kuunteletko jotain muuta kuin technoa

537 posts, 27 pages, 121,563 views

Karski

#441 • • Karski Pomon kätyri

Remotion, 22.9.2005 09:29:
---
ezzy, 14.9.2005 22:58:
---
Individual, 21.5.2005 04:33:
Jos tuolla "technolla" tarkoitettiin yleisesti konemusiikkia, niin tässä soimaan enemmän ja vähemmän viimeisten vuosien aikana eksyneitä artisteja yms.

Sielun Veljet
Ismo Alanko Säätiö+ muut Alangon soolot
Hassisen kone
Kauko Röyhkä
Kumikameli
CMX
YUP
Mana Mana
Neljä Ruusua
Eläkeläiset
Dead Kennedys
Rammstein
Slayer
R.E.M
Pink Floyd
"Norjahevi" ( Emperor, Burzum, Satyricon, Dark Throne jne. )
Suomipunk ( Pelle Miljoona, Ratsia ja Sensuuri-osasto, 80-luvun hooceet )
Iskelmä yms. ( Baddingia ja Junnu Vainiota enimmäkseen, laulelmamusiikkia, työväenlauluja, MA Nummistakin hieman )
Suomalainen jazz, kansanmusiikki, etno ( Värttinä, Otna Eahket, Piirpauke... )
60-luvun rokki
jne...jne.

---

hassua, oot listannut kaikki mitä en ikinä kuuntelisi *nauru*

ja asiaan...Itsellä ollut soitannassa lähiaikana Santanaa, Metallicaa ja Dire Straitsia.

---

kaikki tällä listalla aiheuttaa inhoreaktioita. PAITSI Rammstein, en kyllä ikinä niidenkään levyyn menis tuhlaa..

Mielenkiintoista, kun mun mielestä tossa on
pelkästään erinomaista musiikkia. Itseasiassa
mä en kuuntele kotona juurikaan konemusiikkia,
ja lisään viel tohon listaan esim. klassisen puolelta
Stravinskyn, Rachmaninovin ja Sibeliuksen,
jazzin puolelta John Zornin ja japanihäröilyn puolelta
ainakin Pizzicato 5.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Sami de Sousa

#442 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
genrerajat vittuun. musiikki on hyvää jos se on musiikkia korville; oli se sitten teknoa, hoppia, heviä, jazzia, klassista tai ihan mitä vaan. artisteja en jaksa listata koska siitä tulisi piinaavan pitkä kuin antti tuiskun konsertista. ja lista kasvaa päivittäin. olen siis lähes kaikkiruokainen, mutta radiota en kuitenkaan kuuntele kotona, koska ei samaa musiikkia jaksa kuunnella päivästä toiseen. töissä sitä joutuu haluamattaan kuuntelemaan. jos joku radiokanava pitäisi valita, se olisi joko groove fm tai yle q.
third_apollo

#443 • • third_apollo Jätkä on äijä...
Kaikkee melko tasapuolisesti mielialan mukaan, PAITSI iskelmä ja metalli eivät maistu niin millään. *toktok*

Nyt soittelen hard housea Lisa Lashesin mukaan, ja poltan samalla Ultimate Love Songs-levyä incl. mm: Guns'n'Roses - November Rain ja muuta vastaavaa

--
Self Induced Trance
--Since 1986--

Termos

#444 • • Termos P.Ä.H.K.I.N.Ä
Lenny Kravitz
Queens of the stoneage
Ark
Pulp
Blur
Faith no more
Suede
Radiohead
delfonics
branVan 3000
Curtis Mayfield
Joy Division
>New order

Sitten vielä jos oikein tunnelmointiolo iskee, niin bluessia ja jazzia...*tanssittel*

--
[image]

m1kk3

#445 • • Edited m1kk3 no-life
en, ja olen ylpeä siitä *plur**nauru*

edit: olettaen tietenkin että toi techno tarkottaa tässä tapauksessa konemusaa yleensä. *piis*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

jurvane

#446 • • jurvane
myöskin musa menee ihan mielialan mukaan... tosin metalli ei koskaan, paitsi tietysti teräsbetonin "taivas lyö tulta" ja "orjatar" jos sitä ny metalliks voi ees sanoo.*nauru*
CM

#447 • • CM

Occu, 15.9.2005 06:18:
---
m.a numminen kanssa vetää ihan jees biisejä toisinaan.

M.A. Numminen on kyl suomalaisen musiikin yks suurimmista sekopäistä :D Ja se on vaa hyvä. Ne biisit on niin kieron erilaisia, sekoja ja ne toimii.
alphamagic

#448 • • alphamagic
PMMP *sydän* *hih*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Athene

#449 • • Athene Tiina
Kyl mie tuo reggae-tyttö näistä eniten tällä hetkellä olen, jos joku pitäis valita. Tosin kaikki muukin uppoaa, vähiten ehkä metalli ja pop.
Daverian

#450 • • Daverian
Vaikeaa kun pitää valita yksi. Kun kuuntelen aika sekalaisesti kaikkea.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

mekaanikko

#451 • • mekaanikko don selecta
Lainaan itseäni toisesta samaa sivuavasta threadista:

mekaanikko, 31.3.2005 20:00:
Viime aikoina oon diggaillut erityisesti:

- postrock
- dubtekno
- instruhiphop
- vanha (pre-1960) Suomi-iskelmä
- balkanilainen kansanmusiikki

Tulee kyl siis todellakin kuunneltua ihan kaikkea mahdollista genrerajoista riippumatta. Ja kun sanon kaikkea mahdollista, tarkoitan todellakin sitä kirjaimellisesti (toisin kuin kokemukseni mukaan useimmat ihmiset). En oo vielä löytänyt genreä josta ei löytyis jotain kiinnostavaa. Esimerkiks joskus olin sitä mieltä että kantri on kategorisesti paskaa, sit tuli vastaan tällainen herra kuin Johnny Cash ja sit toki muitakin ja oli pakko todeta että olin väärässä. Nykyisin ajattelen lähinnä, et joitain musiikkityylejä en vain tunne vielä riittävän hyvin, kun ei ole tullut vastaan sieltä mitään itselle kolahtavaa.

Totta kai tietyt jutut kiinnostaa keskimäärin enemmän kuin toiset ja kyl konemusiikissa jotain sellaista on mikä monesta muusta jutusta puuttuu, mut täytyy sanoa, et kyllä himassakin enemmän tulee muuta kuunneltua kuin elektronista musiikkia. Esim. just tällä hetkellä mun powerplay-biisi himassa on Metro-Tyttöjen "Kylmät huulet", siis suomalaista tangoa vuodelta 1955. Rox!

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

#452 • • Annakins Guest
angstisia nuoria naisia
ipe

#453 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
Olipas huonot vaihtoehdot jos vaan yhen voi valita. Ite kuuntelen ainakin seuraavia:
80's (synthpop, disco, rock, heavy), 90's (rock, heavy, hiphop).

En tiedä mitä kaikkea kysyjä on ajatellut sisällyttää 'technoon' mutta sen lisäksi kuuntelen elektronisen musiikin osa-alueilta mm. tämmösiä:
Acid, acidhouse, chill/ambient, idm, oldskool breakbeat hardcore, rave, drill'n'bass, early house/techno/trance... jotain tommosta, ja lista jatkuu vaikka ja kuinka.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Individual

#454 • • Individual HYPNO!

mekaanikko, 14.11.2005 17:32:
Esimerkiks joskus olin sitä mieltä että kantri on kategorisesti paskaa, sit tuli vastaan tällainen herra kuin Johnny Cash ja sit toki muitakin ja oli pakko todeta että olin väärässä.

Johnny Cash: Live at San Quentin *sydän* *nuotti* San Quentin, You´re living hell to me...*nuotti* Ja hörhöt huutaa taustalla. *nauru*
Athene

#455 • • Edited Athene Tiina

ipe, 14.11.2005 17:54:
Olipas huonot vaihtoehdot jos vaan yhen voi valita. Ite kuuntelen ainakin seuraavia:

Niin, olis kyllä hyvä jos vois olla sellaisia gallupeja, joista vois valita useammankin vaihtoehdon.
Verano

#456 • • Verano Merituuli

alphamagic, 28.9.2005 10:09:
PMMP *sydän* *hih*

Tervetuloa SyndroDomen ja mun perustaman Klubituksen virallisen PMMP:n Ystävät Ry:n jäseneksi *nauru*
ReiNe

#458 • • ReiNe
aika heikot vaihtoehdot kyllä.. *hmph* kuuntelen lähes kaikkea kunhan se on hyvää! *joo* *iloinen* kaikist koviten sydän sykkii drumm'n'bassin tahtiin *plur* harmittaa vaan kun aika vähän pääsee tuota tamppaamaan.. *nyyh* kun sais ees yhdet kunnon isot isot bileet, ni ei aina tarvis lähtee itä-naapuriin.. *ding* *iloinen*

--
femalejunglist

henkkat

#459 • • henkkat
rokrok ja radiocity *pahis*