41 posts, 3 pages, 24,017 views
Keeerin:
Niin mulle aina sanotaan..Älä välitä! Ja yritänkin olla välittämättä. Mutta jossain kohtaa raja tulee vastaan..Ei vaan jaksa enää! Onneksi minulla on rakkaat ystäväni joihin luotan. Ja uskon että he eivät minusta juorua! Heidän avullaan olen jaksanut hiukan paremmin!
alek száhala:
Kaikki tekee tota joskus. Ja se on mun mielestä ihan hyväksyttävää avautumista jossain määrin.. Teen sitä itse ja aivan varmasti sitä tehdään mustakin. Mut ei voi mitään, tai toisaalta ihan sama kunhan en ite tiedä siitä mitään
*paskaajauhel*
UnityF:
lievempänä. Mutta ihmiset muuttuu.. sä muutut joka hetki, sä opit asioita ja niillä kehität itseesi sitten johonkin suuntaan mitä itse näet parhaaksi. Jossain vaiheessa tulee se eteen miksi ihmeessä olen ollu niin idiootti / tyhmä? sun pitää alkuun kylläkin myöntää ittelesi että sä ole ollu kanssa yhtä alhaalla kuin hekin muuten et voi parantuu.. miten voit parantuu jostain jos kiellät sen olemassaolon.
pinkki:
..Juoruilu taas sellaisella asteella, että puhutaan faktaa, on imho täysin sallittua (poislukien salaisuuksien tai selkeiden yksityisasioiden kertomisen). Kukin kantaa toimintojensa taakan selässään ja olisi syytä pystyä hyväksymään omat kohelluksensa tai ryhtyä harrastamaan kuuluisaa itsehillintää.
pointti? juoruilkaa ihan niin paljon kun vaan lystää, mut voi prrkl jollei jutut pidä paikkaansa..
pinkki:
Ainakaan meikäläisellä ei ole koskaan ystäviä niin paljon että kokisin olevan varaa tuomita joku ei ole ystävyyteni arvoinen-skaalalla vain sen takia että jotkut idiootit levittelevät valheita. Ei ylipäätään huvita saada ryppyjä ystävyyssuhteisiin tuollaisten asioiden takia. En myöskään pidä pätkän vertaa siitä että en voi luoda suhdetta tuntemattomaan ihmiseen puhtaalta pohjalta ilman kenenkään kertomia valheita, tai varsinkaan pidä jos joudun puollustelemaan itseäni valheita vastaan muille ihmisille.
..Juoruilu taas sellaisella asteella, että puhutaan faktaa, on imho täysin sallittua (poislukien salaisuuksien tai selkeiden yksityisasioiden kertomisen). Kukin kantaa toimintojensa taakan selässään ja olisi syytä pystyä hyväksymään omat kohelluksensa tai ryhtyä harrastamaan kuuluisaa itsehillintää.
pointti? juoruilkaa ihan niin paljon kun vaan lystää, mut voi prrkl jollei jutut pidä paikkaansa..
Lesz:
---
pinkki:
---
Tämän topikin voisi kiteyttää tähän.
UnityF:
... Jossain vaiheessa tulee se eteen miksi ihmeessä olen ollu niin idiootti / tyhmä?...
Kolibriscope:
mutta yleensä käännän kaikki negatiiviset juorut musta semmoisksi mille nauretaan kavereiden kaa yhessä...
Elwira:
---
Lesz:
Käsittääkseni paskaa puhutaan jos halutaan toiselle pahaa. Tai ei tykätä toisesta. Mielestäni kuitenkin sanat satuttavat vähemmän kuin esimerkiksi väkivalta, uhkailu jne jne.
Joillekkin ihmisille se maine on vaan niin tärkeää.
---
Jos tää oli viittaus muhun niin hyppää kaivoon. *kivatsulle*
JA JÄTÄ MUT JÄNIS RAUHAAN.
[muokattu 22.6.2004 13:30]
pHaze:
Mulla on muutama ohjenuora siihen miten itse toimin. Kaikkea ei viitsi sanoa aina päin naamaa, jos siitä ei ole mitään hyötyä ja sillä vain pahoittaisi toisen mielen, mutta toisaalta siellä selän takana ei sanota mitään mitä ei voisi tarvittaessa sanoa päin naamaakin ja sanojensa takana pysytään. Toisaalta jos kokee tarpeelliseksi ja hyödylliseksi sanoa pahasti päin naamaa, niin siinä ei mielestäni ole mitään väärää niin kauan kuin asialla tosiaan hakee jonkinlaista kehittymistä sen kritiikin saajan toimintaan, eikä vain halua haistatella. Juoruja sun muita ei ylipäätään hirveästi halua levitellä, mutta jos puhuu jostain vastaavasta asiasta, niin tekee aina täysin selväksi että kyseessä on vain kuulopuhe eikä mikään fakta, eikä asiaan pidä siis luottaa.