Palautetta itse bileistä myöhemmin, mutta tähän on pakko tarttua. Tulin jonoon klo 21:15 ja pääsin sisään tunti ja kymmenen minuuttia myöhemmin. Itse olin varautunut noin puolen tunnin jonotukseen, mutta tuohon aikaan yli tunti on aika kohtuutonta..
Sikäli hassu juttu muuten, että mä tulin jonoon 21:05, ja pääsin sisään vasta 22.50. Ai niin mut sehän johtui siitä, että sä etuilitkin n. 200 metriä jonoa. Kiitti vitusti vaan Risto sullekin, ja kaikille muille jotka niin teki.
Itse palautteeseen:
Mulla oli kivaa kun vaan oltiin päästy jonosta sisään (1h 45 min, kiitsa jonotusseurasta Vänelle ja Ismolle). Sinänsä en jaksa siitä edes valittaa, että ymmärrän itsekin, että 2000 ihmisen ilmestyminen jonoon ennen kymmentä on ainakin itselle ennenkuulumatonta. Sikäli kummallista, etten enää sisäänpäästyäni joutunut jonottamaan missään (tarkastus, rannekkeenvaihto, narikka, baaritiskit yms). Kolmen aikaan narikkaan olikin jonoa, mutta puolelta sain takkini n. minuutissa. Järkkärit oli IMO ihan asiallisia, ainoo mikä vitutti oli se, ettei aivan jonon eteen kiilaavia heitetty jonon perään.
Äänenpaineet oli alhaiset, mutta kun siirtyi lattian etuosaan tai kaiuttimien lähelle, niin sai tarpeeksi fiilistä. Sinällään toi 95 dB on perseestä, ja tappaa kyl koko bilejärjestyksen idean makasiineilta. Silti oli miellyttävä fiilis mennä kotiin ilman että korvat soi.
Dekot oli pääosin nättejä paitsi pääsalissa ne oli pistetty ihme paikkoihin. Valot ihan jees. Marushan tekno-osuus rokkas _todella paljon_ ja Tapsan lämmittely Aaltoa varten oli jees.
Oli kivaa nähdä pitkästä aikaa paljon vanhoja tuttuja ja tietty uusiakin :hearts: