushroom huoneen artistit

Negatiivista:

[*]Jonot
[*]Natsit järjestysmiehet (lukuunottamatta kahta heistä)
[*]Ystävämme poliisi, joilta ei heru ymmärtystä ei sit millään.

Ehkä lisääkin syytä valittamiseen löytyisi, mutta jostain syystä yritän kasvaa siitä ulos ja katsoa kolikon kääntöpuolta ja niitä todellisia syitä mistä asiat saattavat kusta.

Onnea Entropy ja kiitos kuluneesta 10 vuodesta panoksestanne klubikulttuurin edistämiseksi. Asiat eivät aina suju ongelmitta, mutta ne jotka jatkavat yrittämista palkitaan aina :)

-mika
#160 • • ville Guest

En todellakaan tiedä mikä screenin tai unityn meininki on sisälläpäin asian suhteen, joten en tuohon sano yhtään mitään (ja nyt epäilen kuinka selvillä edes itse olet asiasta)

Unitystä en tiedä mitään muuta, kuin että joka kerta paikalla oli precision audion PA. Screenistä tiedän hieman enemmän sillä olen sattunut olemaan viimeisimmissä tapahtumissa rakentamisen aikana paikan päällä katsomassa PA:n rakentamista ja säätöä. Toisaalta asema on ollut lähinnä "aivoton raataja", joten asioiden oikesta laadusta en mene takuuseen :winkwink:

Millonkas ajattelitte alkaa ottamaan negatiivisen palautteen muullakin asenteella kuin "dissaa kuitenkin vaan lämpimikseen mistään mitään tietämättä"?

Jos viittaat tällä siihen, että olen jollain tavalla aktiivinen entropyssä tai ylipäätään järjestämässä lauantain tapahtumaa, niin joudun valitettavasti toteamaan, että edellisen kerran olin mukana järjestämässä entropyn tapahtumaa yli kaksi vuotta sitten :)

Mielipiteet ovat siis täysin omiani, eivätkä liity millään tavalla entropyyn (prk, pitäiskö alkaa laittamaan joka postin alkuun)