Ennakkoluulot muista ihmisistä.

43 posts, 3 pages, 12,129 views

Avatar
#1 • • shiva Guest
osa meistä klubbarilaisistakin on varmaan jo sen ikäistä, että pitäisi osata ajatella omilla aivoilla!
tottakai kuulee ystäviltään asioita tietyistä ihmisistä, mutta pitäisi osata myös muodostaa se täysin oma mielipide.
valitettavan harvoilla tämä taito on..
ezzy

Posts: 8,060

#2 • • ezzy Droid-pappa
Enemmänkin muodustuu huono kuva noista ihmisistä jotka jakaa omaa ”tietouttaa” ko. ihmisestä tai ihmisistä sinulle. Itse tutustun mielummin uusiin tuttavuuksiin aivan ennakkoluulottomasti ja avoimin mielin. Uudet tuttavuudet on aina *sydän*

paece :)
Avatar
#3 • • Dorka Guest
Itse en ikinä oikestaan edes välitä mitä muut on sanonu jostain henkilöstä vaan aina tutustun itse ja teen omat arvioinnit sen perusteella.

...ja ehkä senkin takia, kun itsestäni välillä kuulee niin mitä ihmeellisempiä juttuja _niiltä_ jotka eivät edes tiedä sukunimeä enempää *vink*
Blues

Posts: 5,414

#4 • • Blues Koning van Afrika
Täytyy myöntää että muiden kommentit pikkasen vaikuttaa mutta teen omat johtopäätökseni jokaisesta ihmisestä. Jos kuulen huonoja juttuja ja olen eri mieltä, pysyn omassa päätöksessäni paitsi jos niitä huonoja asioita huomaa vähän tulevan esiin mitä muut korostavat, saatan alitajuisesti huomioida sitä liikaa *eiei*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Hixxy

Posts: 522

#5 • • Hixxy HaroPup
Kaipa siihe ite pitää tutustua, itsehän siinä lopuksi johtopäätökset vetää ja sun kaverihan siitä sitte tulee jos tulee, loogista.. eikö *hymy*
anton fine

Posts: 1,359

#6 • • anton fine myspace.com/finethedj
Minä kuulen paljonkin tyhmiä ja loukkaaviä asioita muista ihmisista muiden ihmisten suista, mutta en koskaan ota niitä vakavasti, yritän olla neutraalinen kaikissa asioissa paitsi jos se suorasti liittyy minuun.
Muuten olen enemmänkin kun halukas tutustua uusiin ihmisiin, varsinkin minun ikäisiin. Mutta kukaan ei ikinä halua olla mun kanssa, ”ystävät” bile-porukoissa eivät ikinä kutsu minut mihinkään vaik aina kun niitä suddenly tapaan kaupungilla ovat olevinaan niin ystäviä ja plaa, plaa, mun ikäiset eivät halua olla tekemisissa minun kaa (ennakkoluulot) koska mä oon tämmöinen tekno-friikki.
Mun elämä on aika tyhjä, ainoa elävä otus kenen kanssa vietän aikaa on koirani ja ne ”ystävät” ku ollaan rakentamassa pippaloita.

täs tuliki vähä off-topikki
¡ Previous post about a year ago !
kirisame^

Posts: 92

#7 • • kirisame^
pyrin kyl itsekin vetämään johtopäätökset ihmisistä ihan oman tapaamisen ja juttelun perusteella, mut noin yleisesti jonkun huhun uskomiseen vaikuttaa varmastikin se kuka sen sulle kertoo. jos hyvät ystävät käy sulle avautuun jostain salin toisessa päässä seisovasta henkilöstä kaikkea mahdollista ni siinä vaiheessa ei monasti itsekään ajattele kauheen objektiivisesti ja päätä ensin tutustua ennen ku tuomitsee vaikka ehkä tahtoisi. joskus on vaan "pakko" valita puoli *uuh*

--
no way josé.

Henna

Posts: 4,965

#8 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen

Dorka:
Itse en ikinä oikestaan edes välitä mitä muut on sanonu jostain henkilöstä vaan aina tutustun itse ja teen omat arvioinnit sen perusteella.

...ja ehkä senkin takia, kun itsestäni välillä kuulee niin mitä ihmeellisempiä juttuja _niiltä_ jotka eivät edes tiedä sukunimeä enempää *vink*



Juuri näin!
Avatar
#9 • • RINY Guest
Kyl mä ainakin pyrin itse kokoamaan omat mielipiteeni ihmisistä, enkä vaan kuunnella mitä muut hänestä puhuu. Mut tottakai ne jutut mitä kuulee vähän voi jotain ennakkoluuloja kehittää mut en mä ite ainakaan anna niiden häiritä jos tulee tilaisuus tutustua henkilöön ihan itse. *joo* Itseäni just ärsyttää kun ihmiset ei voi tutustua, vaan jonkun yksittäisen juorun (minkä on viel ymmärtäny väärin) takia ajattelee toisesta jotain mitä se ei oikeesti ole. Kyllähän kaikki joskus jotain virheitä tekee mut tekeekö pari virhettä meistä ihan kamalia ihmisiä? *uuh*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#10 • • Aziz Combat Fighter
Kaikki mitä olette kuulleet minusta on valhetta.

(Paitsi se kanajuttu, se on totta.)
Exlex

Posts: 497

#11 • • Exlex
<offtopic>

Pitäiskö tässä kohtaa huutaa: Mikä kanajuttu kerro kaikki !!11!!11!!11

</offtopic>
ee102

Posts: 775

#12 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Henna:
---
Dorka:
Itse en ikinä oikestaan edes välitä mitä muut on sanonu jostain henkilöstä vaan aina tutustun itse ja teen omat arvioinnit sen perusteella.

...ja ehkä senkin takia, kun itsestäni välillä kuulee niin mitä ihmeellisempiä juttuja _niiltä_ jotka eivät edes tiedä sukunimeä enempää *vink*

---


Juuri näin!



*joo* Ennakkoluuloja tulee silti itelleki, vaikkei niitä huomaiskaan, jos kuulee vaikka paljon samantapasia juttuja samasta ihmisestä. Eri asia on sit, miten niihin suhtautuu. Ite pyrin aina olemaan kriittinen kaikkea kohtaan. Sekä sitä kohtaan, mitä kuulen muilta että sitä kohtaan, mitä itse niinsanotusti huomaan.
¡ Previous post about a year ago !
martina

Posts: 1,875

#13 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
no mulla on pahoja ennakkoluuloja miehistä... siis seurustelumielessä. koska jokainen jäbä jonka kanssa oon seurustellut tai jota olen tapaillut, on viilannut linssiin pahan kerran... :/

mutta ystävinä miehet on kivoja*hihu*

ja noin ylipäätänsä, en luo mielipiteitä kenestäkään muitten kertomusten pohjalta, vaan vasta kun olen itse tavannut jne.
Gleba

Posts: 549

#14 • • Gleba

Exlex, 20.11.2004 13:08:
<offtopic>

Pitäiskö tässä kohtaa huutaa: Mikä kanajuttu kerro kaikki !!11!!11!!11

</offtopic>



pitäis.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

rainy

Posts: 208

#15 • • rainy
Välillä tulee semmosia perus "toi taatusti ei tykkää musta/mä ärsytän tota" tunteita vaikka todellisuudessa asia ei ole sinnepäinkään. On vaan niin huomionkipeä et jos joku ei vaan satu moikkaamaan sua ohikulkiessaan mä saatan heti vetää johtopäätöksen et ok se ei tykkää musta. *nauru* Myöskin täysin tuntemattomista ihmisistä tulee usein luultua pahaa vaan pelkän olemuksen perusteella. Vaikka todellisuudessa nämäkin tyypit voisivat olla ihan kivoja.
Claquesous

Posts: 3,206

#16 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Äh taas yksi näistä hymistelytopiceista, joihin kaikki tulee kertoo kuinkä hän itse ei koskaan osallistu minkäänlaiseen paskanjauhantaan ihmisten selkien takana eikä ikinä anna ennakkoluuloille minkäänlaista valtaa. Aina tietenkin muistetaan lisätä, että kaikkien uusien ihmisten tapaaminen on just siistii. Nää tällaset threadit on täynnä tekopyhää, itsekehua tulvillaan olevaa diibadaabaa.

Totuus on tietenkin se, että _jokainen_ tähän topicciin on jossain vaiheessa valehdellut tai vähintäänkin vääristellyt totuutta toisesta ihmisestä toiselle ihmiselle erinäisten tarkoitusperien vuoksi. Minä mukaan lukien. Lisäksi kaikilla meistä on ennakkoluuloja ihmisistä, vaikkemme ehkä halua myöntää sitä. Jutun idea on siinä, ettei anna niille ilkeille ennakkoluuloille valtaa. Joskus tietenkin tässä epäonnistutaan. Harmillista, mutta totta.

Lisäksi kerrottaessa, että halutaan tutustua ihan kaikenlaisiin ihmisiin, muistetaan toki unohtaa lisätä tähän listaan kuuluvat ihmiset. Esmes lasten raiskaajat, terroristit, paranoidit skitsofreenit, sarjamurhaajat, kodittomat narkkarit ja muut omaan pieneen maailmankuvaan sopimattomat persoonallisuudet.

"En ole rasisti, mutta..."

--
32. of December

nuance

Posts: 1,963

#17 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Exlex, 20.11.2004 13:08:
<offtopic>

Pitäiskö tässä kohtaa huutaa: Mikä kanajuttu kerro kaikki !!11!!11!!11

</offtopic>



ETSÄ MUKA TIEDÄ
Avatar
#18 • • -Loyal- Guest
Täytyy kyllä tähän sanoa, että bileporukoissa liikkuu niin paljon bullshit tyyppejä et huh huh huh. Kaikki on niin vitun ihquu ja leikitään oikeasti kaveria, mut todellisuudessa se rajoittuu
vain bileisiin. Myös usein näkee että jostain joku puhuu paskaa, niin muut nyökkäilee mukana, vaikka onkin toista mieltä. Nykypäivänä kukaan ei uskalla sanoa suoraan päin naamaa, et mitä mieltä on... Siksi joidenkin ennakkoluulot ihmisestä mitä ei tunne, voi mennä väärään suuntaan, koska joku on hehkuttanu jotain täyttä paskaa, eikä kukaan ole korjannut asiaa.
John

Posts: 1,384

#19 • • Edited John Lauma

martina, 13.2.2006 18:22:
no mulla on pahoja ennakkoluuloja miehistä... siis seurustelumielessä. koska jokainen jäbä jonka kanssa oon seurustellut tai jota olen tapaillut, on viilannut linssiin pahan kerran... :/



Sama juttu, mutta naisista. ;) Tosin monet ovat kivoja kavereina. ^_^

Joitakin kansanryhmiä vastaan on pakko myöntää että on ennakkoluuloja. Valitettavaa mutta totta. :/ En kuitenkaan anna tämän vaikuttaa mun suhtautumiseen yksittäisiä henkilöitä kohtaan. :)

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avernian

Posts: 7,451

#20 • • Avernian Kerettiläinen

martina, 13.2.2006 18:22:
no mulla on pahoja ennakkoluuloja miehistä... siis seurustelumielessä. koska jokainen jäbä jonka kanssa oon seurustellut tai jota olen tapaillut, on viilannut linssiin pahan kerran... :/
---



Mulle tuli tosta ennakkoluulo, että sussa/sulla on jotain pielessä. Mahdollisesti parinvalintakyky. *ding*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*