tottakai kuulee ystäviltään asioita tietyistä ihmisistä, mutta pitäisi osata myös muodostaa se täysin oma mielipide.
valitettavan harvoilla tämä taito on..
43 posts, 3 pages, 12,769 views
Dorka:
Itse en ikinä oikestaan edes välitä mitä muut on sanonu jostain henkilöstä vaan aina tutustun itse ja teen omat arvioinnit sen perusteella.
...ja ehkä senkin takia, kun itsestäni välillä kuulee niin mitä ihmeellisempiä juttuja _niiltä_ jotka eivät edes tiedä sukunimeä enempää
Henna:
---
Dorka:
Itse en ikinä oikestaan edes välitä mitä muut on sanonu jostain henkilöstä vaan aina tutustun itse ja teen omat arvioinnit sen perusteella.
...ja ehkä senkin takia, kun itsestäni välillä kuulee niin mitä ihmeellisempiä juttuja _niiltä_ jotka eivät edes tiedä sukunimeä enempää
---
Juuri näin!
Exlex, 20.11.2004 13:08:
<offtopic>
Pitäiskö tässä kohtaa huutaa: Mikä kanajuttu kerro kaikki !!11!!11!!11
</offtopic>
Exlex, 20.11.2004 13:08:
<offtopic>
Pitäiskö tässä kohtaa huutaa: Mikä kanajuttu kerro kaikki !!11!!11!!11
</offtopic>
martina, 13.2.2006 18:22:
no mulla on pahoja ennakkoluuloja miehistä... siis seurustelumielessä. koska jokainen jäbä jonka kanssa oon seurustellut tai jota olen tapaillut, on viilannut linssiin pahan kerran... :/
martina, 13.2.2006 18:22:
no mulla on pahoja ennakkoluuloja miehistä... siis seurustelumielessä. koska jokainen jäbä jonka kanssa oon seurustellut tai jota olen tapaillut, on viilannut linssiin pahan kerran... :/
---